AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Jeg opplever at mitt seksuelt behov har økt betraktelig de siste 2-3 årene, særlig det siste året, er bestandig kåt. Er noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 3bcc0...9ad 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Kjøp deg en dildo og finn ut av det, bestemor. Anonymkode: 3c757...b50 1 1
couplescandinav Skrevet 24. februar #3 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjøp deg en dildo og finn ut av det, bestemor. Anonymkode: 3c757...b50 Toskete naiv kommentar... 13 1 11
late_argument Skrevet 24. februar #4 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjøp deg en dildo og finn ut av det, bestemor. Anonymkode: 3c757...b50 dust 9 1 7
Hillbill Skrevet 24. februar #5 Skrevet 24. februar Som singel mann, og som nærmer meg 60, så må jeg jo si at dette virker oppmuntrende 😁 8 1 2
Trøndermann Skrevet 24. februar #6 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg opplever at mitt seksuelt behov har økt betraktelig de siste 2-3 årene, særlig det siste året, er bestandig kåt. Er noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 3bcc0...9ad Om du ikke hadde skrevet som anonym så hadde vel tilbudene om å dekke behovet strømmet på vil jeg tro 😁 😅 Håper du har en mann som vet å sørge for at du får det du trenger 👍☺ 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Skrevet 24. februar Jeg er 44 år. Jeg har vært sammen med ei dame på nå 60 år i ett år snart. Makan til sex har aldri jeg vært borte i. Hun vil prøve alt, det er absolutt ingenting som stopper henne. Så finn deg en yngre mann, Ts. Så sann mine ord. Det er mange yngre menn som vil ha ei som deg, mange. Anonymkode: 84e7b...0bd 7 3 2
couplescandinav Skrevet 24. februar #8 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 44 år. Jeg har vært sammen med ei dame på nå 60 år i ett år snart. Makan til sex har aldri jeg vært borte i. Hun vil prøve alt, det er absolutt ingenting som stopper henne. Så finn deg en yngre mann, Ts. Så sann mine ord. Det er mange yngre menn som vil ha ei som deg, mange. Anonymkode: 84e7b...0bd Veldig sant. 😉⚘️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Skrevet 24. februar couplescandinav skrev (18 minutter siden): Veldig sant. 😉⚘️ Signerer også på den, herlige damer Anonymkode: 68219...b52 1 2 1
bullehurk Skrevet 24. februar #10 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er 44 år. Jeg har vært sammen med ei dame på nå 60 år i ett år snart. Makan til sex har aldri jeg vært borte i. Hun vil prøve alt, det er absolutt ingenting som stopper henne. Så finn deg en yngre mann, Ts. Så sann mine ord. Det er mange yngre menn som vil ha ei som deg, mange. Anonymkode: 84e7b...0bd Takk, du gir meg håp for fremtiden 2
Bamseklemmer Skrevet 24. februar #11 Skrevet 24. februar Jeg møtt og fremdeles møter mange kvinner, fra 50 år og oppover til midten av 70 årene.. til felles for alle: Alle priser seg lykkelig av å ha høy sexlyst❤️ ..og dæææh så glad jeg blir av å møte dem. På en merkelig magisk måte: gjør de meg kåt, allerede før jeg har kommet hjem fra besøket hos dem.. Jeg bruker å ringe dem for å fortelle min begeistring, sitring og for gi min takknemlighet.. De ler godt, og de skjønner at jeg snart er på besøk igjen. Og jo.. de har seksuelle fantasier, de kommer ofte med forslag som skal prøves ut.. Så farsken.. "Ikke rynk eller lær ei gamlemor å knulle nei" det er verdens største tabbe🤭 Mulig jeg er en pussig skapning, men jeg blir kåt på andre vegnes nytelse og lykke i livet🥰 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #12 Skrevet 24. februar Min sexlyst blir mindre jo eldre jeg blir. Er 55 nå. Men skal jeg ha en sexpartner igjen skal han være yngre enn meg. Orker ikke menn på min alder og eldre. For daffe seksuelt. Mange sliter med potens og/eller utløsning. Må holde på i evigheter. Nei takk. Tenner på flere raske runder. Hvor mannen spruter Anonymkode: df8b4...509 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #13 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Min sexlyst blir mindre jo eldre jeg blir. Er 55 nå. Men skal jeg ha en sexpartner igjen skal han være yngre enn meg. Orker ikke menn på min alder og eldre. For daffe seksuelt. Mange sliter med potens og/eller utløsning. Må holde på i evigheter. Nei takk. Tenner på flere raske runder. Hvor mannen spruter Anonymkode: df8b4...509 Vedder på at du er mann. Anonymkode: 3c757...b50 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar #14 Skrevet 24. februar Min venninne på 61 år har også høy sexlyst og ikke er hun tørr i underlivet heller, sier hun. Hun vil ha sex alle dager med typen sin som er 10 år yngre. Anonymkode: 36dd4...917 2 1
couplescandinav Skrevet 24. februar #15 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Min sexlyst blir mindre jo eldre jeg blir. Er 55 nå. Men skal jeg ha en sexpartner igjen skal han være yngre enn meg. Orker ikke menn på min alder og eldre. For daffe seksuelt. Mange sliter med potens og/eller utløsning. Må holde på i evigheter. Nei takk. Tenner på flere raske runder. Hvor mannen spruter Anonymkode: df8b4...509 Det finnes folk i 60 årene som har mye lyst. Hver dag for min del. Men ser at mange slukner. Av en eller annen grunn. 1
Gentleman59 Skrevet 24. februar #16 Skrevet 24. februar couplescandinav skrev (5 minutter siden): Det finnes folk i 60 årene som har mye lyst. Hver dag for min del. Men ser at mange slukner. Av en eller annen grunn. M65: Mulig mange slukner fordi "det er ikke lov å være kåt når man er så gammel". Selvsagt er det lov. 1
couplescandinav Skrevet 24. februar #17 Skrevet 24. februar Gentleman59 skrev (1 minutt siden): M65: Mulig mange slukner fordi "det er ikke lov å være kåt når man er så gammel". Selvsagt er det lov. Selvsagt. De som selvbegrenser seg må betale prisen. Swingers er i sikte når vi får tilpasset en tur dit det finnes... 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #18 Skrevet 24. februar Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg møtt og fremdeles møter mange kvinner, fra 50 år og oppover til midten av 70 årene.. til felles for alle: Alle priser seg lykkelig av å ha høy sexlys +1 ... hehe 😉 Så utrolig mange herlige rå og kåte damer i den alderen . G 2 Anonymkode: 68219...b52 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar #19 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vedder på at du er mann. Anonymkode: 3c757...b50 Nei, det er jeg absolutt ikke Anonymkode: df8b4...509 1
Trøndermann Skrevet 25. februar #20 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, det er jeg absolutt ikke Anonymkode: AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 19.41): Jeg opplever at mitt seksuelt behov har økt betraktelig de siste 2-3 årene, særlig det siste året, er bestandig kåt. Er noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 3bcc0...9ad Holder mannen din tritt med lysten din da? ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå