Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Min mann hadde og har mange jentekompiser. Disse jentene har vi hatt sosial omgang med begge to i flere år. Nå snakker jeg om jenter som han har kjent siden ungdommen, og mange av dem er idag samboer/gift. Jeg har hele tiden trodd at de var kun venner, men nå viser det seg noe annet. Det er kommet frem den siste tiden at han har hatt et seksuelt forhold til ikke mindre enn fire av disse jentene fra ungdommen. Hvorfor løy han om det i utgangspunktet? Jeg synes det er greit å forholde meg til hans ekser hvis jeg vet at det er det de er, men å få høre slike ting i ettertid synes jeg er pyton. vi hadde en skikkelig krangel der jeg beskyldte han for å ha ligget med halve byen. Stygt sagt, jeg vet det men jeg var rimelig frustrert. Hvordan skal jeg forholde meg til disse damene nå?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Har han hatt en seksuellt forhold til fire av deres omgangsvenner og du har ikke fått vite det før nå? Jeg syns det er merkelig.........
Abr@xas Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Jeg syns også det er betenkelig at han bare har latet som om de kun har vært venner, frem til nå. Det kan jo være fordi han var redd for en reaksjon fra din side, men likevel syns jeg han burde fortalt deg dette, og ikke løyet.
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Hvordan du skal forholde deg ? Spør mannen hvorfor han ikke har sagt noe før? Endret 9. mars 2006 av Gamle Alex
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Hvordan du skal forholde deg ? Spør mannen hvorfor han ikke har sagt noe før? ← Det enkle er ofte det beste. Tolking i det vide og det brede er i grunnen bortkastet tid og energi (og ikke minst irritasjon).
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Der har du en nøtt.... Jeg vet med sikkerhet at jeg hadde trukket meg fra de kjerringene. Og så tatt det fra der. Opplevd det samme med mannen her et par ganger. Ikke omgangsvenner, heldigvis. Men blitt presentert for ei dame som "ei venninne" og så kommer det frem seinere at han har **** dama. Jeg eksploderte en gang, og jeg tror han tok et hint. Han furta litt med det samme, men som jeg sa. Hvor faens morro synes DU det er å få greie på at du snakker med en som har s****et meg?! Særlig når det er folk man overhodet ikke behøver å ha som venner eller har vært nære utenom. Livet er ikke lett gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå