Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bedrifter tenker dere har et bedre potensiale når det gjelder bærekraft?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Equinor

Alle som produserer rimelige klær

Anonymkode: 63131...365

AnonymBruker
Skrevet

ALLE bedrifter har et potensiale for å bli mer bærekraftige.

Anonymkode: bfe20...86b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: e9ee0...efc

AnonymBruker
Skrevet
Anonym10671 skrev (22 timer siden):

Hvilken bedrifter tenker dere har et bedre potensiale når det gjelder bærekraft?

MOWI, kanskje......??

Anonymkode: 9867b...6d2

AnonymBruker
Skrevet
Anonym10671 skrev (23 timer siden):

Coop! (Sikkert Rema, Kiwi og alle andre også), men kjenner bare COOP på innsiden og der altså.. det er til å bli gal av. Det som skjer ute i butikken Vs det som skjer på bakrommet er slettes ikke samme nivå. Leverandører og COOP tar jeg under samme kam her nå for det er rom for forhandlinger om hvordan varer skal leveres, pakkes, emballeres.. det skjer ikke i et vakuum..  og papirsløseri som foregår på kontorene er hårreisende. Har du noen gang tenkt på de papirplakatene som printes ut? Papir prislappene for dem som ikke har elektroniske priser? Alle oppgjør og kasserollen med TERMOpapir (komplett udugelig mtp miljø og resirkulering). Men 6 kr for en bærepose skal de ha.. 

Anonymkode: ea830...a43

Gjest Cartman
Skrevet

Bærekraft er noe woke bullshit. Maga og woke er bare dritt importert fra USA. USA er en failed state og det er ren idioti å ta inn deres ideologi i Norge. 

Jeg elsker oljenæringen. Jeg elsker oppdrettsnæringen. Jeg elsker norsk landbruk og norsk aluminiumindustri. Jeg elsker norsk skipsfart. Norske arbeidsgivere er (med noen unntak) solidariske og ryddige. Det kan man ikke si i det store utland. Jeg vil ha meg frabedt å bli belært av amerikanske og europeiske grådighetskapitalister om såkalt bærekraft. Vi må snakke mindre om bærekraft og mer om arbeidsfolks rettigheter og levekår.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 19.08):

ALLE bedrifter har et potensiale for å bli mer bærekraftige.

Anonymkode: bfe20...86b

Hvilke butikker velger du, basert på det? 

Anonymkode: c815d...4ac

AnonymBruker
Skrevet

Telenor.

Anonymkode: be873...277

Skrevet

Tenker dere at matbutikker er dårlige på bærekraft?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...