Gå til innhold

Bodycount kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man gir ikke opp privatlivet sitt. Man slipper vedkommende inn i privatlivet sitt. Det trenger ikke å være en selvmotsigelse. Man kan selvfølgelig ha alle slags preferanser man måtte ønske. Er ingen som kan nekte deg det.

Anonymkode: ff6ca...360

Det var jo det jeg skrev. Prøv å les hele innlegget mitt så ser du det 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klarer du fint selv 😉

Takk 😉

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (4 minutter siden):

Hvor kom date inni bildet? Jeez. Virker som dere prøver å misforstå folkens. Eller så er det et dårlig forsøk på å unngå temaet vi diskuterer

Her oppkontrueres det i det vide og det breie 😂 Har du ikke skjønt det du da? 

Skrevet

Du hopper ugalant over det faktum at du som oftest ikke vet, med mindre du bor i ei sladderbygd. Du står alene og tomhendt uten oversikt over antall i en by. Og poenget er at metoden for innhenting, å grave i andres seksuelle historikk, som oftest er ufint og asosialt. At du har rett til å ligge med en som ikke har hatt sex med så og så mange er en kjedelig og meningsløs påstand, all den tid alle vet at folk kan velge hvem de vil ha sex med. Fordommene kan selvfølgelig diskuteres. Og evnt. dyneløfting.

Anonymkode: 85d25...753

Jeg har hatt som vane å prate med de jeg har vært sammen med, og dette er jo et naturlig topic… Trenger jo ikke å late som om dette ikke er vanlig å prate om, for det er det. 

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (1 minutt siden):

Det var jo det jeg skrev. Prøv å les hele innlegget mitt så ser du det 😊

Jeg synes jeg skriver det mer forståelig enn deg. Syns ikke det kom helt fram i måten du valgte å skrive det på 🥱

Skrevet

Her oppkontrueres det i det vide og det breie 😂 Har du ikke skjønt det du da? 

Har skjønt det, alt for å ikke diskutere temaet. «Se, han brukte et ord upresist! La oss ta ham på det istedenfor å diskutere temaet! Jeg skjønte hva han mente men her kan jeg ta han på en feil!». Lol, dette forumet er fullt av retards ass 😂

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (1 minutt siden):

Jeg har hatt som vane å prate med de jeg har vært sammen med, og dette er jo et naturlig topic… Trenger jo ikke å late som om dette ikke er vanlig å prate om, for det er det. 

Da er det veldig rart at jeg aldri noensinne har fått dette spørsmålet...🧐

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (Akkurat nå):

Det er ikke uvanlig å komme inn på det når man er godt inne i en relasjon. Det er ikke uvanlig å heller ikke gjøre det, bare fordi du og dine gjør det? Men hva hjelper det deg, når hele poenget ditt er at du ikke vil være med en som har ligget med så og så mange når dere allerede er sammen? Hva er det egentlig du vil diskutere?

Skrevet

Jeg synes jeg skriver det mer forståelig enn deg. Syns ikke det kom helt fram i måten du valgte å skrive det på 🥱

Bra for deg! Da fikk du skrevet det jeg skrev med andre ord! Flink du er. Her er en medalje 🏅

AnonymBruker
Skrevet

Bra for deg! Da fikk du skrevet det jeg skrev med andre ord! Flink du er. Her er en medalje 🏅

Så snill du er 😂 Bukker, nikker og neier 😄

Skrevet

Det er ikke uvanlig å komme inn på det når man er godt inne i en relasjon. Det er ikke uvanlig å heller ikke gjøre det, bare fordi du og dine gjør det? Men hva hjelper det deg, når hele poenget ditt er at du ikke vil være med en som har ligget med så og så mange når dere allerede er sammen? Hva er det egentlig du vil diskutere?

Det er helt riktig. Da ville jeg bare backet ut… er jo det som er greia. En preferanse man kan ta stilling til. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt riktig. Da ville jeg bare backet ut… er jo det som er greia. En preferanse man kan ta stilling til. 

Så du avslutter det med en du har valgt å være kjæreste med på grunn av antall sexpartnere? Det tror jeg overhodet ikke noe på. Da er du i det minste en svært lite forpliktet type, selv om du fremstiller deg selv som det motsatte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du avslutter det med en du har valgt å være kjæreste med på grunn av antall sexpartnere? Det tror jeg overhodet ikke noe på. Da er du i det minste en svært lite forpliktet type, selv om du fremstiller deg selv som det motsatte.

Jeg ville pratet om det tidlig i en relasjon, si etter en mnd eller to maks. Og ja, jeg ville backet ut. Jeg hadde synes det var synd hvis det var en ellers flott jente. Men jeg hadde ikke klart å tenke på at «mi jente» hadde vært med mange før meg. Dessverre. Hadde synes det var utrolig synd, men har heldigvis aldri vårt i den situasjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Prinsipper er bra å ha tenker jeg. Det kan man ha uavhengig av preferanser. Det tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville pratet om det tidlig i en relasjon, si etter en mnd eller to maks. Og ja, jeg ville backet ut. Jeg hadde synes det var synd hvis det var en ellers flott jente. Men jeg hadde ikke klart å tenke på at «mi jente» hadde vært med mange før meg. Dessverre. Hadde synes det var utrolig synd, men har heldigvis aldri vårt i den situasjonen. 

Så bra for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så bra for deg. 

Definitivt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Så da er det et faktum. Du trenger å snakke om dette før du etablerer relasjonen. Altså må du grave i andres tidligere sexliv før du kan gå videre, noe som igjen leder meg tilbake til nettopp mitt poeng med å stikke nesa si i andres privatliv av trang. A) dette er din personlige issue siden du føler du MÅ ha svar, og B) du har ikke annet valg enn å spørre damer om hvor mange de har hatt sex med og må dermed bedrive dyneløfting, som igjen, er ufint og viser mangel på respekt for andres privatliv.

Hvis du i tillegg har sex med alle du dater, også før du spør, så kan du selvfølgelig ende opp med 20 sexpartnere selv, skulle du være så "uheldig" at du dater mange jenter på rad som har hatt sex med det du mener er for mange, siden du da må avslutte og gå videre til neste.

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (5 minutter siden):

Etter en eller to mnd? Det er ikke tidlig i en relasjon etter mitt syn...

Stakkars jente! 

Har man en slik preferanse som er av så stor betydning, så er det viktig å nevne dette så tidlig som mulig.

Hva er grunnen til at du venter med det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter en eller to mnd? Det er ikke tidlig i en relasjon etter mitt syn...

Stakkars jente! 

Har man en slik preferanse som er av så stor betydning, så er det viktig å nevne dette så tidlig som mulig.

Hva er grunnen til at du venter med det? 

Fordi han vet det er å snuse i andres privatliv og at det ikke ser bra ut. Noe som er helt riktig. Men det ser selvfølgelig ikke bedre ut å snuse i det senere heller. Det er det at det er av avgjørende betydning som er issuet. Det er noe helt annet enn at det kommer opp på en naturlig måte i prat, enn når man føler man MÅ ha svar for å kunne ta en avgjørelse.

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (2 minutter siden):

Definitivt 😊

På en måte ja og på en måte nei, for du går potensielt glipp av en god partner med det opplegget ditt. Ditt liv - ditt valg. Så da må du eventuelt leve med den uvitenheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...