AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Ja. Jeg lurer på om det er noen godt voksne her som har gitt f i alt og gjort det de hadde lyst til. Sagt opp jobben, skiftet arbeidere, dratt på jordomseiling, flytta i telt, hva som helst? Jeg er over 50. Nå flytter ungene og jeg har ingenting som holder meg her. Jeg har en jobb jeg virkelig misliker i et yrke jeg aldri ønsket meg, men som jeg bare tok for å forsørge. Jeg bor et sted jeg hater som jeg flytta til kun fordi eksen skulle studere. Jeg bor i et hus jeg hater fordi jeg måtte bo i x skolekrets og innenfor gåavstand til barnas venner. Jeg har ingen venner og egentlig bare to familiemedlemmer jeg har kontakt med. Nå tenker jeg at det kanskje kan være på tide at jeg gjør det JEG vil. Jeg vet ikke helt hva det er da, men jeg vil ha et liv der jeg gleder meg til å stå opp, der jeg kan le høyt av noe hver dag (og ikke som nå, en gang i året), ha folk å snakke med, en hage å gå barbeint i og der jeg kan kjenne det kile i magen. Men det virker så ufornuftig. Samtidig har jeg bare et liv. Håper noen kan gi meg inspirasjon til å tørre! Anonymkode: 8f570...a59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): skiftet arbeidere *skiftet arbeid Anonymkode: 8f570...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Ja, startet eget firma, og sa opp min statlige seniorrådgiver jobb. Til tross for alle advarsler om hvor dumt det var. Nå kan jeg jobbe fra hvor som helst. Men det har ikke vært enkelt da, satans mye jobb i starten 😂 Men slipper å møte på jobb hver dag, spiser lunsj barbeint i solveggen, går lett en tur hvis jeg føler for det, og kan ta med Macen til Bali hvis jeg vil. 🤗 Anonymkode: d988f...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Ja, men mye tidligere enn deg, da jeg var 27... Angrer ikke et sekund. Anonymkode: 73bd6...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg sa opp en stabil og trygg 100% jobb da jeg var helt i slutten av 20-årene for å ta et femårig masterstudie som ikke hadde relevante jobber. Fordi jeg hadde lyst og mulighet og interesserte meg for faget. Dette er nå nesten 18 år siden, jeg er ferdig med studiet og er tilbake til å ha en 100% stabil og trygg jobb igjen (som ikke var relevant for studiet). Angrer ikke på at jeg gjorde det. Anonymkode: 2a59d...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Jeg gav f.. og dro på jordomseiling, men jeg hadde i grunn ikke noe å reise fra, ikke noe å gi opp. Jeg hadde ingenting. Begynte på nye studier i 30-åra, og nå er reising livet mitt halve året og jeg får betalt for det. Har i tillegg masse fri som tilbringes på hytta og i skogen. Hadde nok ikke gjort det i 50-åra, men jeg kunne nok funnet på å flytte til en liten gudsforlatt plass ala Der ingen skulle tru at Nokon Kunne Bu, og levd av å hugge ved og dyrke poteter eller noe. Anonymkode: 48ba8...aa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå