AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Del Skrevet 23. februar Holde en god avstand er umulig ettersom det stadig smetter inn en ny bøtteknott etter at du har fått god avstand. Utrolig irriterende. Anonymkode: 0e431...1bc 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 26. februar #2 Del Skrevet 26. februar Umulig er det ikke. Men veldig irriterende. God avstand forover er vel det enkleste trikset for å øke egen sikkerhet i trafikken. Det er jo alltid noen som tror hensikten med trafikken er å kjøre fortest mulig. Og som ikke skjønner at hensikten er å overleve. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #3 Del Skrevet 26. februar Da er det nok du som er veldig irriterende og kjører for sakte. Kanskje du ikke bør kjøre bil? Anonymkode: 2f073...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #4 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 5.51): Da er det nok du som er veldig irriterende og kjører for sakte. Kanskje du ikke bør kjøre bil? Anonymkode: 2f073...780 Ekspander Sukk. Anonymkode: 9a849...085 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #5 Del Skrevet 26. februar Da jeg lærte å kjøre bil for snart 40 år siden, så var det en regel om 3 sekunder avstand til bilen foran. Telle 1001-1002-1003. Det bryr ikke mange seg om idag! Er SÅ irriterende med folk som ligger helt opp i ræva på en, at ved den minste bråstopp så er man garantert å bli påkjørt. Noen ganger må jeg slippe dem forbi, for orker ikke. Og enda verre er det med lastebiler o l., men yrkessjåfører er oftest flinkere. Anonymkode: 0be75...c1b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #6 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 6.12): Da jeg lærte å kjøre bil for snart 40 år siden, så var det en regel om 3 sekunder avstand til bilen foran. Telle 1001-1002-1003. Det bryr ikke mange seg om idag! Er SÅ irriterende med folk som ligger helt opp i ræva på en, at ved den minste bråstopp så er man garantert å bli påkjørt. Noen ganger må jeg slippe dem forbi, for orker ikke. Og enda verre er det med lastebiler o l., men yrkessjåfører er oftest flinkere. Anonymkode: 0be75...c1b Ekspander Jeg hadde en sånn situasjon for noen uker siden, og jeg valgt å kjøre til siden og slippe bilen forbi, jeg orker det ikke. Noen få mil seinere var bilen stoppet i fartskontroll, I kid you not! Sjeldent jeg blir glad for andres ulykke, men det hender ... Jeg syns det er deilig å ligge bak trailere og sånt, hvis de ikke er for tungt lasta og kjører jevnt, enig med deg, de er gode sjåfører. Anonymkode: 9a849...085 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7 Del Skrevet 26. februar Liker de danske pilene i veien. 1 sek mellom hver pil. Anonymkode: 73eed...0a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #8 Del Skrevet 26. februar Alt er relativt. Hvilken avstand holder du, 1 kilometer? Anonymkode: 6fae4...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #9 Del Skrevet 26. februar Skal jeg ut på en vei bruker jeg lukene selv om den som kommer bak vil ha det gape der. Ligger jeg bak noen som kjører sakte smetter jeg forbi når det passer seg og da er det jo fint med en god luke å smette inn i igjen. Ønsker bilen som da er bak meg å holde den luka får han bare lage den på nytt. Så bare fortsett med lukene dine, jeg setter pris på dem. Anonymkode: bd5ed...2cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 26. februar #10 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 5.51): Da er det nok du som er veldig irriterende og kjører for sakte. Kanskje du ikke bør kjøre bil? Anonymkode: 2f073...780 Ekspander Hmm… trådstarter holder avstanden som er riktig til bilen foran, og du klarer å få det til at trådstarter kjører for sakte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #11 Del Skrevet 26. februar Du må bare huske på at du er den beste sjåføren på veien. Ingen andre kjører så trygt, sikkert og fornuftig som deg. Fordi alle de andre er dårlige sjåfører og til tider er helt idioter bak rattet, må du gi dem god plass til å drite seg ut uten at de forårsaker en alvorlig ulykke. Alle de idiotene som ikke klarer å ta vare på seg selv, trenger rett og slett din hjelp for å overleve i tafikken. Derfor skal du alltid holde god avstand, gi tydelig tegn på hvor du skal(blinklys og plassering), og ikke kjøre fortere enn at du klarer å unngå å krasje i alle de idiotene som plutselig skifter fil, svinger uten å bruke blinklys, kjører mye saktere enn alle de andre, bryter vikeplikten, leser på mobilen osv.. Anonymkode: 6e840...331 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #12 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 11.59): Du må bare huske på at du er den beste sjåføren på veien. Ingen andre kjører så trygt, sikkert og fornuftig som deg. Fordi alle de andre er dårlige sjåfører og til tider er helt idioter bak rattet, må du gi dem god plass til å drite seg ut uten at de forårsaker en alvorlig ulykke. Alle de idiotene som ikke klarer å ta vare på seg selv, trenger rett og slett din hjelp for å overleve i tafikken. Derfor skal du alltid holde god avstand, gi tydelig tegn på hvor du skal(blinklys og plassering), og ikke kjøre fortere enn at du klarer å unngå å krasje i alle de idiotene som plutselig skifter fil, svinger uten å bruke blinklys, kjører mye saktere enn alle de andre, bryter vikeplikten, leser på mobilen osv.. Anonymkode: 6e840...331 Ekspander 🤭🤭🤭 Anonymkode: 96d75...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #13 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 6.19): Jeg hadde en sånn situasjon for noen uker siden, og jeg valgt å kjøre til siden og slippe bilen forbi, jeg orker det ikke. Noen få mil seinere var bilen stoppet i fartskontroll, I kid you not! Sjeldent jeg blir glad for andres ulykke, men det hender ... Jeg syns det er deilig å ligge bak trailere og sånt, hvis de ikke er for tungt lasta og kjører jevnt, enig med deg, de er gode sjåfører. Anonymkode: 9a849...085 Ekspander De er litt som små barn, de lærer seg jo at det ‘lønner seg’ å kjøre så tett til bilen foran, uff. Men som du nevner, man bare orker ikke … 😅🥴 Anonymkode: 96d75...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #14 Del Skrevet 27. februar Ts har jo rett. For mange ligger for tett. Det er farlig. Anonymkode: 7c15e...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #15 Del Skrevet 27. februar Jeg holder god avstand og kommer frem. Beregner heller litt god tid i tilfelle det er idioter på veien, og det er det jo som regel. Som han som absolutt skulle forbi rett før en sving, han havnet i grøfta gitt. Anonymkode: 5ea0d...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå