Gå til innhold

Bodycount kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 21 år 

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 
har ikke planer om å ligge med fler. 

Anonymkode: aacd0...fd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt livet av 20? Syns det var en del jeg.

• Liker 11
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

30 her.

k31

Anonymkode: 904fe...fe1

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (5 minutter siden):

Har du tatt livet av 20? Syns det var en del jeg.

Ungdom vet ikke hva bodycount betyr. 

Anonymkode: b4d5a...d0d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ungdom vet ikke hva bodycount betyr. 

De får vite det nå:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har nå 10. jeg er 48. Syns det er mye🙈

Heldigvis har jeg mistet sex lysten ellers ville det fort blitt 50. 

Anonymkode: 9b7fd...000

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ofte når man er ung at det er mer løse forbindelser. Hvis du ikke føler at dette gir deg noe TS, så endrer du måten du inngår relasjoner..

Du må bare leve som du ønsker..Og husk at du er verdifull.❤️

Anonymkode: e860d...5fd

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet å telle for mange år siden.

Nyter beskytta, samtykkende sex når jeg føler for det og har absolutt ingen planer om å slutte med det. 👌

Kvinne godt voksen

Anonymkode: 87c4b...97a

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sluttet å telle for mange år siden.

Nyter beskytta, samtykkende sex når jeg føler for det og har absolutt ingen planer om å slutte med det. 👌

Kvinne godt voksen

Anonymkode: 87c4b...97a

Nei, det er lett for kvinner. Dere kan få pikk når dere vil. For menn er det helt annerledes. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo helt an på. Lever DU godt med det så er det ikke for høyt. Da durer du på og gjør som du vil fordi det faktisk bare er deg du skal ta hensyn til. Om du selv har problemer med det og angrer på mye så er det er problem. Da må du gå i deg selv og finne ut hvor problemet ligger.

Din bodycount har ingen noe med å gjøre. Du skal ikke tenke at det er normalt å snakke sant om eget sexliv. Vi lyver om hvor mange, om vi onanerer, hvor ofte, hva vi onanerer til... fellesen er at alle lyver for å pynte. 

Vær tro mot deg selv. Det er det viktigste.

Anonymkode: 7e540...99b

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 

Synes du det er mye?

Plager det deg?

Noen menn ville sikkert synes det er mye. Noen menn mener at de sjøl kan pule rundt, mens de helst vil ha jomfruer når de skal ha kjæreste. 

Andre menn ville sikkert ikke brydd seg, eller ville sagt det var en fordel at du har erfaring. 

Hvis du for eksempel har vært seksuelt aktiv siden du var 16, så er det kun 4 i året.

Liker du sex? Hvis jeg hadde truffet en som hadde ligget med 20 stykker så hadde det kanskje vært håp om at vi fortsatt hadde et aktivt sexliv når vi hadde vært sammen i en del år. Kanskje ikke så mange som tenker sånn, men når man ser hvor mange som slutter med sex etter noen år så vil jeg tenkte at det ikke er noen ulempe hvis du liker sex.

Usikker på om jeg ville fortalt en potensiell kjæreste hvor mange du har ligget med. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er bare bra. Vi menn liker løse kvinner. Det betyr bare mer og enklere tilgang på sex.

Fortsett med dette! Og spre budskapet!

At vi menn liksom skal kunne ligge rundt mens dere ikke kan det er bare tåpelig!

Så er det selvsagt ikke sånn at vi ønsker noe mer enn sex med løse kvinner, men det er en annen diskusjon. 

Anonymkode: 80254...8de

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er mye eller ikke for deg kan jo ingen andre svare på enn deg selv 🤔

1 eller 2 er det jeg kan akseptere på en dame som er 30-40 år.

Anonymkode: 042b3...fcc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De som vanligvis blir betrakta som mest attraktive blant unge menn (betrakter seg som Alfa), vil nok synes at det er mye ift. at du skal være kjærestemateriale: men de får seg likevel så mye tilfeldig at de kanskje ikke bryr seg om å bli kjærester uansett.

På den annen side:

En mer balansert fyr med fred med seg sjøl, men ikke oppfatta som like attraktiv som de i avsnittet over: han vil du oppleve at mener at det viktige er at der og da er det han som er der, og at du holder deg til han. Skulle gjøre at veddemål her, så ville jeg satt pengene på at du får et problem med at han har mindre erfaring enn deg før han reagerer på bodycount og hvem du har vært med.

Det at du i det hele tatt spør, er du ikke helt sikker på om du kan stå for det du har gjort? 

Skrevet

Har det virkelig noe å si, hva fremmede mennesker på nettet syns?

Har du kost deg? har du vært forsiktig? 
har du husket å sjekke deg?

Dette virker mer viktig, en hva fremmede på nettet syns om hvor mange man har hatt sex med. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er mye. Jeg har et par å 20 og er 44 år. I dagens samfunn er det kanskje ikke mye slik jeg har skjønnt. Jeg lå kun med de jeg var sammen med når jeg var på din alder, mens dattera mi er omvendt😝

Anonymkode: b32a9...4a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

bodycounten min er og 20 

Er det mye? 

Ikke så mye

Anonymkode: c017d...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen oppegående personer bryr seg. Aldri blitt spurt om antall… 

Synes DU det er for mange? Hadde du lyst å ha sex med alle? Det er det som betyr noe

Anonymkode: fc277...60c

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen oppegående personer bryr seg.

Link?

Anonymkode: bc641...530

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger aldri informere om hvor mange du har ligget med, selv om noen spør.

Og så lenge du tester deg og er sikker på at du ikke har kjønnsykdommer, så er du ok. Det er også helt greit å ikke være ærlig om antall partnere. Ingen har no med hvem du har ligget med, det er din privatsak.

Anonymkode: 78586...fe6

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...