Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For de som ikke har fått det med seg; Charmed er nå tilbake på tv3 på søndager!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

hvilken sesong, og klokkeslett?

Gjest Smilepia i.i.
Skrevet

Hurra!!

Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på det - hadde garantert gått glipp av første episode hvis jeg ikke hadde lest det her!

Gjest Gjest
Skrevet

Sesong 8...tror det er ved fire tida, men er ikke 100% sikker.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
:hoppe: Det begynner 18.05 på tv3  :hoppe:

Nå blir dattern min glad, men mor er ikke like glad-blir så sliten av å lese teksen for henne :ler:

Gjest Savner TV3!
Skrevet

Utrolig synd for de på bygda som bare har Canal Digital-pakke da.. :tristbla:

Blir jo rådyrt å abonnere på 2 pakker fra 2 selskap bare fordi den ene har TV NORGE og den andre har TV3...hvorfor finnes det ikke et selskap som kan tilby begge?

• 1 måned senere...
Skrevet

FAEN! :frustrert::grine:

Denne tråden burda ha vært sticky. Har ikke fått med meg før idag I DAG! at TV3 sender den nye sesongen. *hjerteinfarkt* Fikk bare med meg siste femten minuttene også. Har de sendt noe som helst "reklame" for at de skulle sende og sender serien på TV3? Vi har ikke fått det med oss noen av oss, og vi er tre venninner som elsker serien. Jeg er såpass tvslave jeg burde ha fått det med meg... satan! Nå skal jeg begynne å lese sendeplaner fra alle kanaler fremover.

Noen som vet om jeg kan se de første episodene i sesongen i reprise? Eller om det er noen andre kanaler som sender eller lignende?

Skrevet

Har ikke sett Charmed på en stund, hvem er hun blonde?

Skrevet

Utrolig synd jeg ikke har TV 3!! Elendige Canal Digital altså... :frustrert:

TV 3 har jo så mye bra: Dr. Phil, Charmed, Sex and the City, The Nanny,m Heksen Sabrina, og mye mer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...