Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har barn 100% og kjæresten har ikke møtt dem ennå. Vært sammen ca ett år. Jeg får barnevakt 1 helg i måneden, og det er fantastisk å tilbringe så mye tid med kjæresten. Vi har vært på noen helgeturer og det er en drøm. Etter hver helg føler jeg at jeg elsker ham mer og mer. 

Men når det har gått litt tid etter en helg sammen, begynner jeg å slite og tvile. Vi møtes 1-2 ganger i uka utenom disse helgene, en kjapp lunsj eller han kommer på besøk etter at barna har lagt seg (men han har også barn på deltid, så det er ikke så ofte). Når vi bare har et par timer sammen føler jeg at vi stresser litt med å finne den avslappa tonen som vi alltid har i helgene. 

Vi tekster hver dag og ringes noen ganger gjennom uka. Og jeg trenger nok veldig mye kontakt for å føle meg nær en kjæreste. For når det har gått 1-2 uker etter en slik helg sammen, så begynner jeg å føle en avstand, og det stresser meg. Da tviler jeg på forholdet, selv om han er en fantastisk fyr. Jeg prøver å ikke si dette til ham, for jeg vil ikke gjøre ham usikker. Og så får vi en helg sammen, og det er så utrolig stas, og jeg skjønner ikke hvor all tvilen har kommet fra. 

Nå snakker vi om å møte hverandres barn snart. Da vil vi få enda mer tid sammen og jeg håper det hjelper. 

Men er det noen som har opplevd noe lignende og kan komme med noen råd?

Anonymkode: 39d04...274

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...