Gå til innhold

Bodycount kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er alene. Ensom er jeg ikke. Trives i mitt eget selskap. 

Så du tenker det er lurt å bli sammen med en mann som ikke respekterer min rett til et privatliv i form av invaderende spørsmål om meg? 

Seriøst? 

Anonymkode: ff6ca...360

Det er jo helt supert 😊 er glad for deg! 😁

Retten til privatliv er jo selvmotsigende i et forhold, lol. Det er et juridisk begrep som ikke passer inn i en setting der to mennesker vokser sammen til en enhet. Man gir jo opp privatlivet sitt - eller slipper vedkommende inn i sitt eget privatliv. 

Hva du velger å gjøre og ikke gjøre driter jeg strengt tatt i. Men det er fortsatt innafor å ha en preferanse på dette 😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

En mann som ikke forstår min rett til et privatliv er ikke mann nok for meg.

Les meg. 

Hva andre velger å gjøre får være opp til dem. Det har ikke jeg noe med. Jeg viser ikke respekt for mennesker som ikke viser respekt for meg. Det er helt riktig. Jeg har respekt for at andre ønsker å leve annerledes enn meg så det kan du ikke påstå. Du kjenner ikke meg. 

Du viser da vitterlig ikke respekt ved sånne utsagn. 
«En kvinne som ikke klarer å la være å spre beina er ikke en kvinne nok for meg!» innafor? Eller kan man ha et mer fornuftig debattklima? Your choice 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (3 minutter siden):

Sitter på mobil så gidder ikke å bla frem og tilbake så mye, blir så jævlig knot. 

Men et eksempel er når du skriver følgende: «og da vil jeg gå så langt som å si at da fortjener man ikke en partner om man ikke evner eller klarer å løsrive seg fra noe så trivielt som antall seksualpartnere. » Dette vil jeg påstå er å legge føringer for hvordan andre skal leve livet sitt. At noen som har en annen preferanse enn seg selv ikke fortjener p være sammen med noen i det hele tatt. 

Tenk hvis jeg hadde skrevet «de som legger seg på rygg for alt og alle fortjener ikke å finne seg en bra mann». Hadde du syntes det var greit? Neppe… 😊

Det er min mening. Ikke en føring. Føringer for meg blir noe helt annet. 

Hva jeg synes er greit og ikke er irrelevant. Du har rett til din mening akkurat som jeg har rett til min. 

Screenshot_20250307-183526.png

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (1 minutt siden):

«En kvinne som ikke klarer å la være å spre beina er ikke en kvinne nok for meg!» innafor? Eller kan man ha et mer fornuftig debattklima? Your choice 😉

Ethvert forsøk på fornuft debatt om dette er fåfengt. Debatten om man har rett til eller om det er ok å grave i andres tidligere seksuelle historikk er over, og svaret er 'nei'. Det har man ingenting med å gjøre. Hva man vet på forhånd er en ting. Å inspisere av trang er et personlig issue, og det er frekt. Kommer man ikke på det i naturlig setting i forholdet er det noe annet, men nei - det er ikke et legitimt spørsmål på date, folkeskikkmessig. Dyneløfting er ikke det.

Anonymkode: 85d25...753

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er min mening. Ikke en føring. Føringer for meg blir noe helt annet. 

Hva jeg synes er greit og ikke er irrelevant. Du har rett til din mening akkurat som jeg har rett til min. 

Screenshot_20250307-183526.png

Hehe, elsker når man henger seg opp i enkeltord som blir brukt! Klart tegn på at man begynner å gå tom for argumenter. Da anser jeg debatten som vunnet over deg! Neste! 😉

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (35 minutter siden):

Du gjør jo strengt tatt det når du legger negative føringer hos folk som lever et annet liv enn du selv…

https://www.nrk.no/sorlandet/legger-ikke-foringer-1.11339087

Her kan du lese mer om et eksempel på føringer om du vil. Det er en oppfordring og ikke en føring 😉

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (Akkurat nå):

Hehe, elsker når man henger seg opp i enkeltord som blir brukt! Klart tegn på at man begynner å gå tom for argumenter. Da anser jeg debatten som vunnet over deg! Neste! 😉

Må si jeg elsker argumentasjonteknikken din 😂 Samma for meg hva du anser og ikke 😉

Skrevet

Ethvert forsøk på fornuft debatt om dette er fåfengt. Debatten om man har rett til eller om det er ok å grave i andres tidligere seksuelle historikk er over, og svaret er 'nei'. Det har man ingenting med å gjøre. Hva man vet på forhånd er en ting. Å inspisere av trang er et personlig issue, og det er frekt. Kommer man ikke på det i naturlig setting i forholdet er det noe annet, men nei - det er ikke et legitimt spørsmål på date, folkeskikkmessig. Dyneløfting er ikke det.

Den er på ingen måte over! Og svaret er selvsagt ja. Man har en klar rett til å ikke være sammen med noen som halve bygda har vært på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er vel det det handler om her da, du får jo ikke den respekten av noen, dersom du ukritisk ligger rundt og deler det mest intime man har med tilfeldige fremmede. 

Dette vet du/dere, og det er derfor det er "privat" og dere skjuler det. 

Anonymkode: 5efaf...db2

"Det mest intime du har". Er det det du kaller kjønnsorganet ditt? Ikke at jeg er så knullete av meg, men hva som er intimt, kan være ganske subjektivt. Jeg deler ikke tissen min. Jeg har sex. Intimitet for meg handler om trygghet og sårbarhet, og det har å gjøre med helt andre ting enn knulling.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må si jeg elsker argumentasjonteknikken din 😂 Samma for meg hva du anser og ikke 😉

Er ikke jeg som slutter å argumetere saklig 😉

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (8 minutter siden):

Om det er det som er din mening så kan ikke jeg ikke si noe på det. Saklig er det ikke. Så det er det eneste poenget du når fram med. 

AnonymBruker
Skrevet

Den er på ingen måte over! Og svaret er selvsagt ja. Man har en klar rett til å ikke være sammen med noen som halve bygda har vært på. 

Selvfølgelig har du rett til det du sier. Og ellers, nei. Hvis du må snoke i andres sexliv før du bestemmer deg, så er det din personlige issue, og denne gjør seg ekstremt sjeldent på date. Dyneløfting er mangel på folkeskikk og det må du bare leve med.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (3 minutter siden):

Man har ikke rett på å på noen i det hele tatt! 

Skrevet

Om det er det som er din mening så kan ikke jeg ikke si noe på det. Saklig er det ikke. Så det er det eneste poenget du når fram med. 

Det er like lite saklig som det jeg refererte til. Dette skrev jeg for å få frem et poeng, men det forstod du kanskje ikke? Hvis du gjorde det så er det fint om du kommenterer det jeg prøvde å få frem 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man har ikke rett på å på noen i det hele tatt! 

No shit sherlock… har da ikke sagt det. Lol

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig har du rett til det du sier. Og ellers, nei. Hvis du må snoke i andres sexliv før du bestemmer deg, så er det din personlige issue, og denne gjør seg ekstremt sjeldent på date. Dyneløfting er mangel på folkeskikk og det må du bare leve med.

Hvor kom date inni bildet? Jeez. Virker som dere prøver å misforstå folkens. Eller så er det et dårlig forsøk på å unngå temaet vi diskuterer

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (15 minutter siden):

Det er jo helt supert 😊 er glad for deg! 😁

Retten til privatliv er jo selvmotsigende i et forhold, lol. Det er et juridisk begrep som ikke passer inn i en setting der to mennesker vokser sammen til en enhet. Man gir jo opp privatlivet sitt - eller slipper vedkommende inn i sitt eget privatliv. 

Hva du velger å gjøre og ikke gjøre driter jeg strengt tatt i. Men det er fortsatt innafor å ha en preferanse på dette 😉

Man gir ikke opp privatlivet sitt. Man slipper vedkommende inn i privatlivet sitt. Det trenger ikke å være en selvmotsigelse. Man kan selvfølgelig ha alle slags preferanser man måtte ønske. Er ingen som kan nekte deg det.

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (4 minutter siden):

Det er like lite saklig som det jeg refererte til. Dette skrev jeg for å få frem et poeng, men det forstod du kanskje ikke? Hvis du gjorde det så er det fint om du kommenterer det jeg prøvde å få frem 😁

Det klarer du fint selv 😉

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kom date inni bildet? Jeez. Virker som dere prøver å misforstå folkens. Eller så er det et dårlig forsøk på å unngå temaet vi diskuterer

Du hopper ugalant over det faktum at du som oftest ikke vet, med mindre du bor i ei sladderbygd. Du står alene og tomhendt uten oversikt over antall i en by. Og poenget er at metoden for innhenting, å grave i andres seksuelle historikk, som oftest er ufint og asosialt. At du har rett til å ligge med en som ikke har hatt sex med så og så mange er en kjedelig og meningsløs påstand, all den tid alle vet at folk kan velge hvem de vil ha sex med. Fordommene kan selvfølgelig diskuteres. Og evnt. dyneløfting.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...