AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #41 Del Skrevet 13 timer siden Jeg hadde ikke overlevd så mange karbohydrater. Legger på meg så fort jeg ser en karbohydrat. Hvis du kutter en del av det og bytter det ut med enda mer proteiner eller fiber, så vil du oppdage at du ikke blir fort sulten igjen. Anonymkode: 6dfaf...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #42 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vil bare vite om folk syntes det hørtes mye ut, fordi nesten alle jeg kjenner spiser mer usunt og mer mat enn jeg. Og jeg syns jeg spiser og blir mett av lite. Likevel har jeg mer problemer enn de som spiser mye mer usunt og mer enn jeg. Jeg har selv inntrykk at sammenlignet med de fleste andre jeg kjenner både slanke og tykke spiser jeg lite og sunt. Anonymkode: 1d34e...ebe Du aner jo ikke hva andre spiser med mindre du er ved siden av dem 24/7. noen kan spise masse dritt på lørdag og veldig lite resten av uken, spise ett stort måltid med deg også lite resten av dagen osv. er de slanke så spiser de ikke mer enn de forbrenner. Er du ikke slank så spiser du mer enn du forbrenner. Du sier ikke hvor gammel du er, hva du veier eller hvor høy du er. Men det har ikke noe å si HVA du spiser (med tanke på vektnedgang) men MENGDEN. Så start å vei det du spiser, regn ut kaloriene på dette. Så ser du fort svaret ditt. Men som andre sier det du spiser er ikke akkurat 10/10 næringsmessig, så du burde spise sunnere for å få i deg næring og ting som kanskje er mer mettende for deg. Anonymkode: ddf49...ff8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå