AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Må du også tåle en del avvisning eller er det kun du som avviser? Anonymkode: 0d2c3...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Del Skrevet 23. februar Her er det for det meste jeg som avviser eller så er det gjensidig uinteresse. Er pen og interessant. Anonymkode: 51957...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Del Skrevet 23. februar Har opplevd et par ganger at jeg har blitt fjernet som match rett før første date, det er jo en ganske direkte avvisning. Tør ikke like de kjekkeste heller, og opplevd likevel. Ellers er menn stort sett noe ivrige, men syns jeg har møtt utenom dating apper er mer ivrige på å bli kjent. Anonymkode: a6a15...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Del Skrevet 23. februar Avvisninger må jeg sjelden tåle. MEN det er veldig mange som ikke svarer. Noen sletter meg etter match (de sorterer etterpå, regner med at det er teksten som skremmer de vekk) Men nå vi først har møttes og vært på en date har jeg bare blitt avvist av 1/10. Resten ville møtes igjen. Jeg avviste 8/10… Han siste ble kjæresten min Anonymkode: 3aed6...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har opplevd et par ganger at jeg har blitt fjernet som match rett før første date, det er jo en ganske direkte avvisning. Tør ikke like de kjekkeste heller, og opplevd likevel. Ellers er menn stort sett noe ivrige, men syns jeg har møtt utenom dating apper er mer ivrige på å bli kjent. Anonymkode: a6a15...0d7 Aldri opplevd at noen bare fjerner match, når man er enige om å møtes. Så sinnsykt frekt! Anonymkode: 3aed6...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Aldri opplevd at noen bare fjerner match, når man er enige om å møtes. Så sinnsykt frekt! Anonymkode: 3aed6...565 Mhm, og det var også de som ba meg ut og ba meg holde av dagen. En av grunnene til at jeg ikke helt makter appen mer, er så skuffende når du sitter der pyntet og ser du er slettet 😅 Anonymkode: a6a15...0d7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mhm, og det var også de som ba meg ut og ba meg holde av dagen. En av grunnene til at jeg ikke helt makter appen mer, er så skuffende når du sitter der pyntet og ser du er slettet 😅 Anonymkode: a6a15...0d7 Veldig slemt gjort. Anonymkode: 0d2c3...d3a 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Jeg kan kun huske én som skrev en hyggelig melding om at han ikke følte kjemi etter en første date. Utenom det tror jeg at jeg har møtt karer igjen etter en første date, med mindre jeg har avvist. Nå har jeg to eks-kjærester og en nåværende seriøs kjæreste via tinder. (Japp, har vært av og på tinder i flere år totalt.) Anonymkode: b7644...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må du også tåle en del avvisning eller er det kun du som avviser? Anonymkode: 0d2c3...d3a Dette er faktisk litt morsomt. Jeg fikk veldig mye respons på en datingapp, og hadde stort aldersspenn fra 18 - 60 år, for jeg ville se hva jeg som dame tiltrakk meg av menn uavhengig av alder. Fant en mann som jeg likte, og som jeg følte speilet meg. Så da ble jeg litt fascinert, for dette gjorde han fra første stund. En tilsynelatende veldig hensynsfull mann var mitt førsteinntrykk, noe som viste seg å stemme. Han avviste meg. Der var det kun seksuell interesse så jeg er glad for at han gjorde det. Han var veldig klok. Du trenger en nær deg, skrev han til meg. Jeg lurte lenge på hva han mente med det. Har skjønt det i ettertid, selv om han bare bodde maks en time unna meg 🤣🤣🤣🤣. Så han var god han 🏆 Anonymkode: e4071...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #10 Del Skrevet 24. februar Selvfølgelig kan man bli avvist . Folk har jo forskjellig smak. Jeg har ofte falt hardest for de mindre pene mennene i mitt liv enn de pene. Pen kan være kjedelig, null kjemi og helt ulike interesser/humor osv osv..Er ikke bare utseende som må til for at det skal klaffe mellom to personer. Så ja- det har skjedd. Anonymkode: 42344...f53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #11 Del Skrevet 25. februar Jeg vil påstå at jeg er relativt attraktiv. Bra kropp, pent ansikt, livet på stell, smart og godt utdannet. MEN; et stort men her. Jeg har en tendens til å bli utrolig naiv med en gang følelser oppstår. Også er jeg en "lover girl", så nesten med en gang sex er involvert strømmer følelsene på. Selv opplever jeg at gutter bruker meg mye som såkalt "ego boost". De ligger med meg og er veldig opptatt av å vise meg til vennene sine, enten å sende snap med meg eller viser instaen min foran de feks. Og når jeg gir de "alt" med en gang så har de fått mettet egoet sitt for en stund, mister de interessen. Jeg formenner det, spør de rett ut hva de egentlig vil fordi de avviser meg aldri direkte/ghoster meg feks. (De liker å ha meg rundt dem pgr energien jeg gir de). Det har jeg kun opplevd 1 gang, slettet meg rett før jeg skulle møte han. Da sier de ofte, nei de har ikke utviklet de samme følelsene eller at det er andre faktorer som avstand eller at de ikke har tid til å etablere seg (noe som er legitimt, fordi han som sa det eide firma og var utrolig travel). Men her var det egt jeg som tok opp at jeg ikke var intr i å ble behandlet på den måten som han gjorde, noe han sa seg enig i og at det ikke passet seg med forhold akkurat no (så det var mer en felles enighet fremfor den ene avviste den andre vice versa). Men greien er at de som ikke har utviklet følelser for meg (opplevd det 2 ganger nå). Har ALLTID kommet tilbake når de trenger å fylle på egoet sitt... Han ene klarte ikke å holde seg i mer enn 2 uker og stikker jevnlig innom å legger det nesten frem som han vurderer å satse på meg igjen.. Men har bare sagt at det hadde ikke gått, men derimot er blitt gode venner. Ulempen med å være relativt attraktiv er at gutter kan også føle seg noe truet av deg, de vil aldri slå seg til ro med deg.. SPESIELT om du har alt på stell og mye annet enn kun utseende. Også går jeg ofte for gutter som egentlig er litt under min egen liga, noe som gjør at misunnelsen og sjalusien kan være enda større.. Og at de til syvende sist bygger opp et slags hat mot deg fordi de vet innerst inne at de aldri vil nå helt opp til deg. Dette er derimot et problem som GUTTER har og er derimot ikke fordi du ikke er god nok, fin nok eller bra nok. Heller at du er for god for de! Anonymkode: 8304c...92b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #12 Del Skrevet 26. februar Nei. Var aktiv i 7 mnd og alle jeg ville treffe ville treffe meg. Møtte kjæresten min der. Anonymkode: 1ca07...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #13 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 20.32): Må du også tåle en del avvisning eller er det kun du som avviser? Anonymkode: 0d2c3...d3a Jeg antar at jeg er søt/pen/fotogen ettersom det var mye interesse for meg på datingapper. Jeg blir som regel avvist eller 'degradert' til et situationship når jeg søker menn. Så det har jeg bare slutta med🤷🏼♀️ Anonymkode: 8878e...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #14 Del Skrevet 26. februar Har jo ingenting å si. Damer som er attraktive selv swiper jo på ENNÅ mer attraktive menn. Så dem får ca. samme utfordringer som en stygg eller middels dame gjør. Problemet er at ingen av dem velger menn på sitt eget nivå. Anonymkode: 655cf...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #15 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ulempen med å være relativt attraktiv er at gutter kan også føle seg noe truet av deg, de vil aldri slå seg til ro med deg.. SPESIELT om du har alt på stell og mye annet enn kun utseende. Også går jeg ofte for gutter som egentlig er litt under min egen liga, noe som gjør at misunnelsen og sjalusien kan være enda større.. Og at de til syvende sist bygger opp et slags hat mot deg fordi de vet innerst inne at de aldri vil nå helt opp til deg. Dette er derimot et problem som GUTTER har og er derimot ikke fordi du ikke er god nok, fin nok eller bra nok. Heller at du er for god for de! Hørtes komplisert og slitsomt ut. Hvorfor går du ut med de som er under din liga når det ender opp med et slags hat? Det var da voldsomt. Anonymkode: bb337...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #16 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hørtes komplisert og slitsomt ut. Hvorfor går du ut med de som er under din liga når det ender opp med et slags hat? Det var da voldsomt. Anonymkode: bb337...e08 Anonymkode: e4071...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #17 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jo ingenting å si. Damer som er attraktive selv swiper jo på ENNÅ mer attraktive menn. Så dem får ca. samme utfordringer som en stygg eller middels dame gjør. Problemet er at ingen av dem velger menn på sitt eget nivå. Anonymkode: 655cf...09b Jeg etter personlighet, verdier, livssyn, humor, samme syn på barneoppdragelse etc. Jeg har vært den "peneste" i de forholdene jeg har vært i. Min første seriøse fikk jeg faktisk spørsmål om hvorfor jeg var sammen med han da jeg var "over hans liga". Fikk litt oppkast i munnen da. Da jeg ble singel igjen tidlig i 40 årene var jeg fremdeles slank og veltrent. Mannen jeg nå er hodestups forelsket i og elsker er litt lubben og har bamsemage. Så å si at alle de pene kun fokuserer på utseende er bare dømmende og uvitende. Anonymkode: 1ca07...3a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå