Gå til innhold

Ki fremtiden for animasjonsfilmer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror vi trenger mennesker for å lage gode filmer, musikk, kunst. Fordi det å beskrive den menneskelige opplevelsen vår, som kunsten gjerne gjør, må en selv være et menneske. 

Dårlige filmer, musikk og kunst kommer vi til å se mye av fremover. Maskiner har ikke noe de vil formidle. Det har mennesker. 

Anonymkode: a6da9...37d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tipper KI vil bli brukt i filmer i fremtiden. Men det vil sikkert skje i kombinasjon med mennesker. At menneskene gir noen instruksjoner til KIen, så lager den noen manuser/filmer, så ser menneskene gjennom og gir tilbakemeldinger på hva som skal endres. Og sånn fortsetter det frem og tilbake. 

Om du sjekker hvordan animasjonsfilmene til Pixar/Disney lages så er det som regel enormt mange justeringer av manus underveis og det er enormt mange klipp som ikke blir med i den endelige filmen. Tipper det vil skje i fremtiden også. 

Det vil sikkert lages enormt mange dårlige filmer hvor KIen har gjort all jobben. Men jeg tror for de  gode filmene så vil det fortsatt være enormt mange justeringer av manus underveis og justering av hva som skal og ikke skal være med i filmen. 

Anonymkode: 5cb57...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...