AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #181 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (10 minutter siden): Det er ingen som sier at jeg MÅ ha svar. Dere begynner nå å finne opp ting folkens… i alle mine relasjoner har dette kommet opp naturlig. Du skriver du ville tatt det opp. Det er ikke et oppkonstruert svar fra andre. Anonymkode: 85d25...753
simenea Skrevet 7. mars 2025 #182 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om min nabo hadde vært pedofil så er det fint lite jeg kunne gjort med det, bortsett fra å flytte... Anonymkode: ff6ca...360 Nettopp. Du hadde tatt et valg. Du har en preferanse. Og det er helt fair å agere ut fra den preferansen. Selv om en pedo som er dømt og har sonet skal anses som en uskyldig mann, i strafferettslig forstand
simenea Skrevet 7. mars 2025 #183 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver du ville tatt det opp. Det er ikke et oppkonstruert svar fra andre. Anonymkode: 85d25...753 Jeg ville kommunisert. Kan like gjerne være jenta som har tatt det opp, har skjedd meg det.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #184 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (4 minutter siden): Enig! Tildels. Bryr meg om naboen er pedo. Det gjør sikkert du og. Bryr meg også om dette. Dritbra sammenligning av en fyr som ikke klarer lese ting i kontekst. Anonymkode: 85d25...753
simenea Skrevet 7. mars 2025 #185 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det spiller ingen rolle hvordan du HAR levd. Ingen har noe med det. Alt som betyr noe er hvordan du lever fremover. Og det er ingen grunn til å slutte å ligge. Om det ikke er at du har funnet drømmemannen, da er det god grunn. Anonymkode: 446bb...e40 Ingen har noe med det hvis du ikke ønsker at noen skal ha noe med det. Det er helt greit. Men da vil det jo ligge i kortene at man ikke akkurat er jomfru, og jeg ville i hvert fall valgt det bort. Det er også helt greit 😊
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #186 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (1 minutt siden): Nettopp. Du hadde tatt et valg. Du har en preferanse. Og det er helt fair å agere ut fra den preferansen. Selv om en pedo som er dømt og har sonet skal anses som en uskyldig mann, i strafferettslig forstand Nå må du skjerpe deg. Å sammenligne en preferanse for å ikke ha en pedo nabo og en dame med så og så mange partnere er helt ute. Men det er kanskje ikke så rart, ut fra det du ellers svarer. Anonymkode: 85d25...753
simenea Skrevet 7. mars 2025 #187 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dritbra sammenligning av en fyr som ikke klarer lese ting i kontekst. Anonymkode: 85d25...753 Det klarer jeg. Vis meg et eksempel der jeg ikke gjør det så kan jeg reflektere over det 😊
simenea Skrevet 7. mars 2025 #188 Skrevet 7. mars 2025 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå må du skjerpe deg. Å sammenligne en preferanse for å ikke ha en pedo nabo og en dame med så og så mange partnere er helt ute. Men det er kanskje ikke så rart, ut fra det du ellers svarer. Anonymkode: 85d25...753 Jeeeez 😂😂😂 poenget er jo at man tar et valg. Su har ikke rett på å vite at naboen er pedo. Men det er jo greit å kunne ha mulighet til å ta stilling til det, eller? Naboen har også rett på privatliv Endret 7. mars 2025 av simenea
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #189 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (1 minutt siden): Nettopp. Du hadde tatt et valg. Du har en preferanse. Og det er helt fair å agere ut fra den preferansen. Selv om en pedo som er dømt og har sonet skal anses som en uskyldig mann, i strafferettslig forstand Jeg tenker at jeg er ansvarlig i den grad jeg kan, og har mulighet til det å beskytte mine barn, så ja det hadde jeg gjort. Hadde ikke tatt sjansen på det. Å henge ut vedkommende offentlig hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: ff6ca...360
simenea Skrevet 7. mars 2025 #190 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at jeg er ansvarlig i den grad jeg kan, og har mulighet til det å beskytte mine barn, så ja det hadde jeg gjort. Hadde ikke tatt sjansen på det. Å henge ut vedkommende offentlig hadde jeg ikke gjort. Anonymkode: ff6ca...360 Yes. Du har en preferanse. Og det er helt greit å agere ut fra den. Jeg har også en preferanse på ligging. Det er helt greit å agere ut fra den. Ingen som har sagt at man skal broadcaste det offentlig
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #191 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (Akkurat nå): Ingen har noe med det hvis du ikke ønsker at noen skal ha noe med det. Det er helt greit. Men da vil det jo ligge i kortene at man ikke akkurat er jomfru, og jeg ville i hvert fall valgt det bort. Det er også helt greit 😊 Igjen insinuerer du at du skal ha svar. Og at du tolker at du ikke får svar på din snoking som at du har rett. Det eneste som er riktig er at du har stilt et privat spørsmål og at vedkommende ikke ønsker å svare på dette private spørsmålet. Alle damer her inne, både med få og flere sexpartnere, har svart at de nettopp ikke orker å forholde seg til dyneløftende må-ha-svar-på-hvor-mange-du-har-ligget-med-menn, nettopp fordi de synes opphenget er spesielt og spørsmålet invaderende, uansett antall. Igjen vitner det om at du må ha svar, og i tillegg: at du ikke takler å leve uten, så du finner faktisk på et, hvis du ikke får et. Anonymkode: 85d25...753 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #192 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (3 minutter siden): Jeeeez 😂😂😂 poenget er jo at man tar et valg. Su har ikke rett på å vite at naboen er pedo. Men det er jo greit å kunne ha mulighet til å ta stilling til det, eller? Naboen har også rett på privatliv Igjen så funker ingen av sammenligningene dine. Anonymkode: 85d25...753
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #193 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (11 timer siden): Det blir jo gjennom kommunikasjon. Det har aldri vært et problem å finne ut for meg, samtidig som jeg også åpner meg om min fortid. De som ikke har 20 stk å «skjule» synes ikke dette er så vanskelig å snakke om. Du ville aldri funnet ut av mine 4 partnere i livet. Samme hvor «åpen» du er om din fortid. Jeg hadde ikke hatt interesse av å høre det heller. Om du syntes 4 seksualpartnere i voksen alder er mange, få eller akkurat passe, blir irrelevant. Du ville aldri fått vite det uansett. Der har ingen ting med at jeg syntes det er vanskelig å snakke om. Jeg kan snakke om seksualitet like «lett» som å snakke om hva jeg vil ha til middag. Årsaken til at jeg ikke snakker om mine partnere hittil i livet, handler om at de som er opptatt av antall partnere, har en holdning til sex og verdier som ikke er kompatible med mine. Derfor er de uinteressant å fortsette en romantisk/seksuell relasjon med. De faller rett og slett utenfor mine preferanser. Nå er jo ikke dette en reel problemstilling i det virkelige liv. Jeg har aldri opplevd at noen har spurt meg om hvor mange jeg har hatt sex med. Når sant skal sies, så er det jo en svært uvanlig ting å spørre om. Heller ikke han som er min ektemann i dag har spurt meg om dette og vet følgelig ikke hvor mange/få jeg har hatt sex med. Anonymkode: 7fa27...772 2
simenea Skrevet 7. mars 2025 #194 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Igjen insinuerer du at du skal ha svar. Og at du tolker at du ikke får svar på din snoking som at du har rett. Det eneste som er riktig er at du har stilt et privat spørsmål og at vedkommende ikke ønsker å svare på dette private spørsmålet. Alle damer her inne, både med få og flere sexpartnere, har svart at de nettopp ikke orker å forholde seg til dyneløftende må-ha-svar-på-hvor-mange-du-har-ligget-med-menn, nettopp fordi de synes opphenget er spesielt og spørsmålet invaderende, uansett antall. Igjen vitner det om at du må ha svar, og i tillegg: at du ikke takler å leve uten, så du finner faktisk på et, hvis du ikke får et. Anonymkode: 85d25...753 Det gjør jeg jo ikke. Et «ikke-svar» er jo et svar det og. Og det kan jeg akseptere. I de relasjonene jeg har hatt har dette kommet frem naturlig, husker ikke om det er jeg eller jenta som har tatt det opp engang. Det konstrueres problemer på mine vegne som jeg aldri har hatt. Fascinerende 😂
simenea Skrevet 7. mars 2025 #195 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Igjen så funker ingen av sammenligningene dine. Anonymkode: 85d25...753 Jo, de gjør strengt tatt det. Såfremt man har en viss kapasitet i skallen sin da.
simenea Skrevet 7. mars 2025 #196 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ville aldri funnet ut av mine 4 partnere i livet. Samme hvor «åpen» du er om din fortid. Jeg hadde ikke hatt interesse av å høre det heller. Om du syntes 4 seksualpartnere i voksen alder er mange, få eller akkurat passe, blir irrelevant. Du ville aldri fått vite det uansett. Der har ingen ting med at jeg syntes det er vanskelig å snakke om. Jeg kan snakke om seksualitet like «lett» som å snakke om hva jeg vil ha til middag. Årsaken til at jeg ikke snakker om mine partnere hittil i livet, handler om at de som er opptatt av antall partnere, har en holdning til sex og verdier som ikke er kompatible med mine. Derfor er de uinteressant å fortsette en romantisk/seksuell relasjon med. De faller rett og slett utenfor mine preferanser. Nå er jo ikke dette en reel problemstilling i det virkelige liv. Jeg har aldri opplevd at noen har spurt meg om hvor mange jeg har hatt sex med. Når sant skal sies, så er det jo en svært uvanlig ting å spørre om. Heller ikke han som er min ektemann i dag har spurt meg om dette og vet følgelig ikke hvor mange/få jeg har hatt sex med. Anonymkode: 7fa27...772 Da var det kanskje ikke meningen at det skulle bli oss? Det er jo synd 😉
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #197 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg jo ikke. Et «ikke-svar» er jo et svar det og. Og det kan jeg akseptere. I de relasjonene jeg har hatt har dette kommet frem naturlig, husker ikke om det er jeg eller jenta som har tatt det opp engang. Det konstrueres problemer på mine vegne som jeg aldri har hatt. Fascinerende 😂 Et ikke-svar er et ikke-svar, og viser at du mangler sosiale antenner i dette spørsmålet. Folk svarer ikke, fordi de kjenner motstand mot at du spør om noe privat. Dette forstår ikke du. Det normale er å forstå det. Anonymkode: 85d25...753 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #198 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (Akkurat nå): Da var det kanskje ikke meningen at det skulle bli oss? Det er jo synd 😉 😂 ja det kan du jo si. Kunne fint ha blitt oss, om du ikke hadde spurt om hvor mange jeg har ligget med selvfølgelig💁🏼♀️ Anonymkode: 7fa27...772
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2025 #199 Skrevet 7. mars 2025 simenea skrev (1 minutt siden): Jo, de gjør strengt tatt det. Såfremt man har en viss kapasitet i skallen sin da. Jeg har mer kapasitet i min skalle enn det du har i din. De fungerer ikke. Du hopper over alt for mange forhold til at de kan det. Minste felles multiplum i en sammenligning (her: preferanse) gir en platt og meningsløs sammenligning, ingen sannhet. Anonymkode: 85d25...753
simenea Skrevet 7. mars 2025 #200 Skrevet 7. mars 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Et ikke-svar er et ikke-svar, og viser at du mangler sosiale antenner i dette spørsmålet. Folk svarer ikke, fordi de kjenner motstand mot at du spør om noe privat. Dette forstår ikke du. Det normale er å forstå det. Anonymkode: 85d25...753 Ja, det er det. Og det er et svar det og. Hvis jeg mangler sosiale antenner så er du en dumming. Skal vi fortsette som to idioter med personangrep? 😉 jeg har, som sagt, aldri vært borti at dette er en hysj sak. Er jo kanskje fordi de fleste kan stå for sine handlinger tipper jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå