AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Selger ting via Tise og Finn.no, og siden forrige uke får man ikke QR kode lenger. Man må skrive navn og kode på pakken, slik som helt hjem har. Noe som gjør at det som skjer med pakken ikke registreres skikkelig i for eks. tise appen. Er dette for å spare på papir eller noe slik? Ble mye mer tungvint. Anonymkode: 29d7f...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Gjelder dette medium og store pakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Jeg har kun fått dette på små pakker, men fremdeles vanlig sending med lapp på når jeg sender større pakker. Du trenger ikke ha faktisk ha en større pakke, bare du er villig til å betale for det. Jeg har akkurat sendt en liten pakke med en sånn kode, og jeg fikk beskjed av posten når den var hentet opp, og når den var levert, men det var ikke sporing. Jeg mener det er uten sånne koder du skriver på om du fysisk leverer det på posten selv, og betaler der, men da koster det mer enn å fikse det selv på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar har lenge vært kode på små pakker, nå har det blitt navn i tilegg som sikkerhet. på stor pakke er det fortsatt qr kode, eller var iallfall det på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar Dette gjelder kun Liten norgespakke 0-5 kg. Denne blir først registrert og får på lapp når den kommer til Østlandsterminalen på Lørenskog. På de ordinære Norgespakkene 0-10 kg og oppover er det QR-kode og utskrift. Disse blir innleveringsregistrert når den blir levert på hos Posten. Anonymkode: 77a2c...8b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #6 Del Skrevet 24. februar TS her. Dette gjelder også nå medium virker det som. Anonymkode: 29d7f...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar Sendte nylig en liten Norgespakke. Satte på en adresse etikett med mottaker, navn, adresse og bokstavkoden som er det digitale frimerket. La også til mitt navn som avsender, mindre tekst, med kryss over, og merket avsender. Når jeg kjøpte det digitale frimerket benyttet jeg mitt telefonnummer, og sporing dukket automatisk opp i Posten appen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar Solgte på Tise i går, QR-kode og printet ut etiketten i dag hos posten. Dette var medium størrelse, max 60x60x120, under 10 kg. Anonymkode: 9bf3e...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar Spørs på pakketype. Fortsatt QR kode men da er det norgespakke. Anonymkode: f0212...d6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå