Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #1 Skrevet 9. mars 2006 Hvis en venninne betror seg til deg og sier at dette må du holde for deg selv... Deler du hemligheten med mannen din? Hvorfor / hvorfor ikke?
Gjest Piper Skrevet 9. mars 2006 #2 Skrevet 9. mars 2006 Det gjør jeg ikke, for jeg syns ikke han har noe med det. Tror ikke han hadde likt om jeg fortalte det heller, for da kunne jo han begynt å lure på hva jeg sa videre til mine venner som han hadde sagt til meg. Han hadde ikke delt det med meg heller
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #3 Skrevet 9. mars 2006 Om noen har bedt meg holde kjeft, holder jeg kjeft. Men jeg lover aldri noen å ikke fortelle noe videre til mannen min, fordi jeg ikke vil ha noen hemmeligheter for han.
Gjest vimse Skrevet 9. mars 2006 #4 Skrevet 9. mars 2006 Det er faktisk rimelig situasjonsbetinget, hvorvidt jeg/han forteller eller ikke, så jeg kan hverken svare ja eller nei.
Gjest regine Skrevet 9. mars 2006 #5 Skrevet 9. mars 2006 Jeg stoler på at mine veninner ikke forteller ting videre til sin mann, hvis jeg ber om det. Ergo forteller jeg selvsagt heller ikke ting de forteller til meg til min mann.
:-) anna Skrevet 9. mars 2006 #6 Skrevet 9. mars 2006 Nei det gjør jeg ikke. Jeg deler gjerne mine hemmeligheter med mannen min. Men i et slikt tilfelle er det ikke meg det handler om. Om en venninne forteller meg noe i fortrolighet, så er det hennes hemmelighet ikke min. Og at man er fortrolig med en venninne betyr ikke at man er like fortrolig med mannen hennes. Og mannen min har ikke noe problem med at jeg ikke deler andres hemmeligheter med ham.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Nei det gjør jeg ikke. Jeg deler gjerne mine hemmeligheter med mannen min. Men i et slikt tilfelle er det ikke meg det handler om. Om en venninne forteller meg noe i fortrolighet, så er det hennes hemmelighet ikke min. ← Sier meg enig i denne jeg.
Abr@xas Skrevet 9. mars 2006 #8 Skrevet 9. mars 2006 Det kom helt an på hva det gjaldt, og hvor alvorlig dette var. Det finnes tema her i verden det er vanskelig å holde for seg selv, til andres beste. Men, generelt kan jeg ikke se at min mann har noe med hvilke eventuelle problemer mine venninner har.
Gjest lilletroll Skrevet 9. mars 2006 #9 Skrevet 9. mars 2006 Min mann og jeg har ingen hemligheter for hverandre.
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #10 Skrevet 9. mars 2006 Det kommer litt ann på hva det er , men forteller han det meste
Gjest Piper Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Til dere som forteller alt til mannen, vil jeg bare si at jeg håper virkelig deres venninner vet dette. Regner med at dere godtar at venninnene deres også deler alt med sine menn. Hva er det som gjør at man må fortelle alt til mannen?
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 Spørs hva det dreier seg om det. Viktige ting, som angår henne personlig og som hun ønsker at ingen andre enn dehun selv velger skal vite om, holder jeg for meg selv. Mindre viktige ting deler jeg med mannen, og jeg går forsåvidt utifra at mine venninner av og til snakker med sine menn om meg... Synes ikke det er så ille, det er sånn det blir hvis flere enn tre mennesker kjenner hverandre. ← Fint at noen er ærlige. Signerer dette.
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #13 Skrevet 9. mars 2006 Til dere som forteller alt til mannen, vil jeg bare si at jeg håper virkelig deres venninner vet dette. Regner med at dere godtar at venninnene deres også deler alt med sine menn. Hva er det som gjør at man må fortelle alt til mannen? ← Ingen har skrevet noe om at vi forteller alt til mannen. Som Nigo-San skrev, det kommer helt an på hva det er. Og igjen som Nigo-San skrev, ja jeg regner da også med at venninnene deler noe med sine menn også. Å si noe annet er som oftest løgn.
Gjest 2324 Skrevet 9. mars 2006 #14 Skrevet 9. mars 2006 Nei, det gjør jeg ikke. Mine hemmeligheter deler jeg gjerne med mannen, men ikke mine venninners hemmeligheter. Dessuten er han ikke interessert i å høre mine venners hemmeligheter heller.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #15 Skrevet 9. mars 2006 Den beste måten å holde på en hemmelighet er ofte å hemmeligholde at det er en hemmelighet.
Gjest Piper Skrevet 9. mars 2006 #16 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Min mann og jeg har ingen hemligheter for hverandre. ← Ingen har skrevet noe om at vi forteller alt til mannen. Som Nigo-San skrev, det kommer helt an på hva det er. Og igjen som Nigo-San skrev, ja jeg regner da også med at venninnene deler noe med sine menn også. Å si noe annet er som oftest løgn. ← Vel, når man bare skriver som svar at man ikke har noen hemmeligheter for mannen, da tar jeg det som at man forteller han alt. Kanskje man ikke gjør det med en gang, men skulle han spørre vil en person som ikke har hemmeligheter for mannen fortelle alt. Eller tar jeg helt feil? Endret 9. mars 2006 av Piper
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #17 Skrevet 9. mars 2006 Jeg deler MINE hemmeligheter med ham, men ikke andres. Jeg har ingen forpliktelse til å være åpen informasjonskanal, og hvis jeg lover å holde kjeft, mener jeg det 100%.
Gjest Gamle Alex Skrevet 9. mars 2006 #18 Skrevet 9. mars 2006 Til dere som forteller alt til mannen, vil jeg bare si at jeg håper virkelig deres venninner vet dette. Regner med at dere godtar at venninnene deres også deler alt med sine menn. Hva er det som gjør at man må fortelle alt til mannen? ← Jeg skravler så fært. Det kommer helt ann på hva det er , men for meg er det helt naturlig å fortelle mannen min det meste for de det er han jeg stoler på mest her i liver , mer enn noen venninne. Men det er klart , er det noe feks om en venninnes eskstreme prvatliv ( altså sex, utroskap, inime detaljer) da holder jeg kjeft
Gjest Bite me Skrevet 9. mars 2006 #19 Skrevet 9. mars 2006 Vel, når man bare skriver som svar at man ikke har noen hemmeligheter for mannen, da tar jeg det som at man forteller han alt. Kanskje man ikke gjør det med en gang, men skulle han spørre vil en person som ikke har hemmeligheter for mannen fortelle alt. Eller tar jeg helt feil? ← Det var da kun en person som skrev det. Verken jeg eller Nigo-San skrev det, så hvordan kan du da tolke det slik at alle deler sine hemmeligheter med sine menn? :klø: Du må jo lese alle innleggene i tråden.
Sun Mei Skrevet 9. mars 2006 #20 Skrevet 9. mars 2006 Nei, om jeg blir bedt om å holde kjeft, så gjør jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå