Gå til innhold

eggløsning rett etter pilleslutt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått på minipille (slinda) i ett lite år nå. glemmer stadig å ta disse pillene, å sluttet bestemt med de forrige lørdag (15.02). aner ikke «hvor» på brettet jeg var da jeg sluttet. Fikk en liten blødning og på slutten av blødningen føltes skjeden litt fuktig ut med elastisk slim/ eggehvite (4-5 dager etter pilleslutt). Vi har også hatt mye sex i denne perioden, så det kan vell være sæd også. Nå er skjeden tørr, og utfloden hvit, litt korn/kremaktig konsistent. Var veldig kåt disse dagene, det har avtatt nå. Men, forstår mange blir kåte etter pilleslutt generelt! Noen som kan anta hvor i syklusen jeg er? 😂 er det mulig å ha eggløsning omtrent samtidig/ rett etter blødning (som ikke er mens)? 

Ønsker gjerne å høre deres erfaringer! 

Anonymkode: dd2aa...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har gått på minipille (slinda) i ett lite år nå. glemmer stadig å ta disse pillene, å sluttet bestemt med de forrige lørdag (15.02). aner ikke «hvor» på brettet jeg var da jeg sluttet. Fikk en liten blødning og på slutten av blødningen føltes skjeden litt fuktig ut med elastisk slim/ eggehvite (4-5 dager etter pilleslutt). Vi har også hatt mye sex i denne perioden, så det kan vell være sæd også. Nå er skjeden tørr, og utfloden hvit, litt korn/kremaktig konsistent. Var veldig kåt disse dagene, det har avtatt nå. Men, forstår mange blir kåte etter pilleslutt generelt! Noen som kan anta hvor i syklusen jeg er? 😂 er det mulig å ha eggløsning omtrent samtidig/ rett etter blødning (som ikke er mens)? 

Ønsker gjerne å høre deres erfaringer! 

Anonymkode: dd2aa...f1c

Dessverre kan ingen gi deg svar hvor du er i i syklusen. En blødning etter slutt er ikke unormalt. Om denne p pillen gjør at du ikke får eggløsning..så vil kroppen din måtta iallfall få 14 dager på å kunne lage og modne et nytt egg.

Noen får eggløsning fort etter.. andre 1 år...andre ikke.

Jeg ville begynt å teste og bruke termometer for å bli kjent med kroppen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...