Sh999 Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Digger den serien, og ler ofte høyt av Pernilla. Men en ting jeg har reagert på er at hun virker ikke særlig forelsket i mannen hun giftet seg med? Får liksom følelsen av at han nærmest forguder henne, men at hun ikke har de helt store følelsene . De er jo også veldig ulike, og det virker som at Bauer irettesetter Pernilla som et lite barn noen ganger. At han liksom er den voksne. ( og ja, det er han sikkert ofte også 😅) men syns dynamikken er helt feil. Tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Huff, ja...jeg har sett alle sesongene. My guilty pleasure 🙈 Men, synes det er et stort skille før og etter Bauer. Sesongene før han ble med er mye mer underholdene og gøy å se på. Fyren er "skummel" på alle vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 7 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 7 timer siden Mollebolle skrev (4 timer siden): Huff, ja...jeg har sett alle sesongene. My guilty pleasure 🙈 Men, synes det er et stort skille før og etter Bauer. Sesongene før han ble med er mye mer underholdene og gøy å se på. Fyren er "skummel" på alle vis. Aha, der har du det. Jeg også synes at han virker kontrollerende og kalkulerende på et vis. Har virkelig ikke sansen for han 🫣 Da er det ikke bare meg som har det inntrykket altså. Nice to know 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Kanskje han ikke er så glad i å bli filmet, og blir "stiv og unaturlig" av å ha kamera tilstede? Jeg vet ikke. Jeg så serien av og til før, men det var altså før hun traff denne nye fyren. Da måtte jeg ofte le høyt, både av Pernilla men også av datteren hennes Bianca. Hun er morsom! Eller de er det. Pernilla er jo litt av et rotehue, da... For et kaos det er hjemme hos henne, og alt flyter. Hun kjøper heller nye klær enn å vaske de gamle, og det ligger klær i hauger, digre hauger enkelte steder (i det gamle huset). Kan forstå at det distre hodet hennes kan få et mere ordensmenneske til å "irettesette"henne i blant, og forsøke og få henne til å holde litt orden eller ikke rote så fælt med alt, og glemme ting hele tiden? Hvilken kanal og når går de nyere episodene på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 7 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 7 timer siden Million skrev (1 minutt siden): Kanskje han ikke er så glad i å bli filmet, og blir "stiv og unaturlig" av å ha kamera tilstede? Jeg vet ikke. Jeg så serien av og til før, men det var altså før hun traff denne nye fyren. Da måtte jeg ofte le høyt, både av Pernilla men også av datteren hennes Bianca. Hun er morsom! Eller de er det. Pernilla er jo litt av et rotehue, da... For et kaos det er hjemme hos henne, og alt flyter. Hun kjøper heller nye klær enn å vaske de gamle, og det ligger klær i hauger, digre hauger enkelte steder (i det gamle huset). Kan forstå at det distre hodet hennes kan få et mere ordensmenneske til å "irettesette"henne i blant, og forsøke og få henne til å holde litt orden eller ikke rote så fælt med alt, og glemme ting hele tiden? Hvilken kanal og når går de nyere episodene på? Enig i det, hadde blitt sprø av å leve med et sånt surr/rote hode selv. Men tenker at det visste han nok om fra starten, tror ikke Pernilla prøver å være noen andre enn seg selv, så derfor tenker jeg at det blir feil å prøve og forandre henne . Det går nye episoder på FEM hver søndag kl 20 ich ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Sh999 skrev (12 minutter siden): Enig i det, hadde blitt sprø av å leve med et sånt surr/rote hode selv. Men tenker at det visste han nok om fra starten, tror ikke Pernilla prøver å være noen andre enn seg selv, så derfor tenker jeg at det blir feil å prøve og forandre henne . Det går nye episoder på FEM hver søndag kl 20 ich ☺️ Å ja. Jeg tror ikke jeg har den kanalen lenger, dessverre. Sikkert derfor jeg ikke har zappet innom og sett noen episoder tilfeldig. Hadde FEM før da, når jeg hadde Get/Telia. Nå har jeg Allente. Men takk for svar . EDIT: glem det tullet. Jeg har FEM kanalen! Den lå bare langt nede på kanallisten, der jeg sjelden er innom! Fant en episode av Wahlgrens nå! (fra i går) Endret 6 timer siden av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Kan ikke si meg enig i at hun ikke virker så forelsket i han, ser jo på Instagram alt hun legger ut der om deres forhold. Bauer er jo en helt annen type enn henne. Hun mistenker vel at hun har adhd, og det kan vel virke sånn noen ganger. De er bare en sånn herlig familie alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå