AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hvordan bruker du womanizer? Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg bruker min feil, har ikke klart å få orgasme av den (eller noe annet noen gang). Jeg har på litt glidemiddel også bruker jeg den på laveste nivå for noe høyere blir bare ukomfortabelt. Anonymkode: 34fb4...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Bruk mye glidemiddel og beveg litt på den. Anonymkode: aeee3...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bruker ikke noe glidemiddel. Setter den rett på klitorisen. Kommer ganske fort da Anonymkode: 8ebf9...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bruker den både med og uten glidemiddel. Effekten er den samme, følelsen er litt deiligere med glid. Så må du bare prøve deg frem, rett på klitoris kan bli litt intenst, beveg den litt rundt omkring. Slapp av og lek deg litt med den.. Anonymkode: 65081...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden jeg må ha mye glidemiddel, og så kan jeg ikke ha den direkte på klitoris. Jeg har nok "forhud" til at jeg kan plassere womanizeren litt på skrå og dermed beskytte med forhuden så det ikke blir for intenst. Jeg pleier også å bevege på den underveis, om jeg bruker litt tid på å komme. Beveger den på samme måte som når jeg onanerer med fingrene. For å enklere oppnå orgasme, synes jeg det er best å pirre ytre kjønnslepper først (klitoris er temmelig stor). Bruker womanizeren til dette også, funker bra for meg. Anonymkode: a161b...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Jeg klarte aldri å få womanizer til å fungere for meg. Prøvde alt, det gikk bare ikke. Kjempeskuffende siden "alle" sier det er den beste opplevelsen noensinne, men den er bare ikke kompatibel med min kropp. Kanskje det er samme for deg? (Kjøpte den heldigvis på Kondomeriet så jeg kunne bruke orgasmegarantien og bytte den.) Anonymkode: f85c8...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Det beste med min var da jeg bytta den med en wand 😂 Skikkelig skuffa over hele greia, og forstår overhodet ikke hypen... Anonymkode: 0eaee...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg bruker ikke noe glidemiddel. Setter den rett på klitorisen. Kommer ganske fort da Anonymkode: 8ebf9...cb2 Enig. Nå har jeg en Satisfyer da, men er ganske så lik womanizer. Anonymkode: 99755...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå