AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har den siste tiden blitt ekstremt seksuelt tiltrukket av en annen kvinne. Jeg er i et godt parforhold og har 2 barn. Hun jobber i et omsorgsyrke og jeg treffer henne ofte der i forbindelse med det ene barnet mitt. Hun er en ekstremt omsorgsfull person, og jeg kjenner at jeg har lyst å krype inn i armkroken hennes og at hun skal gi meg all sin omsorg. Hun er ca 5 år eldre enn meg vil jeg tippe. Hun er nydelig vakker, liten, flott brystparti og litt tom boy. Hun er gift og har et barn. Jeg fantaserer og tenker mye på henne, og har absolutt ingen intensjon om å gjøre noe med det. Men det er godt å ha en sånn "forelskelse" og litt tabu 😅 jeg tror det er sunt å kunne fantasere litt. Måtte bare dele. Hører gjerne deres historier. Anonymkode: 92911...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Det kalles å være biseksuell, mulig bifil. Heteroseksuelle vil ikke fantasere om samme kjønn. Det er ikke noe galt i å være biseksuell. Anonymkode: 96c2e...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherma Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden kan være en fase i livet, jeg tenker at det trenger ikke bety at du er bifil, men det finner du nok ut av om du er med tiden og da er det helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Du er ikke hetero Anonymkode: 10fff...cc4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden cherma skrev (27 minutter siden): kan være en fase i livet, jeg tenker at det trenger ikke bety at du er bifil, men det finner du nok ut av om du er med tiden og da er det helt greit Ja. Jeg er helt sikker på at jeg er i riktig forhold. Bare synes det er spennende å føle på sånne ting. Girl crush 😉 tror nok aldri jeg hadde klart å hatt sex med en dame, men mer romantisk tiltrukket. Noe med den omsorgen og forståelsen ❤️ har hatt litt crush både på gutter og jenter, så forsvinner det. Tipper det er helt normalt. Ts Anonymkode: 92911...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Jeg er helt sikker på at jeg er i riktig forhold. Bare synes det er spennende å føle på sånne ting. Enig med deg. Nyt crushet, det er bare deilig. Lykke til med barnet som trenger omsorg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden dama di fortjene så mye bedre, ho har kasta vekk livet sinn for en som deg. emosjonelt ustabil og rett og slett barnslig. Anonymkode: 582c5...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): dama di fortjene så mye bedre, ho har kasta vekk livet sinn for en som deg. emosjonelt ustabil og rett og slett barnslig. Anonymkode: 582c5...d41 TS er mest sannsynlig en kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå