Gå til innhold

Bodycount kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 8.52):

Du begrenser veldig både markedet ditt og markedsverdien din ved å ligge med for mange. 

Det er ikke så mange som vil være i forhold med noen som sidestiller det å ligge med noen som å ta en kaffe lizzom. 

Anonymkode: 5efaf...db2

Tipper de fleste kvinner ikke anser seg selv som en vare til salgs, så markedsverdien tror jeg ikke er så viktig. Det som derimot ER viktig er å få luket ut slike som deg, som gir seg selv retten til å mene masse om andres seksualitet (kvinner, menn eller noe i mellom).
Hadde jeg vært kvinne ville jeg tenkt at folk med slike holdninger er verdt å bli kvitt, uansett om jeg hadde ligget med 0 eller 1000. Kan ikke se for meg mange kvinner som står opp om morran og tenker "Nå vet jeg hva livet mitt trenger: en fyr som liker å dømme og kontrollere seksualiteten min. "

Men for all del, you do you.
Håper du finner ei som liker å få sitt tidligere sexliv vurdert og dømt.
Er jo sikkert en gyldig kink det også.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.3.2025 den 7.52):

Du begrenser veldig både markedet ditt og markedsverdien din ved å ligge med for mange. 

Det er ikke så mange som vil være i forhold med noen som sidestiller det å ligge med noen som å ta en kaffe lizzom. 

Nei, men så er det også få som sidestiller det slik, og så er det veldig mange menn som ikke bryr seg. Samt at man uansett må finne noen man passer sammen med, og helt greit å ikke passe sammen slik også. Det er bare en faktor av veldig mange som må klaffe. 

Kvinner som ønsker å ha sex med mange ønsker uansett ikke menn som fordømmer dem for det, så det er ikke match. De vil ikke ha hverandre, og det er ikke noe problem. 

Anonymkode: 0a86a...61b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 23.06):

Sluttet å telle for mange år siden.

Nyter beskytta, samtykkende sex når jeg føler for det og har absolutt ingen planer om å slutte med det. 👌

Kvinne godt voksen

Anonymkode: 87c4b...97a

Så du har ligget med nærmere 1000. Nice 

Anonymkode: ca03f...711

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Phitta Phjong skrev (På 25.2.2025 den 19.57):

Er selv i 20-årene, og har passert 100 for lenge siden. Mener den siste jeg noterte var nummer 167, men mulig jeg tar feil. 
Vet mange synes det virker som mange, men jeg har ikke tenkt å stoppe. Jeg nyter det gode liv. 

Avviser du aldri menn?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 8.23):

Nei. Du må godta å bli dømt om du ligger rundt. Sånn er det bare 😘

Man må ikke godta noen verdens ting. Det er bare å ikke la seg affisere. Det er null stress 👌

Anonymkode: ff6ca...360

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 4.00):

Nei det er bare bra. Vi menn liker løse kvinner. Det betyr bare mer og enklere tilgang på sex.

Fortsett med dette! Og spre budskapet!

At vi menn liksom skal kunne ligge rundt mens dere ikke kan det er bare tåpelig!

Så er det selvsagt ikke sånn at vi ønsker noe mer enn sex med løse kvinner, men det er en annen diskusjon. 

Anonymkode: 80254...8de

Så du er for at kvinner kan ligge med mange, for da blir det mer sex på menn, men da er de ikke egnet for forhold?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er mye. Dette er mye av grunnen til at mange menn ikke gidder å ha forhold og forplikte seg. De har tilgang til sex om de ser bra nok ut. Her mener jeg alle har et felles ansvar. Vi kvinner bør stille krav til de vi er intime med, og ikke bare gi dem toppen av kransekaka. 

Anonymkode: fc01e...693

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så du er for at kvinner kan ligge med mange, for da blir det mer sex på menn, men da er de ikke egnet for forhold?

Ikke meg du svarer, men ja. Det ser ut som en gedigen dobbeltmoral. Dette løses ved at menn gjerne vil ha sex når vi dater og ellers også. De vi ønsker å gifte oss med kan ikke ha hatt et utsvevende sexliv. Med andre ord. De vil ligger med er ikke de samme vi gifter oss med. Vi er villige til å ligge med damer vi vet vi ikke vil ha forhold med. Det blir kvinners problem å sile ut hvem som er hvem. Det vil si om vi vil ha forhold eller bare sex. Urettferdig, jeg vet. Kvinner kan ha gleden av sex når som helst, men må også bære konsekvensen av det. Menn får ikke sex når de vil og tar det "når de kan få det" Litt satt på spissen. 

Anonymkode: 7262e...c1a

AnonymBruker
Skrevet
Mmma skrev (På 28.2.2025 den 21.16):

K47 ligger med 15 og har en følelse av at tallet vil øke… lol

Folk må få ligge med så mange de lyster uten p bli dømt. Deres kropp, deres liv!

Menn blir dømt nedenom og hjem for, å ikke ha utdannelse, penger, bo hos mamma og pappa, ikke ha hår, ikke være høy nok, ikke være selvsikre, ikke være morsomme. Ikke hatt sex med noen, Incel.

Om jeg som anonym mann på et forum sier at det bare er usikre kvinner som har slike krav, hadde du endret dem? Nei, vi menn har heller ikke tenkt til å endre oss heller. De fleste menn gjennom historien på alle kontinenter har ikke ønsket promiskuøse kvinner. Det er nok dypt lagret i det å være en mann. Kvinner kan begrense seg seksuelt og ha tilgang til mange av de beste mennene i samfunnet, eller gjøre som de vil og ha en mindre gruppe menn å velge fra. Opp til dere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Menn blir dømt nedenom og hjem for, å ikke ha utdannelse, penger, bo hos mamma og pappa, ikke ha hår, ikke være høy nok, ikke være selvsikre, ikke være morsomme. Ikke hatt sex med noen, Incel.

Om jeg som anonym mann på et forum sier at det bare er usikre kvinner som har slike krav, hadde du endret dem? Nei, vi menn har heller ikke tenkt til å endre oss heller. De fleste menn gjennom historien på alle kontinenter har ikke ønsket promiskuøse kvinner. Det er nok dypt lagret i det å være en mann. Kvinner kan begrense seg seksuelt og ha tilgang til mange av de beste mennene i samfunnet, eller gjøre som de vil og ha en mindre gruppe menn å velge fra. Opp til dere. 

Det er derfor vi ikke forteller 😁

Mannen min aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med. Gift i 20 år.

Anonymkode: c01d3...452

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er derfor vi ikke forteller 😁

Mannen min aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med. Gift i 20 år.

Anonymkode: c01d3...452

Du hadde kanskje ikke vært gift med ham da, om du hadde vært ærlig. Du har taltså basert ekteskapet deres på en løgn. Bra jobba du.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Avviser du aldri menn?

Jo, selvsagt. Ligger bare med de jeg har lyst på. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du hadde kanskje ikke vært gift med ham da, om du hadde vært ærlig. Du har taltså basert ekteskapet deres på en løgn. Bra jobba du.

Dette er bullshit. Ingen som har noe med det. Det er en privatsak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For noe fjas. Man bytter likt i likt, ikke ulikt. Selvfølgelig er det helt tilbakestående å dømme menn for å miste hår, vøre lav eller ikke ha utdanning. Og ikke kom med fjas om at sexpartnere liksom er det eneste menn generelt dømmer damer for. Lista er lang, så du kan bare glemme å prøve å bytte inn noe i slut shaming. Det funker ikke sånn og kommer aldri til å funke sånn.

Anonymkode: 85d25...753

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 8.23):

Nei. Du må godta å bli dømt om du ligger rundt. Sånn er det bare 😘

Det er flott. Slik siler man ut folk verdt å ha i livet sitt. Fortsett med dømmingen 👌 

Hilsen ei som har blitt lite dømt. 

Lev livet, bruk beskyttelse og vær ærlig mot deg selv og andre er mitt råd. Og jeg har levd noen år 😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2025 den 23.45):

Så du har ligget med nærmere 1000. Nice 

😂😂 Skjønner at du er av typen som ville tatt alt med puls, men det gjelder ikke alle.

Men når du er inne på det, aldri har jeg hatt interesse for noen og opplevd at det ikke er gjensidig. Ergo faller premisset ditt bort, nok en gang. 

Det eneste jeg vet at kvinner rundt seg dømmer og alle er enige i å holde deg langt unna er dem med slik adferd du utviser her. De som i stedet for å enten ta tak i egne problemer, eller ha fokus på noe positivt helt ubedt og uprovosert har behov for å være slemme. Altså folk med så mye ubearbeidet at det går utover fremmede. 

Men igjen, vi setter pris på at dere holder dere unna folk som oss. Dere er ikke velkomne med hatet deres uansett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke drept noen, slutt å bruk det ordet

Anonymkode: b0545...32e

AnonymBruker
Skrevet
Phitta Phjong skrev (16 timer siden):

Jo, selvsagt. Ligger bare med de jeg har lyst på. 

Tenk å være så naiv å tro at en kvinne på nesten tretti som kun har tresifret ikke har avvist folk i hytt og gevær. 

Fikk det samme, men da ble det lagt på en null. Nå er det jo noen som har så lite sex at det tar opp all deres våkne tid å tenke på det. 

Vi andre nyter masse god sex innimellom et ellers fint og innholdsrikt liv. 💃

Tenk å være så misunnelig og full av hat at det renner over på den måten 🤔

Nei, ringer heller en av gutta og ber dem underholde meg på fridagen min jeg 🥳

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

K34 år, 15 i antall. Samme fyr de siste 11. 

Brukte tid på å teste ut for å finne mine egne preferanser, det er jeg glad for og kjenner ingen skam for det! 

-Første var bare vondt. Tenkte han hadde for stor penis kanskje. 

-Andre var mindre, klarte aldri komme. 

-3 var liten, men der kom jeg masse. Lærte at størrelsen ikke er viktig, men vi hadde for forskjellige verdier. 

4. Mann med riktige verdier, god kjemi, men totalt forskjellige seksuelle preferanser. Fant da ut at det er en del fetisher jeg ikke tenner på, som han trengte. 

5. Super deilig fyr. Men alt alt for tykk penis. Kjemien, verdiene og tenningen var der, men sexen var og ble alt for overveldende. Lærte meg at størrelsen har noe å si likevel. En kan ikke leve livet og grue seg til sex. 

6. Alt stemte i starten. Men så dabbet det veldig av. Han mistet interessen for å gjøre meg ferdig etterpå, om jeg ikke rakk å komme underveis. Lærte meg at jeg trenger en raus fyr som er enig og villig til å legge ned jobben så det skal gå for oss begge. 

7. Her hadde jeg funnet ut veldig mye av min egen seksualitet og ville utforske ytterkantene av den. Prøvde meg som dominant. Fant ut at jeg kunne like deler av det, men ikke i den graden som denne mannen ønsket. 

8. Prøvde meg som submissive for å finne tenningsgrensen min der. 

9. Super god tiltrekning. Dessverre mitt første og eneste møte med miniatyr-penis. Jeg prøvde virkelig for fyren var så gøy og god, men sexen ble en verkebyll i forholdet. 

10. Trodde det var klaff, men han kjente ikke seg selv godt nok, så det viste seg at det han trodde han likte ikke stemte I realiteten. 

11-14: Finne en match, nå som jeg kjente meg selv godt. 

15: full klaff på alt det viktige. 

Var veldig opptatt av å finne en mann som hadde hatt mange partnere og var like sikker i sin seksualitet som meg selv. Han var også veldig opptatt av akkurat det samme, for å være sikker på at kinken vår ikke er utforskning men en faktisk preferanse. 

Noen liker det meste, andre har flere preferanser. Jeg syns du har et sunt antall og blir veldig bekymret mtp langvarig seksuell tilknytning når jeg hører mennesker som har hatt 4 partnere før de giftet seg. Det er kanskje ikke så rart at en leser så mye om sexløse ekteskap om folk ikke kjenner seg selv godt nok de inngås. 

Anonymkode: 71f92...d33

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...