Gå til innhold

Bodycount kvinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har 50 i bodycount. 38 år. De siste ti årene har jeg vært i ett forhold, så 49 på 28 år. Ikke dårlig det, spør du meg! 

Anonymkode: 7a032...f60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt for mye. Jeg hadde 1 på den alderen. Kunne aldri vært med en mann som var kjent for å ligge mye. 

Anonymkode: 86df7...444

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alt for mye. Jeg hadde 1 på den alderen. Kunne aldri vært med en mann som var kjent for å ligge mye. 

Det er jo din sak. 1 eller 20, spiller ingen rolle. You do you

Anonymkode: 78586...fe6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

I dagens verden er det ikke mye som er både sundt, morsomt og gratis, enn sex. Man lever bare én gang, hvis det føles riktig for deg så go for it!

• Liker 6
Skrevet (endret)

K38, ca. 20 

Endret av _Malene
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjent for å ligge mye, er vell litt annet en at man har ligget mye eller? 
Min erfaring er at man stort sett ikke vet hvor mange folk har ligget med, å vet man det er det gjerne fordi vedkommende liker å snakke om det selv. 
At du hadde liggi med en på den alderen er jo bra for deg, om det var det du ønsket selv.
Men det er ikke automatisk noe bedre enn å ha liggi med 20. Det eneste som gjør den ene bedre enn den andre her, er at det er en som dømmer andre, og en som ikke gjør det. 

Anonymkode: cbd45...48f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Definitivt alfor mange. Tipper du er kjent som den løse i miljøet rundt deg. Alle vet om ei slik ei, men lykke til med å rettferdiggjøre dette ;) 

Anonymkode: 5efaf...db2

Lol, rettferdiggjøre.

Ånei, hun rettferdiggjør det ved å ha vært tiltrukket av menn og like å ha sex med dem, for en skam :opplyser: er gutta sine det, guttepolitiet.

Anonymkode: 85d25...753

• Nyttig 3
Skrevet

You do you.

Ta ansvar og beskytt deg bare. Viktig å huske på.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes folk skal holde kjeft om hvor mange de har ligget med. Det er din sak. Ingen andre har noe med det. 

Anonymkode: 78586...fe6

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 21.58):

Jeg er en kvinne på 21 år 

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 
har ikke planer om å ligge med fler. 

Anonymkode: aacd0...fd3

Er det ikke tidlig å slutte med ligging når man er 20?

Skrevet
Snok1 skrev (17 minutter siden):

Er det ikke tidlig å slutte med ligging når man er 20?

Hm...Jeg tekte kanskje hun hadde kjærest og at det skulle vare, kanskje hun er ferdig med sex?

Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Hm...Jeg tekte kanskje hun hadde kjærest og at det skulle vare, kanskje hun er ferdig med sex?

Jeg tenker også at hun har kjæreste. Men la oss være realistiske: Hun er 20 og har ikke vært med sin siste sexpartner. Hun er neppe amish.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

20 er alt for mye, uansett alder. 

Når du sier du ikke skal ha flere, så håper jeg du har funnet deg en som du vil dele resten av livet med. Vet han om alle de 19 andre?

Anonymkode: 4ef8b...a45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

20 er alt for mye, uansett alder. 

Når du sier du ikke skal ha flere, så håper jeg du har funnet deg en som du vil dele resten av livet med. Vet han om alle de 19 andre?

Anonymkode: 4ef8b...a45

Problemet er at den moderne feminismen tror kjønnene er like og at det er frigjørende for en kvinne i 20 årene å ligge med flest mulig. Virkeligheten er selvsagt helt motsatt. Til, TS: Ligg med så mange du vil, men for en kvinne på 20, som fra naturen sin side allerede er topp i seksuell tiltrekning finnes det null prestisje. Du kan ligge med menn på vei til butikken om du ville. Det kan ikke en 20 år gammel mann som har årevis med modning og hardt arbeid foran seg for å nå den samme toppen. 

Anonymkode: 75194...2a6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 36. 
Jeg har ligget med litt over 40 stk. 

Har ikke hatt sex på 8 år nå da 😅

Anonymkode: 9217b...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er ikke noe du trenger å fortelle en evt. Partner og ikke trenger du å telle heller. Gjør det som er godt for deg! Og by the way har aldri hørt noe sagt at de angra på at de ikke pulte mindre, det er vel heller omvendt! 

Min samboer igjennom mange år har aldri avslørt antallet, påstår han ikke husker. Men tipper det er mange siden han sier det 🤣

Anonymkode: 50af7...9ca

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 21.58):

Jeg er en kvinne på 21 år 

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 
har ikke planer om å ligge med fler. 

Anonymkode: aacd0...fd3

For ei på din alder bør det være lett å finne flere om du ikke er veldig kresen på menn. flere står nok i kø

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til info så teller det bare dersom du kom sammen med fyren. 

Jeg er 45 og mitt tall er nå 2. :) Alle de andre, som ikke fikk meg til å komme, er strøket fra listen. 

(Til TS: Det betyr ikke noe. Bruk tiden du trenger til å finne noen du er kompatibel med, og kos deg med sexen. Kan også melde at sex er enormt mye mer tilfredsstillende når man bikker 40.)

Anonymkode: 2a70c...756

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Til info så teller det bare dersom du kom sammen med fyren. 

Jeg er 45 og mitt tall er nå 2. :) Alle de andre, som ikke fikk meg til å komme, er strøket fra listen. 

(Til TS: Det betyr ikke noe. Bruk tiden du trenger til å finne noen du er kompatibel med, og kos deg med sexen. Kan også melde at sex er enormt mye mer tilfredsstillende når man bikker 40.)

Anonymkode: 2a70c...756

Å ha sex med 100 forskjellige, er ikke like tilfredstillende og gir ikke samme erfaring og kvalitet som å ha sex med den samme personen 100 ganger ;) - men det vet jo tydeligvis du 😁

Anonymkode: 5efaf...db2

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du e safe, teste dæ mellom nye partnere og praktisere åpen kommunikasjon me de du e me, så skakke det bety no imo. Trygghet ovenfor dæ selv og andre e det viktig \(^∀^)メ(^∀^)ノ og at alle har det gøy ofc~~

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...