Gå til innhold

Hvilket forhold har dere til nakenhet hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss var det ikke så nøye hva vi hadde på og ikke hadde på oss av bekledning til enhver tid da barna var små, men nå, med tenåringer i hus, føler jeg meg ikke komfortabel med å vise fram nakenhet. Litt trist, for det er jo naturlig, men sånn er det nå.

Hvordan er det hos dere? 

Anonymkode: c54f7...ef5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her har vi et veldig naturlig forhold til nakenhet. Det er også det jeg har vokst opp med hjemme.

Ikke sånn at vi sprader rundt nakne til en hver tid, men prøver ikke å skjule oss i situasjoner der det er naturlig å være naken, som under dusjing og skifting. Låser ikke dører, kan gå naken fra badet til soverommet (som ligger vegg i vegg) for eksempel.

Anonymkode: 7ec30...afe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Her har vi et veldig naturlig forhold til nakenhet. Det er også det jeg har vokst opp med hjemme.

Ikke sånn at vi sprader rundt nakne til en hver tid, men prøver ikke å skjule oss i situasjoner der det er naturlig å være naken, som under dusjing og skifting. Låser ikke dører, kan gå naken fra badet til soverommet (som ligger vegg i vegg) for eksempel.

Selv med store barn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går naken rundt foran barna om morgenen og både jeg og tiåringen kan f.eks være i dusjen mens også søster er på badet. 

Femtenåringen har de siste par årene begrenset hvor mye hun viser seg naken. Ingen krise om det skjer, men hun låser når hun dusjer og går på rommet for å skifte. 

Tror det er ganske likt hos den andre forelderen. 

Anonymkode: 83c39...3df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine barn er 10 og 12, og jeg bryr meg ingenting om å være naken. Sover iblant naken, og om de vekker meg i f.eks helger, så står jeg opp uten en eneste tråd på, med eller uten dem i rommet. Går naken fra dusj til vaskerom/soverom, lar deodoranten tørke før jeg kler meg og vimser rundt bar på overkroppen. Nei, jeg bryr meg bare ikke. Mannen bryr seg litt mer, eldste er alltid påkledd, og er veldig privat av seg og har vært det i noen år. Yngste bryr seg like lite som jeg. Jeg liker derimot å ha privat baderomstid, men ikke fordi nakenhet er vanskelig.

Anonymkode: 18fd3...b9f

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her vi alle fire nakne rett som det er. Min mann, meg, sønn på 14 og datter på 17. Nakenhet, sex og onani er høyst normalt vårt hjem. Men det som skjer i vårt hjem, blir i vårt hjem. 

Anonymkode: bacc7...080

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle i huset foretrekker å være på badet i fred, man går bare inn der hvis man MÅ, om det er opptatt der. Og da går det greit å være naken, må ikke kle på seg. Ellers går vi svært lite nakne rundt. Kan skje at jeg går naken mellom do og soverom, og da får unger bare tåle å møte på meg om vi skulle krysse vei. Når vi er på ferie skiftes det med full nakenhet før bassenget/stranda i samme rom uten at det er noe problem. Men generelt lite nakenhet her, stort sett badekåper eller påkledd.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hos oss var det ikke så nøye hva vi hadde på og ikke hadde på oss av bekledning til enhver tid da barna var små, men nå, med tenåringer i hus, føler jeg meg ikke komfortabel med å vise fram nakenhet. Litt trist, for det er jo naturlig, men sånn er det nå.

Hvordan er det hos dere? 

Mye det samme som du beskriver. Da eldste barnet ville dusje selv ble det mer tekstiler. Synd, for det var en fin og fri tid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selv med store barn?

Ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er bare naken når jeg dusjer. Det foretrekker jeg å gjøre alene.

Anonymkode: 0c7eb...619

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her vi alle fire nakne rett som det er. Min mann, meg, sønn på 14 og datter på 17. Nakenhet, sex og onani er høyst normalt vårt hjem. Men det som skjer i vårt hjem, blir i vårt hjem. 

Får litt grøssinger av dette

Anonymkode: d314b...7cb

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen skal dette her bety? 

Enten formulerer du deg på en jævlig rar måte eller så sier du indirekte at det foregår shady shit hos dere. 

Det er ikke normalt det du skriver her.

Tenker i grunn at hele denne tråden her er sykt merkelig og bør fjernes!

Anonymkode: 15bc4...5dd

• Liker 26
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får litt grøssinger av dette

Ja hva i huleste 

Anonymkode: 1eb26...fae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva faen skal dette her bety? 

Enten formulerer du deg på en jævlig rar måte eller så sier du indirekte at det foregår shady shit hos dere. 

Det er ikke normalt det du skriver her.

Tenker i grunn at hele denne tråden her er sykt merkelig og bør fjernes!

Anonymkode: 15bc4...5dd

Så enig ikke normalt at en jente på 17 sprader naken for sin bror på 14 og som du sier måten å formulere seg på nasty. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå tenker jeg. Er erfaren med nakenhet. Mine foreldre var alltid naturlig. Nakenhet har alltid vært naturlig for meg. Vi var 3 søstre og delte 1 bad. Vi dusjet og gikk om hverandre daglig. Nakenhet var naturlig. 

• Liker 2
Skrevet

He he tror du må skrive om dette... du mener vel at det å snakke onani og sex hos dere er normal. Og ar dere snakket om dette hjemme 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Sprader ikke akkurat naken, men om jeg er på do uten klær kan godt ungene (voksen gutt og jente) komme rett inn, de bryr seg ikke. 😂 Ikke jeg heller, men jeg går ikke inn til gutten når han er naken da. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er også naturlig å bæsje, men det gjør jeg ikke foran barna mine. 
Det er ikke naturlig å gå naken foran barn! Hva med stefar? Kan stefar gå naken foran din datter på 13? Hvor går grense på pedofeli?

Anonymkode: 0e5a6...c4f

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg , dame,  går naken i blant. Sover i bare trusa , og går fra soverom og til badet i bare trusa. Kan gå i trusa etter jeg har dusja. Mannen går også i trusa når han står opp eller etter han har dusjet f.eks. Døtre på 15 og 17 går aldri så lettkledde hjemme. 

Anonymkode: 7c701...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det hos dere? 

Jeg har barn mellom 5 og 14 år, og er naken i situasjoner der det er naturlig med de yngste, men er påkledd foran de eldste. Jeg synes ikke det er noe trist i det hele tatt, tvert om - det er helt naturlig at det endrer seg etter hvert som barna vokser til. Gutter i puberteten skal slippe å se nakne mødre. Det er når foreldre ikke evner å ta slike hensyn at det blir trist. 

Anonymkode: 923be...49e

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...