AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden I dag spiste jeg: Frokost: En skål med kellogg special k med laktosefri helmelk. Mellom måltid : eple lunsj: fire riskaker med en hel boks med makrell i tomatsaus og to skiver lettere Norvegia middag: en pakke fp nudler med en håndfull kålblandning fra pose, ca 1 kyllingbryst og ett egg stektbi olivenolje. kveldsmat: 5 dadler 10 mandler og en kopp regia rett i koppen kakao. I går spiste jeg et halvt surdeigsbrød av emner og oppvarmet sopp suppe. til kvelds en halv banan, blåbær of et eple. dagen før omtrent samme som i dag bare udon nudler og gul curry med lett kokosmelk og litt vanlig kokosmelk. sånn spiser jeg stortsett hele tiden.... blir lett mett og spiser sjelden godteri. Drikker aldri brus med sukker ( liker det ikke) . Liker ikke saft. Spiser nesten sldri potetgull eller snacks..liker ikke yoghurt med sukker. unner meg kakao av og til. ... sånn spiser jeg... er overvektig. Anonymkode: 1d34e...ebe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Høres ikke for mye ut. Hva vil du oppnå? Vektnedgang? Eller holde vekten? Eneste jeg stusset på her er helmelken. Hvorfor ikke gå for lett eller ekstra lett? Og føler du deg mett etter måltidene? Anonymkode: 1d78f...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Kelloggs spécial K har mer sukker i seg enn en vanlig cola så om du får i deg det til frokost hver dag er jo ikke det den beste starten på dagen. Anonymkode: a8234...928 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Mye og ikke særlig variert eller sunt. Anonymkode: 16455...b45 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Ikke akkurat sunt kosthold da… Anonymkode: 4c1f0...652 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Jeg reagerer både på frokostblanding, riskaker og nudler. Tomme kalorier. Bytt ut frokostblandingen med havregryn. Riskakene med grovt knekkebrød og nudlene med potet feks.. Anonymkode: b94a3...9a8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I dag spiste jeg: Frokost: En skål med kellogg special k med laktosefri helmelk. Mellom måltid : eple lunsj: fire riskaker med en hel boks med makrell i tomatsaus og to skiver lettere Norvegia middag: en pakke fp nudler med en håndfull kålblandning fra pose, ca 1 kyllingbryst og ett egg stektbi olivenolje. kveldsmat: 5 dadler 10 mandler og en kopp regia rett i koppen kakao. I går spiste jeg et halvt surdeigsbrød av emner og oppvarmet sopp suppe. til kvelds en halv banan, blåbær of et eple. dagen før omtrent samme som i dag bare udon nudler og gul curry med lett kokosmelk og litt vanlig kokosmelk. sånn spiser jeg stortsett hele tiden.... blir lett mett og spiser sjelden godteri. Drikker aldri brus med sukker ( liker det ikke) . Liker ikke saft. Spiser nesten sldri potetgull eller snacks..liker ikke yoghurt med sukker. unner meg kakao av og til. ... sånn spiser jeg... er overvektig. Anonymkode: 1d34e...ebe Nei, det er ikke mye. Har du sjekket stoffskiftet, pcos eller andre grunner til vektoppgang? Hvor gammel er du (etter 40-årsalderen legger du lettere på deg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Hvis du er overvektig på dette så er du kanskje veldig inaktiv? Jeg spiser like mye eller mer, er helt slank, men veldig aktiv. Anonymkode: 46b3b...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ikke for mye ut. Hva vil du oppnå? Vektnedgang? Eller holde vekten? Eneste jeg stusset på her er helmelken. Hvorfor ikke gå for lett eller ekstra lett? Og føler du deg mett etter måltidene? Anonymkode: 1d78f...7d4 Jeg pleier å kjøpe lett melk, men kjøpte helmelk denne gangen fordi jeg skulle lage grøt. Jeg føler meg mett ganske lett. Ønsker å gå ned i vekt. Ønsker aller mest at folk i helsevesenet slutter å preike om kostholdet mitt til meg, fordi jeg spiser ikke mye og veldig lite fet mat og sukker. Anonymkode: 1d34e...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Du spiser ikke veldig mye, men ganske usunt. Mellommåltid bør du droppe. Spis frukt evt rett etter måltid. Spis 3 proteinrike måltid🤍 Anonymkode: 047e7...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mye og ikke særlig variert eller sunt. Anonymkode: 16455...b45 Nei, det er ikke spesielt mye og heller ikke direkte usunt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du er overvektig på dette så er du kanskje veldig inaktiv? Jeg spiser like mye eller mer, er helt slank, men veldig aktiv. Anonymkode: 46b3b...729 Jeg er sånnpasse aktiv trener litt nesten hver dag. Anonymkode: 1d34e...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): I dag spiste jeg: Frokost: En skål med kellogg special k med laktosefri helmelk. Mellom måltid : eple lunsj: fire riskaker med en hel boks med makrell i tomatsaus og to skiver lettere Norvegia middag: en pakke fp nudler med en håndfull kålblandning fra pose, ca 1 kyllingbryst og ett egg stektbi olivenolje. kveldsmat: 5 dadler 10 mandler og en kopp regia rett i koppen kakao. I går spiste jeg et halvt surdeigsbrød av emner og oppvarmet sopp suppe. til kvelds en halv banan, blåbær of et eple. dagen før omtrent samme som i dag bare udon nudler og gul curry med lett kokosmelk og litt vanlig kokosmelk. sånn spiser jeg stortsett hele tiden.... blir lett mett og spiser sjelden godteri. Drikker aldri brus med sukker ( liker det ikke) . Liker ikke saft. Spiser nesten sldri potetgull eller snacks..liker ikke yoghurt med sukker. unner meg kakao av og til. ... sånn spiser jeg... er overvektig. Anonymkode: 1d34e...ebe Cornflakes er i hovedsak sukker og mais, melken inneholder sukker. Riskaker er kun ris og litt salt, makrell inneholder sukker, kakao inneholder sukker, nudler er også mye hvetemel og sukker, dadler er det mye sukker i. Anonymkode: 4c1f0...652 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Bytt ut riskaker, Kellogs og nudler med wasa knekkebrød. Spis mer omelett og cottage cheese og grønnsaker og salat. Anonymkode: 9eaed...69c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Cornflakes er i hovedsak sukker og mais, melken inneholder sukker. Riskaker er kun ris og litt salt, makrell inneholder sukker, kakao inneholder sukker, nudler er også mye hvetemel og sukker, dadler er det mye sukker i. Anonymkode: 4c1f0...652 Hva foreslår du? Havregrøt uten salt til frokost og brokkoli med spirulinasaus til middag? Anonymkode: 1d34e...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Kommer an på høyden din. Og hvor aktiv du er. Det er mye for en inaktiv kvinne på 160 og under for eksempel Anonymkode: e35b1...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke akkurat sunt kosthold da… Anonymkode: 4c1f0...652 Ikke usunt heller for en person med normal vekt. Men er målet å spise enda sunnere og gå ned i vekt, burde hun kanskje spise nudler litt sjeldnere og bytte ut h-melk med lettmelk el skummet melk, corn flakes kan byttes ut med havregryn/4-korn e.l, halvere daddelmengden. Ellers er det både mye magre proteiner fra fisk, kylling, egg, ost, riskaker med lite karbohydrater, ulike typer frukt og grønt og ikke godteri, is, kaker, boller, snacks, brus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Du spiser veldig mye karbohydrater. Jeg ville spist mer proteiner. Uansett er dette veldig lite mat for en voksen person. Prøv å legg inn hva du spiser i en app som beregner næringsinntak? Jeg bruker My Fitness Pal. Endret 13 timer siden av Gaia Tillegg i teksten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13 timer siden #19 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Cornflakes er i hovedsak sukker og mais, melken inneholder sukker. Riskaker er kun ris og litt salt, makrell inneholder sukker, kakao inneholder sukker, nudler er også mye hvetemel og sukker, dadler er det mye sukker i. Anonymkode: 4c1f0...652 Nå er du hysterisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Gaia skrev (Akkurat nå): Du spiser veldig mye karbohydrater. Jeg ville spist mer proteiner. Uansett er dette veldig lite mat for en voksen person. Ts spiser mye protein: en hel boks makrell + 2 skiver mager ost til lunsj, kyllingbryst og egg til middag. Det er da mer enn nok protein! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå