AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Har datet en i snart 3 mnd, har liksom ikke møttes så ofte da ting har oppstått. Men interesse og alt er der og vi møtes fremdeles. Virker som han er blitt glad i meg, men jeg vet ikke for ting har gått sakte føler jeg. Han sier han har savnet meg når han ikke så meg på to uker, og når vi sto opp sist morgen ville han jeg skulle ligge ved siden av han fremdeles. Noen som har vært borti at dating har kanskje skjedd en gang i uken, og noen ganger gått 2 uker mellom når dere møtes? Er det dumt det er sjeldent eller burde jeg prøve å møte han oftere? Jeg er ikke så flink på sånt. Anonymkode: f977f...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Vi har møtes en gang i uka omtrent i flere år nå. Iblant 2 ganger i uka, iblant går det nesten 2 uker, men stort sett 1 gang i uka. En periode syntes jeg det var lite, men nå er jeg vant med det. Jobb er mye av grunnen til at vi ikke sees oftere. Han jobber veldig mye, og har også inspirert meg til å få jobbet mye i tillegg til å satse på hobby. Vi tjener begge bra på måten vi jobber på. Og savner hverandre alltid mellom at vi sees. Anonymkode: dfe48...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Det kommer an på hvor mye dere bruker telefonen og fyller ut rommene mellom å møtes. For voksne mennesker er det aller viktigste å prate sammen for å bli kjent. Det kan gjøres digitalt nå. Om dere møtes kun en gang i uken og ikke snakkes daglig mellom ville det vært et ikke-eksisterende-forhold i mine øyne. Da er det ugler i mosen, for å si det sånn. Hvis ingen av dere ønsker mer er det jo greit, da kan dere være møte-venner en gang i blant. Men du kan jo kjenne etter hvor mye du egentlig ville være sammen med ham, om du hadde fått det som du ville. Jeg for min ville blitt sultet og ulykkelig av den hyppigheten du beskriver. Og ville derfor ikke akseptert det. Anonymkode: e2ae6...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Det er noe man finner ut av sammen. Vi møttes 2-3 ganger i uka fra starten av. Anonymkode: 23058...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå