AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har en baby på 3.5 mnd og hu har vi pleid å svøpt. Når vi svøper henne, kam hu sove fra 19-01 før hun ammes. Men nå begynner hu å bli så stor at vi vil slutte med svøpepose, men hu bare slår rumdt seg med armene og vekker seg selv, hum slår seg på magen og i ansikte.. det hjelper hvis jeg tar min hånd og holder armen hennes nede, da sovmer hun igjen.. er dette vanlig? Nevnte det til helsestasjonen og de mente at hun burde ha sluttet å slå med armene til nå.. har vært hos kiropraktor og virker blid og fornøyd på dagen. Er kun med natten det er noe volsomt med fekting av armer. Noen som har lignende erfaringer? Hva gjorder dere isåfall? Kunne jeg brukt svøpeteppe istedenfor pose? Anonymkode: 2460e...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Kanskje hun er så vant til å ha armene "bindt fast", at denne fektingen kommer av at hun nå har frie armer og må bli vant til det. Hun kan jo ikke være svøpt om natta mer nå. Det er ellers vanskelig å si når hun er så liten, hva dette kan være. Anonymkode: a3844...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje hun er så vant til å ha armene "bindt fast", at denne fektingen kommer av at hun nå har frie armer og må bli vant til det. Hun kan jo ikke være svøpt om natta mer nå. Det er ellers vanskelig å si når hun er så liten, hva dette kan være. Anonymkode: a3844...21e Dette tenkte jeg også. Uvant å ha frie armer, det går seg sikkert til. Men svøpingen må være over nå. Anonymkode: 5645d...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje hun er så vant til å ha armene "bindt fast", at denne fektingen kommer av at hun nå har frie armer og må bli vant til det. Hun kan jo ikke være svøpt om natta mer nå. Det er ellers vanskelig å si når hun er så liten, hva dette kan være. Anonymkode: a3844...21e Ja det kan mye mulig være, men vi begynte å svøpe når hun var cirka 9 uker ettersom det var da hu begynte å kave sånn, vi svøpte ikke før det. Men vi får prøve å avvenne hun svøpeposen nå. Anonymkode: 2460e...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå