Gå til innhold

Bodycount kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Sciurus, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 21.58):

Jeg er en kvinne på 21 år 

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 
har ikke planer om å ligge med fler. 

Anonymkode: aacd0...fd3

Det er mer enn gjennomsnittet har i løpet av livet. 

Er ikke voldsomt mye. 

Kommer nok bli vesentlig høyere. 

• Liker 1
Skrevet

Er selv i 20-årene, og har passert 100 for lenge siden. Mener den siste jeg noterte var nummer 167, men mulig jeg tar feil. 
Vet mange synes det virker som mange, men jeg har ikke tenkt å stoppe. Jeg nyter det gode liv. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er jo din sak. 1 eller 20, spiller ingen rolle. You do you

Anonymkode: 78586...fe6

Hun spurte jo. Jeg er dobbelt så gammel og kan telle på en hånd, så for meg er 20 ligg/drap veldig mye.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 

Uff. Ikke nok med at folk ikke greier skrive norsk, men folk er jo helt hjernevasket av sosiale medier. 

For et samfunn.

Anonymkode: d6898...71b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 4.00):

Nei det er bare bra. Vi menn liker løse kvinner. Det betyr bare mer og enklere tilgang på sex.

Fortsett med dette! Og spre budskapet!

At vi menn liksom skal kunne ligge rundt mens dere ikke kan det er bare tåpelig!

Så er det selvsagt ikke sånn at vi ønsker noe mer enn sex med løse kvinner, men det er en annen diskusjon. 

Anonymkode: 80254...8de

Haha, så passivt aggressivt og mindreverdighetskompleksene dine lyser, måtte le av dette innlegget. Om du lurer, kvinner ønsker ikke noe mer enn sex med løse menn heller. 

Anonymkode: d6898...71b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 

Er vel omtrent det samme jeg hadde da jeg var 21 også. De siste 20 årene jeg har hatt 1.

mann

Anonymkode: 7fa27...772

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Det er mer enn gjennomsnittet har i løpet av livet. 

Er ikke voldsomt mye. 

Kommer nok bli vesentlig høyere. 

Det spørs. Jeg hadde noen og tyve partnere fra jeg debuterte og de første årene som seksuell aktiv. Så for 21 år siden traff jeg hun som er min kone i dag. Så fra noen og tyve partnere på relativt kort tid, så ble det 1 partner de neste 21 årene.

Man kan ikke bruke antall partnere til å predikere fremtidig antall partnere.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om man bor i et forholdsvis lite område sprer dette seg. Det har alltid vært snakk om diverse løse personer av begge kjønn. Som man kan huke tak i to minutter før utestedet stenger og få seg et nummer. Om det foregår på toalettet, rundt hjørnet eller hjemme hos noen. Ser ikke det positive i det. 

Anonymkode: 86df7...444

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Problemet er at den moderne feminismen tror kjønnene er like og at det er frigjørende for en kvinne i 20 årene å ligge med flest mulig. Virkeligheten er selvsagt helt motsatt. Til, TS: Ligg med så mange du vil, men for en kvinne på 20, som fra naturen sin side allerede er topp i seksuell tiltrekning finnes det null prestisje. Du kan ligge med menn på vei til butikken om du ville. Det kan ikke en 20 år gammel mann som har årevis med modning og hardt arbeid foran seg for å nå den samme toppen. 

Anonymkode: 75194...2a6

For en tufs du er. Slutt å bland deg inn i hennes liv, frata henne prestisje (som er DITT fokus) og gi deg selv og gutter det. Det er så sykt lite credz det dere driver med. Snakk om å mangle respekt for seg selv. Deg altså. Æreløst.

Anonymkode: 85d25...753

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 

Ja, det er veldig mye. De fleste vet nok om deg... 

Anonymkode: b4d5a...d0d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 9.38):

Problemet er at den moderne feminismen tror kjønnene er like og at det er frigjørende for en kvinne i 20 årene å ligge med flest mulig. Virkeligheten er selvsagt helt motsatt. Til, TS: Ligg med så mange du vil, men for en kvinne på 20, som fra naturen sin side allerede er topp i seksuell tiltrekning finnes det null prestisje. Du kan ligge med menn på vei til butikken om du ville. Det kan ikke en 20 år gammel mann som har årevis med modning og hardt arbeid foran seg for å nå den samme toppen. 

Anonymkode: 75194...2a6

Hvis det var sant at alle 20 år gamle damer kan ligge med tilfeldige menn hvor enn de går så er 20 sexpartnere ikke veldig mange, da har man takket nei til fryktelig mye sex. Hva har sex med prestisje å gjøre? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

K47 ligger med 15 og har en følelse av at tallet vil øke… lol

Folk må få ligge med så mange de lyster uten p bli dømt. Deres kropp, deres liv!

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Mmma skrev (11 timer siden):

K47 ligger med 15 og har en følelse av at tallet vil øke… lol

Folk må få ligge med så mange de lyster uten p bli dømt. Deres kropp, deres liv!

Nei. Du må godta å bli dømt om du ligger rundt. Sånn er det bare 😘

Anonymkode: 5efaf...db2

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 9.38):

Problemet er at den moderne feminismen tror kjønnene er like og at det er frigjørende for en kvinne i 20 årene å ligge med flest mulig. Virkeligheten er selvsagt helt motsatt. Anonymkode: 75194...2a6

Problemet er at noen ikke skjønner forskjellen på å «ligge med hvem man vil» og «ligge med flest mulig».

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det må man heldigvis ikke, man kan bare droppe menn som gjør det. Ingen ønsker uansett et forhold med noen som tenker dårlig om deg, så det skjer ved naturlig seleksjon. 

Noen menn tenner til og med på slikt. Variasjon blant menn er stor, så menn som ikke takler slikt er ikke noe problem. Kanskje for dem selv, men ikke for kvinner. 

Anonymkode: 0a86a...61b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det må man heldigvis ikke, man kan bare droppe menn som gjør det. Ingen ønsker uansett et forhold med noen som tenker dårlig om deg, så det skjer ved naturlig seleksjon. 

Noen menn tenner til og med på slikt. Variasjon blant menn er stor, så menn som ikke takler slikt er ikke noe problem. Kanskje for dem selv, men ikke for kvinner. 

Anonymkode: 0a86a...61b

Du begrenser veldig både markedet ditt og markedsverdien din ved å ligge med for mange. 

Det er ikke så mange som vil være i forhold med noen som sidestiller det å ligge med noen som å ta en kaffe lizzom. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 10.00):

Kvinne, 36. 
Jeg har ligget med litt over 40 stk. 

Har ikke hatt sex på 8 år nå da 😅

Anonymkode: 9217b...eb8

Hvorfor en bråstopp? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 4.00):

Nei det er bare bra. Vi menn liker løse kvinner. Det betyr bare mer og enklere tilgang på sex.

Fortsett med dette! Og spre budskapet!

At vi menn liksom skal kunne ligge rundt mens dere ikke kan det er bare tåpelig!

Så er det selvsagt ikke sånn at vi ønsker noe mer enn sex med løse kvinner, men det er en annen diskusjon. 

Anonymkode: 80254...8de

Synd at dobbeltmoralske drittsekker som du ikke kommer med varseltrekant i panna.så kvinner vet at  de bør holde seg laaangt unna. Men kan alltids satse på at kvinner etterhvert skjønner sitt eget beste og henger seg på 4B her i landet også.

Anonymkode: 887e2...b07

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 8.23):

😂😂 jaja... Visst det er det som skal til for at folk skal ha meining i livet sitt... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...