AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden For kanskje kan vi få litt mer samhold igjen? Folk, voksne som barn, sitter bare fordypet i internett. Selv folk i familier lever hvert sitt liv gjennom telefonen og internett. Kveld etter kveld sitter vi på hver vår, i beste fall foran samme, boks. Ved en krig håper jeg internett faller sammen. Ved en krig vil jeg kanskje kunne kunne bidra, være noe for noen. Ved en krig vil det være «oss mot dem», og jeg vil være en del av noen. Jeg trenger ikke så mye mat, du kan gjerne få mer enn meg. Jeg holder gjerne varme i ovnen, så vi ikke fryser. Ved en krig håper jeg at ensomheten min blir mindre. Er det bare meg som tenker sånn? Anonymkode: 7c6ef...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Eh ja.. Det tror jeg Det er vel ikke samhold folk husker fra krigen. Hunger, drap, voldtekt, traumer og nød Anonymkode: b1dcf...dd2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ved en krig håper jeg internett faller sammen. Er det bare meg som tenker sånn? Anonymkode: 7c6ef...6ee Håper ikke det, for er ikke bare kvinneguiden som går ad undas da ser du. Men hele det samfunnet vårt i dag er bygget på, inkludert alle arbeidsplasser. Anonymkode: b086a...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Og angiveri og mistenksomhet og nag og bitterhet og svære rettsaker og kollektiv skam i kjølvannet av krigen. Hvis vi overlever da. Tror det finnes veldig mye bedre måter å komme seg ut av ensomhet på. Anonymkode: 0e836...f8c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå