AnonymBruker Skrevet 7. mars #161 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2025 den 0.21): Jeg uttalte meg helt sikkert dårlig. Dette ikke de ufør og syke jeg er ute etter. Bare for å forklare. Bare frustrerende å jobbe så mye og allikevel ikke ha fritid eller penger. Anonymkode: c488e...453 Det er veldig lett å forstå, men det har INGEN relevans til uføretrygd, som innebærer en del laster du neppe ønsker. Det finnes selvsagt unntak, men de er ofte i bolken som neppe burde fått innvilget trygd. Anonymkode: f3b27...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #162 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis det såvidt går rundt nå, så går det i hvertfall ikke rundt med 34% mindre inntekt.. Anonymkode: ff323...63f Det har du rett i. Hadde blitt krise med en reduksjon i inntekt. Anonymkode: c488e...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #163 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er veldig lett å forstå, men det har INGEN relevans til uføretrygd, som innebærer en del laster du neppe ønsker. Det finnes selvsagt unntak, men de er ofte i bolken som neppe burde fått innvilget trygd. Anonymkode: f3b27...b08 Det skjønner jeg. Så det har ikke relevanse i min situasjon i den forstand. Men syne det har vært interessant å lese hva folk skriver som både er ufør og ikke. Anonymkode: c488e...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #164 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men det har du gjort! Anonymkode: f0ecd...3d0 Nei, er ikke enig med deg. Har ikke sagt et stygt eller negativt ord om dem som er ufør. Det var ikke saken her. Jeg synset i noe og ville høres folks meninger., Anonymkode: c488e...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #165 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ville jobbet, definitivt. Ønsker verken å bli syk, eller ikke ha noe å gjøre når de fleste andre er på jobb. Selv om jeg ikke har noe yrke med høy lønn . Ikke frekt ment men kan jeg spør hvor mye du tener og hva du jobber med siden du syns det er så gale? Anonymkode: 49c86...f0d Kundebehandling og ligger på rundt 300.000 i året. Anonymkode: c488e...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #166 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nei, er ikke enig med deg. Har ikke sagt et stygt eller negativt ord om dem som er ufør. Det var ikke saken her. Jeg synset i noe og ville høres folks meninger., Anonymkode: c488e...453 Om du er en voksen person så får du faktisk stå til ansvar for egne handlinger! Anonymkode: f0ecd...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå