AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Unger liker nok dette like godt, og studioene sparer nok penger. Kanskje Ki etterhvert lærer å lage gode historier. Syns det er spennende https://www.instagram.com/share/reel/BARrvv3K3W Anonymkode: 4edfc...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Ingen? Anonymkode: 4edfc...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Jeg tror vi trenger mennesker for å lage gode filmer, musikk, kunst. Fordi det å beskrive den menneskelige opplevelsen vår, som kunsten gjerne gjør, må en selv være et menneske. Dårlige filmer, musikk og kunst kommer vi til å se mye av fremover. Maskiner har ikke noe de vil formidle. Det har mennesker. Anonymkode: a6da9...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar Jeg tipper KI vil bli brukt i filmer i fremtiden. Men det vil sikkert skje i kombinasjon med mennesker. At menneskene gir noen instruksjoner til KIen, så lager den noen manuser/filmer, så ser menneskene gjennom og gir tilbakemeldinger på hva som skal endres. Og sånn fortsetter det frem og tilbake. Om du sjekker hvordan animasjonsfilmene til Pixar/Disney lages så er det som regel enormt mange justeringer av manus underveis og det er enormt mange klipp som ikke blir med i den endelige filmen. Tipper det vil skje i fremtiden også. Det vil sikkert lages enormt mange dårlige filmer hvor KIen har gjort all jobben. Men jeg tror for de gode filmene så vil det fortsatt være enormt mange justeringer av manus underveis og justering av hva som skal og ikke skal være med i filmen. Anonymkode: 5cb57...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå