AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Så et innslag på midt i smørøyet fra 1992, og der ble noen jenter spurt om det teiteste en gutt kunne gjøre. Alle svarte at det var å sitte barnevakt også kom det en liten film om ei Om skal på kino med en gutt og han kan ikke likevel, de møtes etter hun har vært på kino og da hun finner ut at han er barnevakt så gidder hun ikke å være med han likevel 🙄😛. Er dette noe ungdom fortsatt mener? Mente du det da du var ungdom? Har aldri hørt noen si dette før jeg så den episoden. Jeg vet at jeg når jeg var ungdom hadde smeltet fullstendig hvis gutten jeg var forelsket i satt barnevakt. Jeg var 6 år i 1992 så jeg så ikke på dette da. Midt i smørøyet ligger i nrk arkivet. Anonymkode: bf3c7...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Nei Anonymkode: 00822...ee1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Kan ikke si jeg noen gang hørte om gutter som var barnevakt for andre enn sine yngre søsken, og det var det ingen som sa noe på. Jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert om en gutt satt barnevakt for andre barn, men tror neppe jeg ville stusset over det. Jeg satt mye barnevakt selv, fra jeg var 9 år, og anså det som den mest naturlige ting i verden, både koselig, rolig, behagelig, en enkel måte å tjene noen kroner på, men jeg er jo hunnkjønn. Jeg vet ikke om jeg ville følt det rart at gutter også likte å sitte barnevakt. Jeg er 90 modell. Anonymkode: c56cf...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så et innslag på midt i smørøyet fra 1992, og der ble noen jenter spurt om det teiteste en gutt kunne gjøre. Alle svarte at det var å sitte barnevakt også kom det en liten film om ei Om skal på kino med en gutt og han kan ikke likevel, de møtes etter hun har vært på kino og da hun finner ut at han er barnevakt så gidder hun ikke å være med han likevel 🙄😛. Er dette noe ungdom fortsatt mener? Mente du det da du var ungdom? Har aldri hørt noen si dette før jeg så den episoden. Jeg vet at jeg når jeg var ungdom hadde smeltet fullstendig hvis gutten jeg var forelsket i satt barnevakt. Jeg var 6 år i 1992 så jeg så ikke på dette da. Midt i smørøyet ligger i nrk arkivet. Anonymkode: bf3c7...042 Hvorfor bruker du en referanse en enkeltperson for 33 år siden for å spørre om det er teit å være barnevakt som gutt? Merkelig tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Grüner skrev (Akkurat nå): Hvorfor bruker du en referanse en enkeltperson for 33 år siden for å spørre om det er teit å være barnevakt som gutt? Merkelig tråd Hæ? Jeg lagde tråden fordi jeg faktisk lurte på dette etter å ha sett den episoden. Lurte på om det faktisk er sånn at mange mener dette. Så var den ikke ment som veldig alvorlig heller da. Bare som litt morsom og folk kan svare om de vil. Anonymkode: bf3c7...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Grüner skrev (11 minutter siden): Hvorfor bruker du en referanse en enkeltperson for 33 år siden for å spørre om det er teit å være barnevakt som gutt? Merkelig tråd Er du den samme spør om hvorfor tråden er laget og som skriver merkelig tråd i mange andre tråder? Er vel ikke noe å bli irritert for at andre spør om forskjellige ting da, men er tydeligvis et problem for deg. Du har kanskje misforstått, men jeg syns ikke selv det er teit om gutter er barnevakt. Men er såpass voksen nå at jeg faller for menn. Kjenner ikke så mange menn som er barnevakt for andre en egne barn da, evt onkelbarn. Hilsen ts Anonymkode: bf3c7...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Synd at jeg var for ung på den tiden til å få med meg noe som helst 😔 Anonymkode: bf3c7...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå