AnonymBruker Skrevet 24. februar #41 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vil bare vite om folk syntes det hørtes mye ut, fordi nesten alle jeg kjenner spiser mer usunt og mer mat enn jeg. Og jeg syns jeg spiser og blir mett av lite. Likevel har jeg mer problemer enn de som spiser mye mer usunt og mer enn jeg. Jeg har selv inntrykk at sammenlignet med de fleste andre jeg kjenner både slanke og tykke spiser jeg lite og sunt. Anonymkode: 1d34e...ebe Du aner jo ikke hva andre spiser med mindre du er ved siden av dem 24/7. noen kan spise masse dritt på lørdag og veldig lite resten av uken, spise ett stort måltid med deg også lite resten av dagen osv. er de slanke så spiser de ikke mer enn de forbrenner. Er du ikke slank så spiser du mer enn du forbrenner. Du sier ikke hvor gammel du er, hva du veier eller hvor høy du er. Men det har ikke noe å si HVA du spiser (med tanke på vektnedgang) men MENGDEN. Så start å vei det du spiser, regn ut kaloriene på dette. Så ser du fort svaret ditt. Men som andre sier det du spiser er ikke akkurat 10/10 næringsmessig, så du burde spise sunnere for å få i deg næring og ting som kanskje er mer mettende for deg. Anonymkode: ddf49...ff8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #42 Del Skrevet 24. februar Jeg ville lagt på meg av det kostholdet der. Mye sukker , lite sunt fett og lite grønt, så sunt er det ikke. Det er ikke MYE , men mange kroppen sparer sukkeret som kroppsfett når man kroppen aldri får pause fra sukker. Anonymkode: f485c...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #43 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg vil bare vite om folk syntes det hørtes mye ut, fordi nesten alle jeg kjenner spiser mer usunt og mer mat enn jeg. Og jeg syns jeg spiser og blir mett av lite. Likevel har jeg mer problemer enn de som spiser mye mer usunt og mer enn jeg. Jeg har selv inntrykk at sammenlignet med de fleste andre jeg kjenner både slanke og tykke spiser jeg lite og sunt. Anonymkode: 1d34e...ebe Folk er ulike . Sånn er det faktisk. Samtidig så må du være sammen med folk 24/7 for og vite nøyaktig hva de spiser og nøyaktig hvor mye de beveger seg. Og selv da vil du se vi er ulike. at de fleste du kjenner spiser mer usunt og mer mat enn deg høres veldig rart ut. Jeg synes du spiser mye, og om du blir mett av lite, hva er greia med mellommåltider og kvelds ? Du ble kanskje ikke så mett av kellogs og nudler som du tror? Anonymkode: f485c...527 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #44 Del Skrevet 25. februar Komboen riskake og makrell i tomat 🥵 Anonymkode: b7b71...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 25. februar #45 Del Skrevet 25. februar ChatGPT mener det er ca 1850 kcal, så gir meg hadde jeg gått opp i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #46 Del Skrevet 25. februar Hvis du vil ned i vekt ville jeg ikke starta dagen med en karbohydrat-spike som frokostblanding med masse sukker. Prøv å gjøre ett grep: bytt ut frokostblandingen med en frokost som ikke er søt. F.eks.: omelett, litt middagsrester, gresk yoghurt med nøtter og litt bær, knekkebrød med ost og grønnsaker. Ellers kan du spise det samme som du gjør resten av dagen. Prøv å gjøre dette ene grepet i en måned og se om du går ned i vekt! (Sjekk Glucose goddess for mer info) Anonymkode: d590e...a9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #47 Del Skrevet 25. februar Hvis du vil ned i vekt ville jeg ikke starta dagen med en karbohydrat-spike som frokostblanding med masse sukker. Prøv å gjøre ett grep: bytt ut frokostblandingen med en frokost som ikke er søt. F.eks.: omelett, litt middagsrester, gresk yoghurt med nøtter og litt bær, knekkebrød med ost og grønnsaker. Ellers kan du spise det samme som du gjør resten av dagen. Prøv å gjøre dette ene grepet i en måned og se om du går ned i vekt! (Sjekk Glucose goddess for mer info) Anonymkode: d590e...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #48 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 23.07): Jeg la inn alt og spurte chatGPT og det er ca 1800 kcal i det du skriver i første post, MEN det kommer jo an på størrelsen på porsjonene dine, det har alt å si. Men mye tomme kalorier og raske karbohydrater da. Anonymkode: 81618...cee Har ikke regnet det ut selv, men dersom det stemmer ville jeg også lagt på meg, og jeg er over gjennomsnittet aktiv og i god form. Forbrenner bare lite og er liten (men overvektig). Jeg holder vekten stabil på rundt 1600 kalorier og for å gå ner noe særlig må jeg ned på 12-1300, og det tar tid. Du spiser ikke mye, men du spiser næringsfattig. Gjør som folk råder til her, legg til mer grønt i første omgang. Bytt ut usunn frokostblanding, og skal du ha musli så sjekk at du kjøper uten tilsatt sukker. Ville heller kjøpt litt frø, nøtter og kjerner av ulike typer og blandet i en krukke og brukt på yoghurt. Mer omega 3 i det, det er rene matvarer og metter godt. FP nudler har faktisk mye kalorier og er "tom" mat, gir deg ikke annet enn magefyll. Finnes mye du kan gjøre, men det høres mest ut som du vil ha bekreftet at du spiser lite bare. Anonymkode: de229...de2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå