AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Har en gutt på 14 år( som hun har 100%) Og to gutter sammen med en annen mann som hun har 50 % på 5 og 3 år? Anonymkode: b1509...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Vi, menn, som samlet gruppe??? Er nok en del menn som synes det er greit, mens andre ville synes det blir for mye krysskoblinger, særlig hvis de selv har barn også. Du som kvinne har jo her er stort behov for å velge riktig mann med omhu. Anonymkode: c8098...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Så vi snakker flere unger med forskjellige fedre? Er nok et gedigent rødt flagg for mange. Anonymkode: ecec8...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Hvis hun er snill, ja, men hvis du har mann fra før av burde du tenke deg godt om før du gjør det slutt Anonymkode: 8cfdf...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden De mennene som synes barn er ok, har ofte selv Anonymkode: 662e7...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Tja. Spørs om hun er åpen for flere barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Når en dame har barn med flere menn, bør man stille seg ett spørsmål: Hvorfor forlot de henne? Anonymkode: 1e090...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Et åpenbart minus, men om hun virkelig er et catch kunne det vært aktuelt (da ville hun ikke valgt meg, det skal sies) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når en dame har barn med flere menn, bør man stille seg ett spørsmål: Hvorfor forlot de henne? Anonymkode: 1e090...3a5 Evt at hun selv ikke ville mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Voksne folk har stort sett litt levd liv bak seg, sånn er det nå engang.. Det meste kan være eller ikke være røde flagg - i mitt hode koker det ned til historien bak. Jeg tenker det kan være mange årsaker til at det har blitt som det er, og mange med flere barn fra tidligere kan fint ha et ryddig forhold til eksen(e) sine, på samme måte som noen uten barn kan ha svært problematiske forhold til eksene sine.. Så svaret for min del er helt klart Ja, men det kommer på historien og ståa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når en dame har barn med flere menn, bør man stille seg ett spørsmål: Hvorfor forlot de henne? Anonymkode: 1e090...3a5 Evt. "Hvorfor gjør hun samme feil flere ganger?" Anonymkode: f8887...e7d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når en dame har barn med flere menn, bør man stille seg ett spørsmål: Hvorfor forlot de henne? Anonymkode: 1e090...3a5 Et spørsmål til deg: Hvordan vet du at det var mennene som forlot henne? Altså, jeg (som kvinne) ville blitt skeptisk selv om jeg kom i kontakt med en mann som hadde barn med flere kvinner, men jeg ville vurdert hva som var den bakenforliggende årsaken til at situasjonen ble slik. Kan være mange ulike årsaker. Med tanke på barna til TS, så er 14-åringen såpass stor at han klarer seg mye selv. Dess større ungene blir, dess mindre trenger TS å ha noe med barnefaren å gjøre. Men de to minste barna, der må hun fremdeles ha kontakt med barnas far, og det er en del logistikk der. Men dette er da forhold mellom dem, og ikke noe en ny kjæreste trenger å forholde seg så mye til. Vil håpe TS er såpass oppegående at hun venter med å dra inn en ny mann som samboer helt med det første. Anonymkode: 945c4...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Det er kanskje et fenomen som er langt mer normalt nord for Dovre.. men jeg har flere venninner som har barn med både 3 og 4 forskjellige menn. Jeg har vært alenemor i mange år og det virket nesten som folk var litt overrasket; «har de samme far??».. Selv om du spurte menn… men der jeg er ifra er det i alle fall ikke noe som får menn til å skygg banen. Anonymkode: 22eb9...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Vet faktisk ikke om noen som har barn med en drøss med menn, så det er nok ikke helt vanlig... Og jeg har bodd i flere steder av landet. Da tenker jeg i hvert fall at dette må være særs spesielle damer... Anonymkode: 945c4...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden Kanskje, men her ville jeg nok brukt lang tid på å bli kjent, forstått henne og hennes personlighet. Barn er egentlig ikke en hindring, men det er viktig å finne ut hvorfor hun er i den situasjon hun er i dag. Har tidligere stormforelsket meg i dame med 2 unger som 6 mnd før ble singel. Hun hadde super personlighet, sexy som faen og hadde stell på tingene. Utfordringen hennes var at hun var sykelig sjalu, og da mener jeg hinsides alt jeg har erfart. Derfor droppet jeg det før det ble for seriøst. Anonymkode: 07ebc...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når en dame har barn med flere menn, bør man stille seg ett spørsmål: Hvorfor forlot de henne? Anonymkode: 1e090...3a5 Kanskje de forlot henne fordi hun gjorde det slutt og ba ham dra? Mtp at det er vanligere at kvinner bryter forholdet og sjeldnere menn som ønsker samlivsbruddet, var det et underlig spørsmål. Anonymkode: 22eb9...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Jeg hadde ikke ønsket det. Jeg hadde nok synes 1 barn fra før med 1 mann var nok. Å være sammen med ei dame som har ligget rundt med hele bygda er ikke min greie. Slike damer overlater jeg til andre menn, det er nok av dem. 😁 Anonymkode: 75ee0...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Nei. Har man barn med to menn og ikke sammen med noen av de, så er det noe som skurrer… Anonymkode: 41f87...ed3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde ikke ønsket det. Jeg hadde nok synes 1 barn fra før med 1 mann var nok. Å være sammen med ei dame som har ligget rundt med hele bygda er ikke min greie. Slike damer overlater jeg til andre menn, det er nok av dem. 😁 Anonymkode: 75ee0...bb6 Veldig små bygder du er vant med.. to menn = hele bygda. Og hvilke andre menn overlater du til når bygda består av bare to menn? Tror aldri før jeg har sett et så godt «ei fjær blir til 10 høns» eksempel. Anonymkode: 22eb9...09e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #20 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Kanskje, men her ville jeg nok brukt lang tid på å bli kjent, forstått henne og hennes personlighet. Barn er egentlig ikke en hindring, men det er viktig å finne ut hvorfor hun er i den situasjon hun er i dag. Har tidligere stormforelsket meg i dame med 2 unger som 6 mnd før ble singel. Hun hadde super personlighet, sexy som faen og hadde stell på tingene. Utfordringen hennes var at hun var sykelig sjalu, og da mener jeg hinsides alt jeg har erfart. Derfor droppet jeg det før det ble for seriøst. Anonymkode: 07ebc...fba Bare en tanke: Hun var blitt single bare seks måneder før hun møtte deg. Det er veldig kort tid å bearbeide tidligere forhold på. Hvis grunnen til at hun brøt ut av det forholdet (eller at han gjorde det) for eksempel var at han var utro mot henne, så kan det forklare at hun hadde problemer med tillit til menn generelt. Tilliten får en knekk når man opplever slikt, og de fleste trenger nok en god stund før de kan føle på at de vil stole på noen igjen. Anonymkode: 945c4...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå