AnonymBruker Skrevet 6. mars 2025 #81 Skrevet 6. mars 2025 Alt over 5 er for mye i løpet av et liv. Har man behov for mere er det noe som skurrer.. Anonymkode: 57d26...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2025 #82 Skrevet 6. mars 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt over 5 er for mye i løpet av et liv. Har man behov for mere er det noe som skurrer.. Anonymkode: 57d26...8d3 Dette utsagnet her er direkte tragisk og stigmatiserende... Anonymkode: ff6ca...360 3
Gjest Anomyn Burker Skrevet 7. mars 2025 #83 Skrevet 7. mars 2025 Jeg synes at 20 er mye for en kvinne på 21 år. Men ts skal ikke dømmes for det. Hun gjør det hun vil med sitt liv og sin kropp. For kvinner som gruppe har det blitt et problem at en del kvinner har sex med svært mange. Menn får alt får enkel tilgang til sex, både ONS og ff. Disse vil ikke se noen grunn til å binde seg før de er over 30 år. Og da får vi alle disse uavklarte relasjonene som varer i mange måneder og som ofte ender i ingenting. Det er kvinnen som sitter igjen med knust hjerte. Jeg kan forstå at noen kan være skeptiske til å inngå et forhold med en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Hun kan være glad i sex og være den som har tatt initiativ. Ei som er bevisst på hva hun gjør og som er trygg på egen seksualitet. Det ser jeg på som gode egenskaper. Men det kan også være andre mer negative grunner bak et høyt antall. Er det et problem med alkohol? Jeg tenker da på mange ONS i fylla. Eller er sex brukt som selvskading? Har hun bipolar sykdom? Har hun blitt misbrukt? Er det en evig jakt på kjærlighet og hun bruker sex for å finne den? Har hun vanskelig for å si nei? Gjør hun det for å bli likt? Er det rusbruk? Så er ts en sterk kvinne som er bevisst sin egen seksualitet eller ligger det triste grunner bak? Jeg tenker at å ha mange sex-partnere passer best for voksne kvinner som vet hva de driver med. Jeg er ikke så sikker på at ei 21 år vet det.
simenea Skrevet 7. mars 2025 #84 Skrevet 7. mars 2025 Jeg skal være ærlig og si at 20 er for mange for at jeg skulle vært interessert. Det gjelder mange menn med meg. Men samtidig er det mange som ikke bryr seg også, du får prøve å finne en av dem 😊 Det skal sies at du ikke har gjort noe feil, folk må få gjøre som de vil i et fritt samfunn. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #85 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (7 minutter siden): Jeg skal være ærlig og si at 20 er for mange for at jeg skulle vært interessert. Det gjelder mange menn med meg. Men samtidig er det mange som ikke bryr seg også, du får prøve å finne en av dem 😊 Det skal sies at du ikke har gjort noe feil, folk må få gjøre som de vil i et fritt samfunn. Poenget er at du ikke aner hva det antallet kommer av... Det kan være alt ifra seksuelt misbruk fra partner eller at man gjør det mot seg selv, swingers, gøy på byen, fwb-relasjon, ONS osv.. En persons seksualitet definerer ikke hvem de er som person. Ikke nødvendigvis. Det er hva man utvikler som er interessant. Om man bare ser antall seksualpartnere så ser man ikke personen, og da vil jeg gå så langt som å si at da fortjener man ikke en partner om man ikke evner eller klarer å løsrive seg fra noe så trivielt som antall seksualpartnere. Klarer man ikke å se andre mennesker for den de er, så ser man bare seg selv. En slik partner vil ihvertfall ikke jeg ha... Anonymkode: ff6ca...360 1
simenea Skrevet 7. mars 2025 #86 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Poenget er at du ikke aner hva det antallet kommer av... Det kan være alt ifra seksuelt misbruk fra partner eller at man gjør det mot seg selv, swingers, gøy på byen, fwb-relasjon, ONS osv.. En persons seksualitet definerer ikke hvem de er som person. Ikke nødvendigvis. Det er hva man utvikler som er interessant. Om man bare ser antall seksualpartnere så ser man ikke personen, og da vil jeg gå så langt som å si at da fortjener man ikke en partner om man ikke evner eller klarer å løsrive seg fra noe så trivielt som antall seksualpartnere. Klarer man ikke å se andre mennesker for den de er, så ser man bare seg selv. En slik partner vil ihvertfall ikke jeg ha... Anonymkode: ff6ca...360 Jeg antar jo at tallet er frivillig. Og om man ligger med 20 stk er det for mange for meg og mange andre. Det er en preferanse som er helt fin å ha. En partners seksualitet definerer ikke mer enn deres seksualitet. Men man må forstå at det også er viktig for mange. Jeg ønsker ikke å være med ei som har delt det mest intime som finnes med for mange andre. (Nei jeg er ikke en mann som selv ligger rundt og forventer det motsatte av damer) At ens seksualitet liksom skal løsrives fra personen synes jeg er snålt. Seksualiteten er en del av personen, og absolutt noe som er fair å ha en preferanse på. Og så er det veldig mange andre preferanser man også har på en partner. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #87 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (8 minutter siden): Jeg antar jo at tallet er frivillig. Og om man ligger med 20 stk er det for mange for meg og mange andre. Det er en preferanse som er helt fin å ha. En partners seksualitet definerer ikke mer enn deres seksualitet. Men man må forstå at det også er viktig for mange. Jeg ønsker ikke å være med ei som har delt det mest intime som finnes med for mange andre. (Nei jeg er ikke en mann som selv ligger rundt og forventer det motsatte av damer) At ens seksualitet liksom skal løsrives fra personen synes jeg er snålt. Seksualiteten er en del av personen, og absolutt noe som er fair å ha en preferanse på. Og så er det veldig mange andre preferanser man også har på en partner. Så hvordan skal du finne ut om hun har hatt antall seksualpartnere innenfor dine preferanser? 🧐 Er veldig mange som ikke vil oppgi dette uavhengig om de har hatt mange eller få.. Du kan ikke definere et individ basert på deres seksualitet. Det er en utrolig snever tankegang, preferanser eller ei... Anonymkode: ff6ca...360 1
simenea Skrevet 7. mars 2025 #88 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så hvordan skal du finne ut om hun har hatt antall seksualpartnere innenfor dine preferanser? 🧐 Er veldig mange som ikke vil oppgi dette uavhengig om de har hatt mange eller få.. Du kan ikke definere et individ basert på deres seksualitet. Det er en utrolig snever tankegang, preferanser eller ei... Anonymkode: ff6ca...360 Det blir jo gjennom kommunikasjon. Det har aldri vært et problem å finne ut for meg, samtidig som jeg også åpner meg om min fortid. De som ikke har 20 stk å «skjule» synes ikke dette er så vanskelig å snakke om. Jeg definerer ikke et individ basert på seksualitet. Men jeg ser ikke bort fra seksualitet og later som det ikke finnes. Det er en del av ligningen. Og for høyt antall er diskvalifiserende. Som veldig mange andre preferanser er. Det er da vitterlig ikke mer snevert enn å like brunetter best eller mannfolk av en viss kroppstype. Eller personlighet for den saks skyld. Disse tingene kan man ikke gjøre noe med, i motsetning til seksualitet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #89 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (3 minutter siden): Det blir jo gjennom kommunikasjon. Det har aldri vært et problem å finne ut for meg, samtidig som jeg også åpner meg om min fortid. De som ikke har 20 stk å «skjule» synes ikke dette er så vanskelig å snakke om. Jeg definerer ikke et individ basert på seksualitet. Men jeg ser ikke bort fra seksualitet og later som det ikke finnes. Det er en del av ligningen. Og for høyt antall er diskvalifiserende. Som veldig mange andre preferanser er. Det er da vitterlig ikke mer snevert enn å like brunetter best eller mannfolk av en viss kroppstype. Eller personlighet for den saks skyld. Disse tingene kan man ikke gjøre noe med, i motsetning til seksualitet. Man kan ikke gjøre noe med hvor mange man har ligget med heller... Å sammenligne dette med overfladiske verdier og referanser er direkte tåpelig. Man kan ikke endre fortiden, og man lever ikke i fortiden. En partner som ikke forstår det, forstår fint lite hadde jeg tenkt da... Hvor mange jeg har ligget med er privat, og ikke noe en fremtidig partner har noe som helst med! Om det diskvalifiserer meg som partner,så kan jeg leve lykkelig som singel istedet. Anonymkode: ff6ca...360 1
simenea Skrevet 7. mars 2025 #90 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Man kan ikke gjøre noe med hvor mange man har ligget med heller... Å sammenligne dette med overfladiske verdier og referanser er direkte tåpelig. Man kan ikke endre fortiden, og man lever ikke i fortiden. En partner som ikke forstår det, forstår fint lite hadde jeg tenkt da... Hvor mange jeg har ligget med er privat, og ikke noe en fremtidig partner har noe som helst med! Om det diskvalifiserer meg som partner,så kan jeg leve lykkelig som singel istedet. Anonymkode: ff6ca...360 Man kan gjøre noe med hvor mange man ligger med. Du må bare forstå at det er helt fair, og at mange har preferanser på sexpartnere hos en partner. Om du ikke vil dele - fint for deg. Vi to ville nok ikke vært en match da 😉 Det er ikke noe galt i å ha preferanser på dette, og de fleste menn har det. Sånn er det bare… 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #91 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er at du ikke aner hva det antallet kommer av... Det kan være alt ifra seksuelt misbruk fra partner eller at man gjør det mot seg selv, swingers, gøy på byen, fwb-relasjon, ONS osv.. En persons seksualitet definerer ikke hvem de er som person. Ikke nødvendigvis. Det er hva man utvikler som er interessant. Om man bare ser antall seksualpartnere så ser man ikke personen, og da vil jeg gå så langt som å si at da fortjener man ikke en partner om man ikke evner eller klarer å løsrive seg fra noe så trivielt som antall seksualpartnere. Klarer man ikke å se andre mennesker for den de er, så ser man bare seg selv. En slik partner vil ihvertfall ikke jeg ha... Anonymkode: ff6ca...360 Nei, man teller ikke med seksuelle overgrep. Man ligger ikke med noen som voldtar en.. Anonymkode: 87c4b...97a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #92 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (1 time siden): Man kan gjøre noe med hvor mange man ligger med. Du må bare forstå at det er helt fair, og at mange har preferanser på sexpartnere hos en partner. Om du ikke vil dele - fint for deg. Vi to ville nok ikke vært en match da 😉 Det er ikke noe galt i å ha preferanser på dette, og de fleste menn har det. Sånn er det bare… Jeg bryr meg ikke om hva menn tenker her, for dem har ikke noe med det. Det er faktisk ikke fair. Det er en privatsak. Hva blir det neste?.. Jeg vil ikke være sammen med en mann som har hatt mer enn fem hull i tennene sine? Det er dyrt å gå til tannlegen... Det er jo så tåpelig 😂 At han har gomlet så mye søtsaker i sitt liv skal ikke gå utover meg 😆😆😆 Anonymkode: ff6ca...360
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #93 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hva menn tenker her, for dem har ikke noe med det. Det er faktisk ikke fair. Det er en privatsak. Hva blir det neste?.. Jeg vil ikke være sammen med en mann som har hatt mer enn fem hull i tennene sine? Det er dyrt å gå til tannlegen... Det er jo så tåpelig 😂 At han har gomlet så mye søtsaker i sitt liv skal ikke gå utover meg 😆😆😆 Anonymkode: ff6ca...360 Jo det er fair, og det er ikke en privatsak. Dersom du sammenligner å ha sex med hull i tennene eller det å ta en kaffe sammen, er det definitivt ikke en privatsak. Det betyr jo implisitt at du er ødelagt når det kommer til relasjoner. Du ligger jo med folk i øst og vest uten at det har noen emosjonell betydning. Slike folk er ikke forholdsmateriale for de aller aller fleste menn som vil ha et seriøst forhold, en mor til sine barn etc. Anonymkode: 5efaf...db2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #94 Skrevet 7. mars 2025 Du skal ihvertfall ikke spre rundt hvor mange du har hatt sex med, om det er 5 eller 50. Jeg har til og med løyet for min mann, fordi han var tydelig ukomfortabel (hadde hatt sex med 2 stk selv) på tanken om at jeg jeg skulle hatt veldig mange sexpartnere. Jeg endte opp med å bare si at jeg hadde hatt sex med 5, selv om det reelle antallet var noe høyere. I dag, når han er 40 år gammel og vet at det er han og jeg, så tror jeg ikke han hadde brydd seg. Jeg er ihvertfall ikke flau over det, men den gang da (15 år siden) ville jeg ikke gjøre ham usikker og selvbevisst. Anonymkode: e5088...29c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #95 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo det er fair, og det er ikke en privatsak. Dersom du sammenligner å ha sex med hull i tennene eller det å ta en kaffe sammen, er det definitivt ikke en privatsak. Det betyr jo implisitt at du er ødelagt når det kommer til relasjoner. Du ligger jo med folk i øst og vest uten at det har noen emosjonell betydning. Slike folk er ikke forholdsmateriale for de aller aller fleste menn som vil ha et seriøst forhold, en mor til sine barn etc. Anonymkode: 5efaf...db2 Jeg sammenligner ingenting... Poenget mitt er at det er en privatsak. Er ingen som har krav på å få vite det. Fellesnevneren er at det er privat. Anonymkode: ff6ca...360 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #96 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 7.30): 20 er alt for mye, uansett alder. Når du sier du ikke skal ha flere, så håper jeg du har funnet deg en som du vil dele resten av livet med. Vet han om alle de 19 andre? Anonymkode: 4ef8b...a45 Hvilke rett har han på å vite om de 19 andre, eller de 2 andre? Null rett. Null. Er det slik at menn jeg har ligget med, som er en privat ting, sex er veldig privat- skal fortelle alle nye kjærester at de har ligget med meg? Nei, jeg syns ikke det er rett! Derfor sier jeg ikke til kjærester hvertfall jeg har ligget med tidligere. Det eneste som jeg forteller er forhold, altså det som har vært offisielt. De aller fleste av oss vil faktisk holde sexlivet privat, både i og utenfor et forhold. Anonymkode: 4ca2b...225 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #97 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo det er fair, og det er ikke en privatsak. Dersom du sammenligner å ha sex med hull i tennene eller det å ta en kaffe sammen, er det definitivt ikke en privatsak. Det betyr jo implisitt at du er ødelagt når det kommer til relasjoner. Du ligger jo med folk i øst og vest uten at det har noen emosjonell betydning. Slike folk er ikke forholdsmateriale for de aller aller fleste menn som vil ha et seriøst forhold, en mor til sine barn etc. Anonymkode: 5efaf...db2 Da er jeg tydeligvis ikke forholdsmateriale for jeg vil ikke prate om min fortid. Det er for smertefullt. Har ingenting med antall å gjøre. Får jeg ikke den respekten av en mann så kan det være akkurat det samme. Anonymkode: ff6ca...360 1
simenea Skrevet 7. mars 2025 #98 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sammenligner ingenting... Poenget mitt er at det er en privatsak. Er ingen som har krav på å få vite det. Fellesnevneren er at det er privat. Anonymkode: ff6ca...360 … og da er det en preferanse du har. Det er helt fair. Det er også fair å ha en preferanse på at man ikke er gira på en partner med for mange sexpartnere. Det er lov å være forskjellig på dette, og det må du godta. Du kan ikke diktere at menn ikke skal få lov til å være interessert i damer som ikke har ligget rundt. Mange menn ønsker ikke det - ferdig snakka - og det er 100% innafor! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #99 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (3 timer siden): Jeg antar jo at tallet er frivillig. Og om man ligger med 20 stk er det for mange for meg og mange andre. Det er en preferanse som er helt fin å ha. En partners seksualitet definerer ikke mer enn deres seksualitet. Men man må forstå at det også er viktig for mange. Jeg ønsker ikke å være med ei som har delt det mest intime som finnes med for mange andre. (Nei jeg er ikke en mann som selv ligger rundt og forventer det motsatte av damer) At ens seksualitet liksom skal løsrives fra personen synes jeg er snålt. Seksualiteten er en del av personen, og absolutt noe som er fair å ha en preferanse på. Og så er det veldig mange andre preferanser man også har på en partner. Så det du ønsker er en person som er knipen på sex. Du er også samme mann som klager i øst og vest om et tamt sexliv og kona ikke ønsker sex etter et par år. Du ønsker så inderlig at hun skal ønske mer sex og være seksuelt frislippet, samtidig som du dømmer andre som ønsker sex og har et aktivt sexliv. Om jeg hadde møtt en mann som hadde hatt sex med to stykker, så hadde jeg tenkt at vi har helt forskjellige behov seksuelt. Ikke at jeg spør, hvor mange, ditt datt, men holdninger hvor han hadde vært opphengt i hvor mange hadde fått meg til å løpe i andre retningen. Anonymkode: 4ca2b...225
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #100 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (3 timer siden): Jeg antar jo at tallet er frivillig. Og om man ligger med 20 stk er det for mange for meg og mange andre. Det er en preferanse som er helt fin å ha. En partners seksualitet definerer ikke mer enn deres seksualitet. Men man må forstå at det også er viktig for mange. Jeg ønsker ikke å være med ei som har delt det mest intime som finnes med for mange andre. (Nei jeg er ikke en mann som selv ligger rundt og forventer det motsatte av damer) At ens seksualitet liksom skal løsrives fra personen synes jeg er snålt. Seksualiteten er en del av personen, og absolutt noe som er fair å ha en preferanse på. Og så er det veldig mange andre preferanser man også har på en partner. Så det du ønsker er en person som er knipen på sex. Du er også samme mann som klager i øst og vest om et tamt sexliv og kona ikke ønsker sex etter et par år. Du ønsker så inderlig at hun skal ønske mer sex og være seksuelt frislippet, samtidig som du dømmer andre som ønsker sex og har et aktivt sexliv. Om jeg hadde møtt en mann som hadde hatt sex med to stykker, så hadde jeg tenkt at vi har helt forskjellige behov seksuelt. Ikke at jeg spør, hvor mange, ditt datt, men holdninger hvor han hadde vært opphengt i hvor mange hadde fått meg til å løpe i andre retningen. Anonymkode: 4ca2b...225 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå