AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Hva valgte dere? Jeg har tidligere hatt linskjorte og syntes det var litt prakk, blir fort rynkete, klønete å vaske og opplevde at den gulnet lett. Vurderer bomullsskjorte fordi jeg tenker den er lettere å vedlikeholde, men mulig jeg tar helt feil? Holder den seg hvit og fin? Strykes må den jo uansett men innbiller meg at den ikke rynker så lett? Synes også det er litt mykere stoff? Hva valgte du? Anonymkode: d1c82...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Jeg valgte bomull fordi den var billigere enn lin. Anonymkode: ef65d...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg valgte bomull fordi den var billigere enn lin. Anonymkode: ef65d...876 Ja, det er jo også en bonus oppfølgingsspørsmål: er det mange «regler» mht. bunadsskjorte? Må det være broderier tilpasset f. eks nordlandsbunad eller kan den være «universal»?😅 ts Anonymkode: d1c82...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva valgte dere? Jeg har tidligere hatt linskjorte og syntes det var litt prakk, blir fort rynkete, klønete å vaske og opplevde at den gulnet lett. Vurderer bomullsskjorte fordi jeg tenker den er lettere å vedlikeholde, men mulig jeg tar helt feil? Holder den seg hvit og fin? Strykes må den jo uansett men innbiller meg at den ikke rynker så lett? Synes også det er litt mykere stoff? Hva valgte du? Anonymkode: d1c82...8b5 Kva bunad har du? Anonymkode: 8977a...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruthven Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Lin. Lenger holdbarhet og ser penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Har bomull, fordi det er vanligst til fanabunad som er det jeg har. Enkel å stryke og vedlikeholde hjelper også på ☺️ Anonymkode: eed26...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå