AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Helt grusomt. Har en sprengt følelse i underlivet. Trykker helt sykt ned og sprenger. Er det vanlig?? Anonymkode: 8fb8d...cfc
Gaia Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Kan være at fødselen er i gang? Kjennes det ut som at du har en mini-bowlingball mellom føttene?
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Jeg synes det høres vanlig ut, men jeg vet jo bare hvordan høygravid føles for meg. Ikke hva du føler. Anonymkode: f71c0...573
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Gaia skrev (4 minutter siden): Kan være at fødselen er i gang? Kjennes det ut som at du har en mini-bowlingball mellom føttene? Ja, eller som en bowlingball som presser ned mot åpningen. Grusomt.. Anonymkode: 8fb8d...cfc
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes det høres vanlig ut, men jeg vet jo bare hvordan høygravid føles for meg. Ikke hva du føler. Anonymkode: f71c0...573 Hmm, ja kanskje? Ikke opplevd før bare😅 Anonymkode: 8fb8d...cfc
Gaia Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, eller som en bowlingball som presser ned mot åpningen. Grusomt.. Anonymkode: 8fb8d...cfc Da bør du kontakte fødeavdelingen for en sjekk. Du er jo snart til termin. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar Gaia skrev (Akkurat nå): Da bør du kontakte fødeavdelingen for en sjekk. Du er jo snart til termin. Men uten rier?🙈 Anonymkode: 8fb8d...cfc 1
Gaia Skrevet 23. februar #8 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men uten rier?🙈 Anonymkode: 8fb8d...cfc Ja. Ta i det minste en telefon dit og hør. Kan så klart også være en urinveisinfeksjon, men greit å få snakke med dem.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #9 Skrevet 23. februar Hadde det også sånn. Er helt sykt trykk. Jordmor sa at det var helt normalt. Ikke vondt-vondt liksom, bare sykt ubehagelig. Mulig det ikke er det samme som du kjenner på da. . Anonymkode: dd7eb...a20
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde det også sånn. Er helt sykt trykk. Jordmor sa at det var helt normalt. Ikke vondt-vondt liksom, bare sykt ubehagelig. Mulig det ikke er det samme som du kjenner på da. . Anonymkode: dd7eb...a20 Var det tegn på fødsel? Anonymkode: 8fb8d...cfc
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar Ringte, de sa at det bare var å vente 😅 Er sånn merkelig trykketrang. Blir på en måte behagelig å sitte på do å presse, for det er en sånn følelse jeg får. At den «eksplosjon» følelsen letter om jeg presser😅 Anonymkode: 8fb8d...cfc
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Skrevet 23. februar Gikk en stund med følelsen av at ungen skulle falle ut hvert øyeblikk. Var visst helt normalt, men fyfaen for en følelse. Kjentes jo ut som at den var på tur ned til tider. Anonymkode: 59ddc...797 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Skrevet 24. februar Er det ikke det som heter nedpress? Eller er det en annen følelse kanskje.. Anonymkode: a8651...ae9
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Skrevet 24. februar Høres ut som nedpress. Ubehagelig, men ikke farlig. Ring føden eller hs/fastlege for en sjekk om du er i tvil på noe. Anonymkode: c42ac...14c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #15 Skrevet 24. februar om jeg skulle tippe sånn ut av det blå, så tenker jeg du lider av en av disse tilstander, eller kombinasjon av de to: kort overkropp stor, høy barnefar 🙈 snakker kun av egen erfaring altså. Anonymkode: f420e...6c4
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Skrevet 24. februar Er bare i uke 24 og merker allerede press nedentil, ble hoven der ganske tidlig også, kjenner den nesten ikke igjen 😂 så føler det lover dårlig for meg der. Gutten ligger så langt nede som han kan og føler ofte sånne ekle bevegelser og spark ned, kjennes ut en fot i selveste kanalen 😖 Anonymkode: 3a84e...1b1
AnnBanan Skrevet 24. februar #17 Skrevet 24. februar Det er helt normalt. Jeg hadde tvillinger, og da de vokste opp rett før fødselen, føltes det tungt å gå rundt og jeg trodde jeg skulle eksplodere. Men var også glad, den beste følelsen noensinne!
Gaia Skrevet 28. februar #18 Skrevet 28. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 22.43): Ringte, de sa at det bare var å vente 😅 Er sånn merkelig trykketrang. Blir på en måte behagelig å sitte på do å presse, for det er en sånn følelse jeg får. At den «eksplosjon» følelsen letter om jeg presser😅 Anonymkode: 8fb8d...cfc Hvordan går det med deg?
AnonymBruker Skrevet 28. februar #19 Skrevet 28. februar Gaia skrev (2 minutter siden): Hvordan går det med deg? Takk som spør! Går bra, enda like gravid.. men idag kom slimproppen med blodspor, så vi får se nå da😊 Anonymkode: 8fb8d...cfc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå