Gå til innhold

Bodycount kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (3 timer siden):

Jeg antar jo at tallet er frivillig. Og om man ligger med 20 stk er det for mange for meg og mange andre. Det er en preferanse som er helt fin å ha. 

En partners seksualitet definerer ikke mer enn deres seksualitet. Men man må forstå at det også er viktig for mange. Jeg ønsker ikke å være med ei som har delt det mest intime som finnes med for mange andre. (Nei jeg er ikke en mann som selv ligger rundt og forventer det motsatte av damer) 

At ens seksualitet liksom skal løsrives fra personen synes jeg er snålt. Seksualiteten er en del av personen, og absolutt noe som er fair å ha en preferanse på. Og så er det veldig mange andre preferanser man også har på en partner. 

Så det du ønsker er en person som er knipen på sex. Du er også samme mann som klager i øst og vest om et tamt sexliv og kona ikke ønsker sex etter et par år. Du ønsker så inderlig at hun skal ønske mer sex og være seksuelt frislippet, samtidig som du dømmer andre som ønsker sex og har et aktivt sexliv. 

Om jeg hadde møtt en mann som hadde hatt sex med to stykker, så hadde jeg tenkt at vi har helt forskjellige behov seksuelt. Ikke at jeg spør, hvor mange, ditt datt, men holdninger hvor han hadde vært opphengt i hvor mange hadde fått meg til å løpe i andre retningen. 

Anonymkode: 4ca2b...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 21.58):

Jeg er en kvinne på 21 år 

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 
har ikke planer om å ligge med fler. 

Anonymkode: aacd0...fd3

Ja, det er mange. Vil være en dealbreaker for noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (5 minutter siden):

… og da er det en preferanse du har. Det er helt fair. Det er også fair å ha en preferanse på at man ikke er gira på en partner med for mange sexpartnere. Det er lov å være forskjellig på dette, og det må du godta.

Du kan ikke diktere at menn ikke skal få lov til å være interessert i damer som ikke har ligget rundt. Mange menn ønsker ikke det - ferdig snakka - og det er 100% innafor! 

Jeg dikterer overhodet ingenting. Deler mine synspunkter. Ikke noe mer enn det. Da håper jeg de mennene som har disse preferansene lever opp til sin egen standard, ellers er det forkastelig synes jeg 🤮🤮🤮

Anonymkode: ff6ca...360

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Da er jeg tydeligvis ikke forholdsmateriale for jeg vil ikke prate om min fortid. Det er for smertefullt. 

Har ingenting med antall å gjøre. Får jeg ikke den respekten av en mann så kan det være akkurat det samme. 

Det er vel det det handler om her da, du får jo ikke den respekten av noen, dersom du ukritisk ligger rundt og deler det mest intime man har med tilfeldige fremmede. 

Dette vet du/dere, og det er derfor det er "privat" og dere skjuler det. 

Anonymkode: 5efaf...db2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så det du ønsker er en person som er knipen på sex. Du er også samme mann som klager i øst og vest om et tamt sexliv og kona ikke ønsker sex etter et par år. Du ønsker så inderlig at hun skal ønske mer sex og være seksuelt frislippet, samtidig som du dømmer andre som ønsker sex og har et aktivt sexliv. 

Om jeg hadde møtt en mann som hadde hatt sex med to stykker, så hadde jeg tenkt at vi har helt forskjellige behov seksuelt. Ikke at jeg spør, hvor mange, ditt datt, men holdninger hvor han hadde vært opphengt i hvor mange hadde fått meg til å løpe i andre retningen. 

Min kjæreste har ikke ligget rundt, jeg er vel hennes tredje, og hun er min fjerde. Vi har sex hver eneste dag, noen ganger flere ganger om dagen. slik har vi hatt det i årevis. Jeg vil ikke si hun er knipen på sex 😁

Hvorfor tror du at de som skræver i øst og vest har noe mer sexdriv eller er bedre på knulling en noen som har hatt samme partner hele livet ? Altså, dersom noen har vært gift i 20 år og hatt sex fem ganger i uken, så er det rundt 5000 knull. Løse Linda som ligger med en ny annenhverr helg i de samme tjue årene har knullet 500 ganger med 500 forskjellige personer. Promiskuøse Petra som har hatt 32 sexpartnere har kanskje bare hatt sex 50 ganger ever.... Relativt begrenset erfaring der altså. Det samme gjelder Petter Player, som har ligget med 67 og ikke engang kommet alle gangene og full de aller fleste. På 17 av de var han såvidt innom musa med snoppen, men et ligg er et ligg tenkte han da han noterte ned i boka si. Hvorvidt hans erobringer har hatt noe som helst utbytte av disse liggene vet ingen, men vi tviler. 

Jeg tipper Trofaste Trine som bare ligger med samme mannen hver dag er et bedre ligg enn Løse Linda som har lagt med alt slags rask opp igjennom årene. Man opparbeider ikke erfaring på samme måte om man bytter spillere i hver match.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel det det handler om her da, du får jo ikke den respekten av noen, dersom du ukritisk ligger rundt og deler det mest intime man har med tilfeldige fremmede. 

Dette vet du/dere, og det er derfor det er "privat" og dere skjuler det. 

Jeg vet ikke hva du tror du vet... Kan love deg at du vet absolutt ingenting.

Jeg har ingenting å skjule, og jeg har ihvertfall ingenting å rettferdiggjøre, eller stå til rette for.

En mann som ikke forstår det er ikke mann nok for meg rett og slett.

Man kan fint respektere andre mennesker selv om man ikke er enig. 

Om dette betyr at jeg forblir singel resten av livet mitt så er det helt greit for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har ikke ligget rundt, jeg er vel hennes tredje, og hun er min fjerde. Vi har sex hver eneste dag, noen ganger flere ganger om dagen. slik har vi hatt det i årevis. Jeg vil ikke si hun er knipen på sex 😁

Hvorfor tror du at de som skræver i øst og vest har noe mer sexdriv eller er bedre på knulling en noen som har hatt samme partner hele livet ? Altså, dersom noen har vært gift i 20 år og hatt sex fem ganger i uken, så er det rundt 5000 knull. Løse Linda som ligger med en ny annenhverr helg i de samme tjue årene har knullet 500 ganger med 500 forskjellige personer. Promiskuøse Petra som har hatt 32 sexpartnere har kanskje bare hatt sex 50 ganger ever.... Relativt begrenset erfaring der altså. Det samme gjelder Petter Player, som har ligget med 67 og ikke engang kommet alle gangene og full de aller fleste. På 17 av de var han såvidt innom musa med snoppen, men et ligg er et ligg tenkte han da han noterte ned i boka si. Hvorvidt hans erobringer har hatt noe som helst utbytte av disse liggene vet ingen, men vi tviler. 

Jeg tipper Trofaste Trine som bare ligger med samme mannen hver dag er et bedre ligg enn Løse Linda som har lagt med alt slags rask opp igjennom årene. Man opparbeider ikke erfaring på samme måte om man bytter spillere i hver match.

Spør meg ikke om hvor mange jeg har ligget med, men heller hvor mange ganger jeg har hatt sex....Det er et mye viktigere spørsmål.

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg dikterer overhodet ingenting. Deler mine synspunkter. Ikke noe mer enn det. Da håper jeg de mennene som har disse preferansene lever opp til sin egen standard, ellers er det forkastelig synes jeg 🤮🤮🤮

Hvis du virkelig ønsker å forstå hvorfor mange menn synes det er problematisk med kvinner som ligger rundt, da må du spole tusen vis av år tilbake, kjenne vår historie og hvor vi kommer fra.

Endret av Gratis
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (14 minutter siden):

Hvis du virkelig ønsker å forstå hvorfor mange menn synes det er problematisk med kvinner som ligger rundt, da må du spole tusen vis av år tilbake, kjenne vår historie og hvor vi kommer fra.

Det trenger jeg ikke. Enten så ser den rette mannen min verdi, eller så kan jeg forbli alene resten av livet.

Verre enn det er det faktisk ikke...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Altså, du må jo tenke på at Linda ikke har hatt kjæreste og dermed ikke nødvendigvis har hatt tilgang på fast partner, slik som din kjæreste har (som sannsynligvis har vært seriemonogam). 

Anonymkode: e5088...29c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det trenger jeg ikke. Enten så ser den rette mannen min verdi, eller så kan jeg forbli alene resten av livet.

Absolutt, vi bestemmer våre egne liv og ligger med hvem vi vil. 🙂 Da må du likevel respektere menn som ikke ønsker å ha noe med kvinner som ligger rundt. Dessverre så tror den jevne feminist at verden startet for 50 år siden og at alt annet kan glemmes.

AnonymBruker
Skrevet
Gratis skrev (3 minutter siden):

Absolutt, vi bestemmer våre egne liv og ligger med hvem vi vil. 🙂 Da må du likevel respektere menn som ikke ønsker å ha noe med kvinner som ligger rundt. Dessverre så tror den jevne feminist at verden startet for 50 år siden og at alt annet kan glemmes.

Vil ikke akkurat si at jeg er feminist. Opptatt av rettferdighet og rettigheter for begge kjønn derimot. Det er jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du gjør jo strengt tatt det når du legger negative føringer hos folk som lever et annet liv enn du selv…

Skrevet

Jeg vet ikke hva du tror du vet... Kan love deg at du vet absolutt ingenting.

Jeg har ingenting å skjule, og jeg har ihvertfall ingenting å rettferdiggjøre, eller stå til rette for.

En mann som ikke forstår det er ikke mann nok for meg rett og slett.

Man kan fint respektere andre mennesker selv om man ikke er enig. 

Om dette betyr at jeg forblir singel resten av livet mitt så er det helt greit for meg.

Når man sier ting som «En mann som ikke forstår det er ikke mann nok for meg rett og slett.» så viser jo ikke du respekt for andres meninger og levesett. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo det mange av disse damene blir - enten alene og ensom, evt sammen med en de absolutt ikke burde være sammen med fordi man får så behov for barn (biologisk klokke osv). Trist men sant… 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (5 minutter siden):

Du gjør jo strengt tatt det når du legger negative føringer hos folk som lever et annet liv enn du selv…

Jeg legger ikke føringer. Har lov til å mene akkurat det jeg vil. Å dele en mening er ikke det samme som å legge føringer. Ikke slik jeg kjenner det begrepet. Andre mennesker gjør det som passer dem uavhengig av hva jeg mener.

Hva legger du i begrepet føringer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (7 minutter siden):

Det er jo det mange av disse damene blir - enten alene og ensom, evt sammen med en de absolutt ikke burde være sammen med fordi man får så behov for barn (biologisk klokke osv). Trist men sant… 

Jeg er alene. Ensom er jeg ikke. Trives i mitt eget selskap. 

Så du tenker det er lurt å bli sammen med en mann som ikke respekterer min rett til et privatliv i form av invaderende spørsmål om meg? 

Seriøst? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Når nevnte jeg godt ligg og erfaring? Jeg nevnte seksuell lyst. 

AnonymBruker
Skrevet
simenea skrev (13 minutter siden):

Når man sier ting som «En mann som ikke forstår det er ikke mann nok for meg rett og slett.» så viser jo ikke du respekt for andres meninger og levesett. 

En mann som ikke forstår min rett til et privatliv er ikke mann nok for meg.

Les meg. 

Hva andre velger å gjøre får være opp til dem. Det har ikke jeg noe med. Jeg viser ikke respekt for mennesker som ikke viser respekt for meg. Det er helt riktig. Jeg har respekt for at andre ønsker å leve annerledes enn meg så det kan du ikke påstå. Du kjenner ikke meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg legger ikke føringer. Har lov til å mene akkurat det jeg vil. Å dele en mening er ikke det samme som å legge føringer. Ikke slik jeg kjenner det begrepet. Andre mennesker gjør det som passer dem uavhengig av hva jeg mener.

Hva legger du i begrepet føringer?

Sitter på mobil så gidder ikke å bla frem og tilbake så mye, blir så jævlig knot. 

Men et eksempel er når du skriver følgende: «og da vil jeg gå så langt som å si at da fortjener man ikke en partner om man ikke evner eller klarer å løsrive seg fra noe så trivielt som antall seksualpartnere. » Dette vil jeg påstå er å legge føringer for hvordan andre skal leve livet sitt. At noen som har en annen preferanse enn seg selv ikke fortjener p være sammen med noen i det hele tatt. 

Tenk hvis jeg hadde skrevet «de som legger seg på rygg for alt og alle fortjener ikke å finne seg en bra mann». Hadde du syntes det var greit? Neppe… 😊

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...