AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Noen som får utbetalt uføreforsikring/pensjon av Gjensidige? Når pleier det å komme på konto? Anonymkode: 4df0c...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har fra Storebrand, og den kommer samme dato som NAV sin offentlige uførestønad er garantert å være på konto, den tjuende hver måned. Skulle ikke forandre meg om andre forsikringsselskap har samme praksis. Anonymkode: 81a3e...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har fra Storebrand, og den kommer samme dato som NAV sin offentlige uførestønad er garantert å være på konto, den tjuende hver måned. Skulle ikke forandre meg om andre forsikringsselskap har samme praksis. Anonymkode: 81a3e...b47 Når på dagen har du det på konto da? Mente de sa det skulle komme i dag, men foreløpig har det ikke kommet på kontoen min. Anonymkode: 4df0c...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når på dagen har du det på konto da? Mente de sa det skulle komme i dag, men foreløpig har det ikke kommet på kontoen min. Anonymkode: 4df0c...c67 Jeg fikk min februarutbetaling av uføretrygd fra Storebrand på torsdag forrige uke, som var den 20. Hvis Gjensidige sier i dag, så har de nok en annen utbetalingsdato enn NAV og Storebrand. Eller så har de hatt et teknisk dataproblem nå i februar, så alt er forsinket. Tror det har skjedd kanskje en eller to ganger på de tjue årene jeg har hatt uføreforsikring fra dem. Anonymkode: 81a3e...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når på dagen har du det på konto da? Mente de sa det skulle komme i dag, men foreløpig har det ikke kommet på kontoen min. Anonymkode: 4df0c...c67 Har du sjekket at du har oppgitt riktig kontonummer? Anonymkode: ae940...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du sjekket at du har oppgitt riktig kontonummer? Anonymkode: ae940...6b7 Ja, kontonummer stemmer. Anonymkode: 4df0c...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå