AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er nylig blitt singel fra ett langvarig forhold og har fått god kontakt med en ny person å når vi møtes når personen er på jobb så er vi alltid smilende og ler sammen men jeg er litt redd for å ta det videre med å spørre om personen vil på date eller telefonnummer. Grunnen er at jeg har vært i et langvarig forhold å har mistet nesten all hvordan jeg tar det videre med en person. Jeg blir glad når jeg ser personen og vil spørre om personen men er redd for å få nei. Kan noen gi meg tips om hvordan jeg skal gjøre det? Anonymkode: 70e36...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden I hvilke situasjoner og sammenhenger møtes dere? Jeg blir skeptisk når du snakker om at hun er på jobb, det er ikke da du skal spørre hverken om date eller telefonnummer. Anonymkode: 785cb...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I hvilke situasjoner og sammenhenger møtes dere? Jeg blir skeptisk når du snakker om at hun er på jobb, det er ikke da du skal spørre hverken om date eller telefonnummer. Anonymkode: 785cb...730 Jobber i butikk og jeg er innom for å handle Anonymkode: 70e36...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Da er det enkle svaret at du lar være. Hun er på jobb, hvilket for det første innebærer at du vil sette henne i en potensielt vanskelig og ubehagelig situasjon og for det andre at du ikke kjenner henne - du vet bare at hun er god på kundebehandling. Anonymkode: 785cb...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da er det enkle svaret at du lar være. Hun er på jobb, hvilket for det første innebærer at du vil sette henne i en potensielt vanskelig og ubehagelig situasjon og for det andre at du ikke kjenner henne - du vet bare at hun er god på kundebehandling. Anonymkode: 785cb...730 Kanskje lurt, innså det nu👍 takk og hvis hun vil noe så får hun ta steget ☺️ Anonymkode: 70e36...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tror det spiller inn hvor nylig du er blitt singel også, Ts. For meg ville det vært rødt flagg om du akkurat er ute av et forhold og så forsøker å sjekke opp meg som fremmed når jeg er på jobb. Hvis du er seriøst interessert i henne, så tenker jeg at du gjør lurt i å være veldig tålmodig. Ikke oppfør deg annet enn hyggelig og høflig, ikke driv med overdreven prating med henne. Etterhver kan det kanskje utvikle seg til noen få setninger mer, men fremdeles tålmodighet. Og alltid ha respekt for at hun er på jobb, ikke la henne føle at du legger deg etter henne! Om det fortsetter og du merker at hun virker glad for å se deg, så går det ev. an å en dag spørre om hun vil ta en kaffe en dag - men det bør være en god stund opp og frem, etter min mening. Anonymkode: cc439...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg tror det spiller inn hvor nylig du er blitt singel også, Ts. For meg ville det vært rødt flagg om du akkurat er ute av et forhold og så forsøker å sjekke opp meg som fremmed når jeg er på jobb. Hvis du er seriøst interessert i henne, så tenker jeg at du gjør lurt i å være veldig tålmodig. Ikke oppfør deg annet enn hyggelig og høflig, ikke driv med overdreven prating med henne. Etterhver kan det kanskje utvikle seg til noen få setninger mer, men fremdeles tålmodighet. Og alltid ha respekt for at hun er på jobb, ikke la henne føle at du legger deg etter henne! Om det fortsetter og du merker at hun virker glad for å se deg, så går det ev. an å en dag spørre om hun vil ta en kaffe en dag - men det bør være en god stund opp og frem, etter min mening. Anonymkode: cc439...9ff Skal ta det med meg og skal være tålmodig! Og ja er seriøst interessert i henne av mange grunner! ☺️ Anonymkode: 70e36...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå