Anonymus27 Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hei. Har nylig begynt på ozempic, etter 4 dose, ser det ut som det nesten er halvparten igjen i sprøyta.. skal det virkelig kastes? Hva er grunnen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Anonymus27 skrev (1 time siden): Hei. Har nylig begynt på ozempic, etter 4 dose, ser det ut som det nesten er halvparten igjen i sprøyta.. skal det virkelig kastes? Hva er grunnen? Det er like mye innhold i sprøytene som har 0.25mg og 0.50mg, av en eller annen grunn. Jeg bruker 0,25mg. Jeg har kjøpt sprøytespisser utenom, sånn at jeg kan bruke mer av hver sprøyte. Pleier å bruke en penn i 6 uker, men lar den ligge i kjøleskapet etter åpning også. (Den kan ligge i romtemperatur i inntil 4 uker etter åpning, men siden jeg bruker den i 6 uker, lar jeg den bare ligge i kjøleskapet). Jeg gjør dette fordi det så ofte er vanskelig å få tak i 0.25mg, apotekene er jo tomme hele tiden. Så jeg prøver å hente en ny pakke i god tid før jeg trenger den, og sikrer meg litt ekstra siden jeg da kan bruke samme penn lenger enn fire uker. Du kan også kaste den etter fire uker, men det er jo bedre å bruke opp litt mer av den først😊 Anonymkode: 05e29...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå