AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Mistenker en jeg dater chatter med en annen jente på instagram, de følger ikke hverandre men de er pålogget på likt.. er ikke meningen å stalke men de dukket opp ofte på pålogging med 2 min, 10 min, 15 min mellomrom, og jeg har en litt dårlig magefølelse på at det er noe han snusker bak ryggen min etter jeg så han pratet til en blond dame på dansegulvet for et par uker siden.. litt rart for han sier han ikke liker blonde, men heller fra sin egen kultur itillegg. vi er så si kjærester.. kjenner ikke jenta egt, men skjønte hun fulgte noen i familien hans fra før av.. eller skal jeg bare tenke at jeg overtenker? Anonymkode: 70646...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Vet ikke hvor jeg vil hen med dette innlegget, men opplever noen her det har hendt noen du dater chatter med noen på instagram uten de følger hverandre? Er dette en vanlig greie? Anonymkode: 70646...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #3 Del Skrevet 24. februar Når man dater, og skal bli eksklusive er det helt vanlig og greit å si hva man ikke aksepterer og ikke. Det at typen din/eller en du dater som du ikke har hatt kjæreste-praten med, må få lov til å skrive meldinger med andre mennesker. Det må være lov. Om du har bevis for at det er flørtende og seksuelle meldinger, da gir du beskjed om at det liker du ikke. Så om han vil ha deg, må han kutte ut hu blonde dama som ikke er fra hans kultur (ifølge dine ord). Anonymkode: 430ec...25f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #4 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man dater, og skal bli eksklusive er det helt vanlig og greit å si hva man ikke aksepterer og ikke. Det at typen din/eller en du dater som du ikke har hatt kjæreste-praten med, må få lov til å skrive meldinger med andre mennesker. Det må være lov. Om du har bevis for at det er flørtende og seksuelle meldinger, da gir du beskjed om at det liker du ikke. Så om han vil ha deg, må han kutte ut hu blonde dama som ikke er fra hans kultur (ifølge dine ord). Anonymkode: 430ec...25f Men hvordan skal jeg gå fram med denne kjæreste praten? Anonymkode: 70646...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #5 Del Skrevet 24. februar Hæ? Hvor gamle er dere? Hva har kultur og blondiner med saken å gjøre? Anonymkode: ae942...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hæ? Hvor gamle er dere? Hva har kultur og blondiner med saken å gjøre? Anonymkode: ae942...c24 Fordi han sier han vil ha noe fra sitt eget, det er jo dårlig gjort ovenfor meg, og til og med henne Anonymkode: 70646...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mistenker en jeg dater chatter med en annen jente på instagram, de følger ikke hverandre men de er pålogget på likt.. er ikke meningen å stalke men de dukket opp ofte på pålogging med 2 min, 10 min, 15 min mellomrom, og jeg har en litt dårlig magefølelse på at det er noe han snusker bak ryggen min etter jeg så han pratet til en blond dame på dansegulvet for et par uker siden.. litt rart for han sier han ikke liker blonde, men heller fra sin egen kultur itillegg. vi er så si kjærester.. kjenner ikke jenta egt, men skjønte hun fulgte noen i familien hans fra før av.. eller skal jeg bare tenke at jeg overtenker? Anonymkode: 70646...27b Å mistenke utroskap bare fordi folk vises som pålogget Instagram samtidig er for dumt! At han snakka med en blondine på dansegulvet for "et par uker siden" betyr selvfølgelig heller ingenting. Ok, så han foretrekker ikke blondiner som partner, men han skal da ikke være uvennlig mot andre mennesker av den grunn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi han sier han vil ha noe fra sitt eget, det er jo dårlig gjort ovenfor meg, og til og med henne Anonymkode: 70646...27b Så han bare flørter og tuller litt rubdt. Til han etterhvert skal slå seg til ro med en fra egen kultur? Da tenker jeg du bare bør avslutte dette først som sist… Anonymkode: 9e5a8...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 24. februar #9 Del Skrevet 24. februar (endret) Du har uansett ikke kontroll over hva han føler eller gjør. Du har kun kontroll over deg selv. Det du kan gjøre er å få det bedre med deg selv. Hva om han chattet med andre? Du kan ikke gjøre noe med det. Du kan kun slippe taket i kontrollen og trekke pusten dypt noen ganger og tenke: Hva så? Jeg har det bra uansett om jeg har en kjæreste eller ikke. Om han vil ha deg, så kommer han. Vil han leke med andre så har du ikke mulighet til å kontrollere det. 💖💖 -Hilsen ei som lærte dette for 2 år siden. (-Og min glapp, jeg fant en annen som ser kun meg. Og denne nye passer meg bedre. Han andre chatter ironisk og sarkastisk med meg innimellom. Han virker litt bitter, men han gjør ikke noen utfall mot noen. Livredd😂😂😂) Endret 24. februar av Nåleputa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 24. februar #10 Del Skrevet 24. februar Hvis man har en magefølelse på en spesifikk dame så bruker den å stemme. Men snakk med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #11 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så han bare flørter og tuller litt rubdt. Til han etterhvert skal slå seg til ro med en fra egen kultur? Da tenker jeg du bare bør avslutte dette først som sist… Anonymkode: 9e5a8...b54 Alle utenlanske er sånn. De tror til og med norske er sånn. Vi har samme kultur Anonymkode: 70646...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12 Del Skrevet 24. februar TinaChristina skrev (17 minutter siden): Hvis man har en magefølelse på en spesifikk dame så bruker den å stemme. Men snakk med han. Enig Anonymkode: 70646...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Del Skrevet 24. februar Nåleputa skrev (1 time siden): Du har uansett ikke kontroll over hva han føler eller gjør. Du har kun kontroll over deg selv. Det du kan gjøre er å få det bedre med deg selv. Hva om han chattet med andre? Du kan ikke gjøre noe med det. Du kan kun slippe taket i kontrollen og trekke pusten dypt noen ganger og tenke: Hva så? Jeg har det bra uansett om jeg har en kjæreste eller ikke. Om han vil ha deg, så kommer han. Vil han leke med andre så har du ikke mulighet til å kontrollere det. 💖💖 -Hilsen ei som lærte dette for 2 år siden. (-Og min glapp, jeg fant en annen som ser kun meg. Og denne nye passer meg bedre. Han andre chatter ironisk og sarkastisk med meg innimellom. Han virker litt bitter, men han gjør ikke noen utfall mot noen. Livredd😂😂😂) Da burde du fjerne han så han ikke ødelegger ditt nåværende forhold. 🥰 Anonymkode: 70646...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå