GrønnNellik68 Skrevet 24. februar #21 Del Skrevet 24. februar Haldrup skrev (Akkurat nå): Kanskje hun begynner å tenne på han..... om han tenner på henne.... Hun trenger ikke tenne på han for å ornanere offentlig ja du får høre hva ho sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #22 Del Skrevet 24. februar Kanskje han blomstrer opp og finner seg ei dame som har lyst på han når du har gått? Skilsmisse er eneste løsning for dere. Lykke til. Anonymkode: 71d28...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #23 Del Skrevet 24. februar Eureka! skrev (5 timer siden): Generelt er jeg veldig imot utroskap, men her vil jeg faktisk stemme for at du finner deg en affære. Så lenge du virkelig er påpasselig og holder det hemmelig! Du beskriver ham som en god mann, som har vært en god og trygg ektemann for deg og god far for barna. Du KAN IKKE forlate ham fordi du savner sex! Denne regelen går faktisk over regelen om å ikke være utro! Å forlate ham vanærer hele historien deres. «Du gikk da han ble syk», og det ble slutten på deres fortelling. Vil du virkelig det? Så kåt tror jeg ikke det er mulig å bli. Et sidesprang derimot, en ubetydelig affære, hvor mange par har ikke vært gjennom det med langt dårligere unnskyldninger enn du har. I tillegg kan det faktisk gi dere begge noe positivt. Uansett hvor banalt det høres ut. At du skaffer deg en flørt (med eller uten sex) vil gi deg energi. Den energien kan smitte over på ham. Om det er mulighet for at han kan bli frisk.. kanskje får han selv gnisten tilbake av å se på konen som pynter seg og går i fine klær. Om du sprudler, kanskje kan noe smitte over på ham? Og kanskje vil en visitt på datingmarkedet få deg til å innse noe og verdsette mer at du har vært heldig med mannen og ekteskapet dere har hatt til nå. Uansett om sexen har gått i stå hos dere kan de resterende lovnadene i ekteskapsløftene holdes, å være hverandres støtte og beste venner gjennom livet. Men samvittigheten for dette må du bære alene, prøv derfor ikke å få noe samtykke fra ham for dine affærer. Det er den egoistiske delen av deg som vil ha tillatelse først. Det du sier her gjør at jeg plasserer deg blant søppelet som sier det er greit med utroskap! Rett og slett drittfolk som driver med slikt. Om man har en syk (i dette tilfelle en mann) ektefelle, blir jo dette som salt i såret for vedkommende. Hadde det vert meg som hadde sittet syk slik, og kona vert utro, så tror jeg at jeg hadde tatt hagla og skutt meg selv i ektesenga. Ja, så motbydelig skal du vite at dette er. Anonymkode: 757c4...6a1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 24. februar #24 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): So what? Hvis du ikke har noe fornuftig å si , trenger du ikke å lese innlegget mitt!!! Jeg kan gjenta så mange ganger jeg vil, none of your f… business!! 😡 Anonymkode: c5114...d66 Hvis du sliter med aggresjon er det nok ikke så rart du lever uten sex. Ingen ønsker å involvere seg fysisk med en partner som er ustabil og kortluntet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #25 Del Skrevet 24. februar TinaChristina skrev (12 timer siden): De fleste av oss sliter veldig med dårlig samvittighet over å forlate en snill og god mann. Men du er 56 år, du har mange år igjen av livet ditt. Vil du ikke oppleve forelskelse og god sex igjen på de årene? Å være så selvisk er ikke bra. Forelskelser går ALLTID over. Det varer kanskje 3 år om du er heldig. Sexlysten og følsomhet går ned etter overgangsalder. Dua må du over må på hormoner ellers er det smertefullt. Sex er dessuten bare en LITEN del av livet. Det er hvordan det fungerer i hverdagslivet som teller. Ikke dine svingende følelser Anonymkode: 41d71...d3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #26 Del Skrevet 24. februar DittHåp skrev (35 minutter siden): Hvis du sliter med aggresjon er det nok ikke så rart du lever uten sex. Ingen ønsker å involvere seg fysisk med en partner som er ustabil og kortluntet. Tenker akkurat det samme. Her må det være noen hormoner på vidvanke etter overgangsalder. Gå til lege/psykolog, at det klør litt i musa er ditt minste problem. Anonymkode: 757c4...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #27 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Toppen av råttenskap. Kjøp deg en vibrator og meld deg på en pensjonisttur. M. Anonymkode: 757c4...6a1 Har vært sjåfør på mange pensjonistturer, mye rart som kan skje der kan jeg fortelle deg. Spesielt på flerdagerstur med overnatting ..... 😁 Anonymkode: 06fab...266 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #28 Del Skrevet 24. februar DittHåp skrev (1 time siden): Hvis du sliter med aggresjon er det nok ikke så rart du lever uten sex. Ingen ønsker å involvere seg fysisk med en partner som er ustabil og kortluntet. TS her Så utrolig frekt noen kan være på nettet! Bare fordi ingen ser ansiktet ditt, betyr det ikke at du kan slenge dritt på andre som du vil. Jeg befinner seg i en svært krevende og sårbar situasjon, Om jeg la ut et lignende innlegg to ganger – so what? Hvordan kan noen påstå at jeg er ute etter oppmerksomhet?! Det er helt berettiget av meg å svare tydelig og klart! Jeg legger ut det samme innlegget så mange ganger jeg vil!! Take it or leave it! Det er lett å dømme fra utsiden, men prøv å forstå hvordan det er å ha en syk ektemann hjemme 24/7 i to år- være hjelpepleier, psykolog, best venn, kona, kok, vaskehjelp for din mann, og følger ham til alle legetimer og undersøkelser, og dag etter dag høre hvor ille det er – samtidig som man har en fulltidsjobb ved siden av. Prøv det selv i to år med alt dette før du dømmer andre i en slik situasjon! Jeg er ikke Mor Therese, bare en vanlig kvinne, trenger ikke en forelesning fra en «moral politi»! Anonymkode: c5114...d66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 24. februar #29 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): TS her Så utrolig frekt noen kan være på nettet! Bare fordi ingen ser ansiktet ditt, betyr det ikke at du kan slenge dritt på andre som du vil. Jeg befinner seg i en svært krevende og sårbar situasjon, Om jeg la ut et lignende innlegg to ganger – so what? Hvordan kan noen påstå at jeg er ute etter oppmerksomhet?! Det er helt berettiget av meg å svare tydelig og klart! Jeg legger ut det samme innlegget så mange ganger jeg vil!! Take it or leave it! Det er lett å dømme fra utsiden, men prøv å forstå hvordan det er å ha en syk ektemann hjemme 24/7 i to år- være hjelpepleier, psykolog, best venn, kona, kok, vaskehjelp for din mann, og følger ham til alle legetimer og undersøkelser, og dag etter dag høre hvor ille det er – samtidig som man har en fulltidsjobb ved siden av. Prøv det selv i to år med alt dette før du dømmer andre i en slik situasjon! Jeg er ikke Mor Therese, bare en vanlig kvinne, trenger ikke en forelesning fra en «moral politi»! Anonymkode: c5114...d66 Synd at du blir møtt med stygge kommentarer osv, det må jo være det siste du trenger i sånn vanskelig situasjon ! 😣 Du både trenger og fortjener noen som fokuserer på deg og dine behov, kjenne på intimitet og begjær... Selv om det er drøyt å si så synes jeg det virker som du burde vurdere om en elsker, en venn du kan kose deg med av og til kan være noe. Du kunne jo f.eks starte med å bare ha kontakt med noen på nett, mens du koser med deg og sånt. Kjenne litt på hvordan det føles, og om det er noe du vil gå videre med. Man lever bare en gang, og det kunne kanskje være verdt et forsøk ? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #30 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Å være så selvisk er ikke bra. Forelskelser går ALLTID over. Det varer kanskje 3 år om du er heldig. Sexlysten og følsomhet går ned etter overgangsalder. Dua må du over må på hormoner ellers er det smertefullt. Sex er dessuten bare en LITEN del av livet. Det er hvordan det fungerer i hverdagslivet som teller. Ikke dine svingende følelser Anonymkode: 41d71...d3f Sex er limet i et forhold, dessuten når sex blir borte så forsvinner fort all form for intimitet og nærhet. Anonymkode: 9d576...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #31 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har ikke hatt sex med min mann på 10 år. Vi skilte ikke laget pga barna. Nå er barna store, har flyttet ut, skal vi liksom prøve å få tilbake samlivet vårt.. Men jeg har mistet fullstendig lyst på ham.. Han har heller ikke gjort noe seksuelt tilnærming mot meg.. Han gjør ingen forsøk på å se fint ut, være attraktiv for meg eller noen som helst kvinne for den saks skyld de siste 5-6 årene, kanskje enda lengre.. For ca. 2 år siden ble han syk, sykdom har forandret hans utseende, behandling har ført til at han har blitt stygg i ansiktet.. Jeg føler synd på ham pga sykdommen, han er deprimert pga det… Long story short, jeg har rett og slett ikke noe som helst seksuelle lyst på ham, har ikke hatt det på mange år, men jeg kan ikke gå fram i den fasen han er i nå.. Han er ellers en grei fyr, jobber hardt, har bra inntekt, er en super pappa for barna våre, en snill sønn og god bror .. Spørsmålet mitt: Er det veldig galt av meg å skaffe meg en elsker ? Jeg spurte ham forsiktig dersom jeg skulle ha sex med en annen mann. Han sa han vil ha følt forferdelig, samtidig forstår han at jeg har veldig lyst på sex.. Det er et veldig sensitivt tema, ingen av oss klarer snakke ordentlig om det. Vår ekteskap er en «lost case».. Hva skal jeg gjøre? Hva vil dere ha gjort? Vil gjerne høre fra både menn og kvinner.. Takk! ☺️ Anonymkode: c5114...d66 Jeg ville tatt en ny prat. Dersom det å åpne for andre er uaktuelt, ville jeg gått. Livet er for kort til å leve uten fantastisk sex. Anonymkode: 57cb4...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #32 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så mye for "lover å ville elske og ære hverandre i gode og onde dager inntil døden skiller oss" syntes synd på mannen som ble sjuk og får høre han ser stygg ut wtf liksom. Hadde det vært en mann som sa dette om sin kone hadde det vært riots Anonymkode: e879d...9c6 Det skjer HVER DAG🤣🤣 Anonymkode: 57cb4...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #33 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det du sier her gjør at jeg plasserer deg blant søppelet som sier det er greit med utroskap! Rett og slett drittfolk som driver med slikt. Om man har en syk (i dette tilfelle en mann) ektefelle, blir jo dette som salt i såret for vedkommende. Hadde det vert meg som hadde sittet syk slik, og kona vert utro, så tror jeg at jeg hadde tatt hagla og skutt meg selv i ektesenga. Ja, så motbydelig skal du vite at dette er. Anonymkode: 757c4...6a1 Tror ingen sier at det er greit med utroskap, men uten sex i 10 år da! Hun har tross alt kun dette livet, så hvor lenge kan hun vente? Dette handler fort om all form for nærhet og uten sex/nærhet/intimitet så er det lite igjen! Anonymkode: 9d576...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #34 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har ikke hatt sex med min mann på 10 år. Vi skilte ikke laget pga barna. Nå er barna store, har flyttet ut, skal vi liksom prøve å få tilbake samlivet vårt.. Men jeg har mistet fullstendig lyst på ham.. Han har heller ikke gjort noe seksuelt tilnærming mot meg.. Han gjør ingen forsøk på å se fint ut, være attraktiv for meg eller noen som helst kvinne for den saks skyld de siste 5-6 årene, kanskje enda lengre.. For ca. 2 år siden ble han syk, sykdom har forandret hans utseende, behandling har ført til at han har blitt stygg i ansiktet.. Jeg føler synd på ham pga sykdommen, han er deprimert pga det… Long story short, jeg har rett og slett ikke noe som helst seksuelle lyst på ham, har ikke hatt det på mange år, men jeg kan ikke gå fram i den fasen han er i nå.. Han er ellers en grei fyr, jobber hardt, har bra inntekt, er en super pappa for barna våre, en snill sønn og god bror .. Spørsmålet mitt: Er det veldig galt av meg å skaffe meg en elsker ? Jeg spurte ham forsiktig dersom jeg skulle ha sex med en annen mann. Han sa han vil ha følt forferdelig, samtidig forstår han at jeg har veldig lyst på sex.. Det er et veldig sensitivt tema, ingen av oss klarer snakke ordentlig om det. Vår ekteskap er en «lost case».. Hva skal jeg gjøre? Hva vil dere ha gjort? Vil gjerne høre fra både menn og kvinner.. Takk! ☺️ Anonymkode: c5114...d66 Ja, det er fullstendig galt av deg å finne en elsker. Sorry, men det valget tok du allerede da du giftet deg, man velger faktisk å skulle stå sammen i gode OG onde dager. Jeg vet, alle tenker i bryllupsrus bare på de gode dagene. Men det er ikke sånn det funker. Hva ville du følt? Om du var den som ble helt uskyldig syk, ditt utseende var forandret, ditt liv helt forandret til det verre, så kommer mannen og spør pent om ikke han kan få pule noen andre fordi du ser så ille ut og er så lite futt i? Kjenn etter, hva ville du følt? Det eneste rette er å velge å bli i ekteskapet og tro til ditt løfte, og vil du ikke lenger være tro til det, så må du skille deg først. Finne en ny mann etterpå. Det er det eneste rette. Personlig synes jeg ikke noe om folk som gifter seg, og ikke bryr seg om den kjipe dele av avtalen. Da burde man ikke giftet seg. For å si det rett ut. Bare som et bedre eksempel, jeg kjenner en som pleiet sin kone i mange år gjennom den grusomme sykdommen ALS, frem til hun døde. Han skjønte hva han hadde gått inn i. Det var helt grusomt for han, både å miste den han var glad i på den måten, og å være sykepleier 24-7 tilslutt. En stund etter hun døde fant han seg en ny kjæreste. Men han tanker underveis var ikke "ånei, jeg får ikke pult...". Det er en mann med integritet og stolthet hvem hvem han er. Så for guds skyld, avslutt ekteskapet. Han må finne andre som kan ta seg av han. Det må han bare fikse. Han blir ansvarlig for seg selv. Eller, finn gleden av sex med deg selv og leketøy, aksepter den naturlige sorgen over at ting ble som det ble. Det er en risiko alle lever med når man gifter seg. Det blir sjelden bare gode dager. Men noe får det vanskeligere enn andre. Fullstendig normalt å sørge over at det ble slik. Men å gå et sted midt imellom disse to valgene er ingen god ide, for noen av dere. Vær ærlig og redelig, avslutt forhold du ikke vil være i. Eller aksepter forholdet du har, se det gode i det, og finn redelige måter å håndtere savnet etter sex på. Utroskap er ikke veien å gå. Anonymkode: 9a990...0ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #35 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er fullstendig galt av deg å finne en elsker. Sorry, men det valget tok du allerede da du giftet deg, man velger faktisk å skulle stå sammen i gode OG onde dager. Jeg vet, alle tenker i bryllupsrus bare på de gode dagene. Men det er ikke sånn det funker. Hva ville du følt? Om du var den som ble helt uskyldig syk, ditt utseende var forandret, ditt liv helt forandret til det verre, så kommer mannen og spør pent om ikke han kan få pule noen andre fordi du ser så ille ut og er så lite futt i? Kjenn etter, hva ville du følt? Det eneste rette er å velge å bli i ekteskapet og tro til ditt løfte, og vil du ikke lenger være tro til det, så må du skille deg først. Finne en ny mann etterpå. Det er det eneste rette. Personlig synes jeg ikke noe om folk som gifter seg, og ikke bryr seg om den kjipe dele av avtalen. Da burde man ikke giftet seg. For å si det rett ut. Bare som et bedre eksempel, jeg kjenner en som pleiet sin kone i mange år gjennom den grusomme sykdommen ALS, frem til hun døde. Han skjønte hva han hadde gått inn i. Det var helt grusomt for han, både å miste den han var glad i på den måten, og å være sykepleier 24-7 tilslutt. En stund etter hun døde fant han seg en ny kjæreste. Men han tanker underveis var ikke "ånei, jeg får ikke pult...". Det er en mann med integritet og stolthet hvem hvem han er. Så for guds skyld, avslutt ekteskapet. Han må finne andre som kan ta seg av han. Det må han bare fikse. Han blir ansvarlig for seg selv. Eller, finn gleden av sex med deg selv og leketøy, aksepter den naturlige sorgen over at ting ble som det ble. Det er en risiko alle lever med når man gifter seg. Det blir sjelden bare gode dager. Men noe får det vanskeligere enn andre. Fullstendig normalt å sørge over at det ble slik. Men å gå et sted midt imellom disse to valgene er ingen god ide, for noen av dere. Vær ærlig og redelig, avslutt forhold du ikke vil være i. Eller aksepter forholdet du har, se det gode i det, og finn redelige måter å håndtere savnet etter sex på. Utroskap er ikke veien å gå. Anonymkode: 9a990...0ce Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg! Skal tenke grundig gjennom dette. ❤️ Anonymkode: c5114...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #36 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det er fullstendig galt av deg å finne en elsker. Sorry, men det valget tok du allerede da du giftet deg, man velger faktisk å skulle stå sammen i gode OG onde dager. Jeg vet, alle tenker i bryllupsrus bare på de gode dagene. Men det er ikke sånn det funker. Hva ville du følt? Om du var den som ble helt uskyldig syk, ditt utseende var forandret, ditt liv helt forandret til det verre, så kommer mannen og spør pent om ikke han kan få pule noen andre fordi du ser så ille ut og er så lite futt i? Kjenn etter, hva ville du følt? Det eneste rette er å velge å bli i ekteskapet og tro til ditt løfte, og vil du ikke lenger være tro til det, så må du skille deg først. Finne en ny mann etterpå. Det er det eneste rette. Personlig synes jeg ikke noe om folk som gifter seg, og ikke bryr seg om den kjipe dele av avtalen. Da burde man ikke giftet seg. For å si det rett ut. Bare som et bedre eksempel, jeg kjenner en som pleiet sin kone i mange år gjennom den grusomme sykdommen ALS, frem til hun døde. Han skjønte hva han hadde gått inn i. Det var helt grusomt for han, både å miste den han var glad i på den måten, og å være sykepleier 24-7 tilslutt. En stund etter hun døde fant han seg en ny kjæreste. Men han tanker underveis var ikke "ånei, jeg får ikke pult...". Det er en mann med integritet og stolthet hvem hvem han er. Så for guds skyld, avslutt ekteskapet. Han må finne andre som kan ta seg av han. Det må han bare fikse. Han blir ansvarlig for seg selv. Eller, finn gleden av sex med deg selv og leketøy, aksepter den naturlige sorgen over at ting ble som det ble. Det er en risiko alle lever med når man gifter seg. Det blir sjelden bare gode dager. Men noe får det vanskeligere enn andre. Fullstendig normalt å sørge over at det ble slik. Men å gå et sted midt imellom disse to valgene er ingen god ide, for noen av dere. Vær ærlig og redelig, avslutt forhold du ikke vil være i. Eller aksepter forholdet du har, se det gode i det, og finn redelige måter å håndtere savnet etter sex på. Utroskap er ikke veien å gå. Anonymkode: 9a990...0ce Hvor moralsk er det å bare gå ut av et ekteskap fordi ektefellen blir syk? Det er uansett helt forkastelig! Dette burde hun gjort før ektemannen ble syk, aldri forråde en syk ektefelle på denne måten. Anonymkode: 757c4...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 24. februar #37 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, det er fullstendig galt av deg å finne en elsker. Sorry, men det valget tok du allerede da du giftet deg, man velger faktisk å skulle stå sammen i gode OG onde dager. Jeg vet, alle tenker i bryllupsrus bare på de gode dagene. Men det er ikke sånn det funker. Hva ville du følt? Om du var den som ble helt uskyldig syk, ditt utseende var forandret, ditt liv helt forandret til det verre, så kommer mannen og spør pent om ikke han kan få pule noen andre fordi du ser så ille ut og er så lite futt i? Kjenn etter, hva ville du følt? Det eneste rette er å velge å bli i ekteskapet og tro til ditt løfte, og vil du ikke lenger være tro til det, så må du skille deg først. Finne en ny mann etterpå. Det er det eneste rette. Personlig synes jeg ikke noe om folk som gifter seg, og ikke bryr seg om den kjipe dele av avtalen. Da burde man ikke giftet seg. For å si det rett ut. Bare som et bedre eksempel, jeg kjenner en som pleiet sin kone i mange år gjennom den grusomme sykdommen ALS, frem til hun døde. Han skjønte hva han hadde gått inn i. Det var helt grusomt for han, både å miste den han var glad i på den måten, og å være sykepleier 24-7 tilslutt. En stund etter hun døde fant han seg en ny kjæreste. Men han tanker underveis var ikke "ånei, jeg får ikke pult...". Det er en mann med integritet og stolthet hvem hvem han er. Så for guds skyld, avslutt ekteskapet. Han må finne andre som kan ta seg av han. Det må han bare fikse. Han blir ansvarlig for seg selv. Eller, finn gleden av sex med deg selv og leketøy, aksepter den naturlige sorgen over at ting ble som det ble. Det er en risiko alle lever med når man gifter seg. Det blir sjelden bare gode dager. Men noe får det vanskeligere enn andre. Fullstendig normalt å sørge over at det ble slik. Men å gå et sted midt imellom disse to valgene er ingen god ide, for noen av dere. Vær ærlig og redelig, avslutt forhold du ikke vil være i. Eller aksepter forholdet du har, se det gode i det, og finn redelige måter å håndtere savnet etter sex på. Utroskap er ikke veien å gå. Anonymkode: 9a990...0ce Ekteskap er et løfte. Det er helt riktig. Premissene og felles forståelse like så. Jeg synes personlig det er egoistisk av mannen og ikke unne henne dette. Ikke bare skal hun pleie han, men hun skal i tillegg avstå fra sex. Jeg synes han kunne vært rausere enn som så, siden han ikke er istand til å gjøre det. Ja dette mener jeg oppriktig. Så er det engang slik at så lenge dette hverken er snakket om eller avtalt på forhånd før man giftet seg, så kan det være svært vanskelig for noen å akseptere at den andre ektefellen har en elsker. Noe som også er forståelig. Man ønsker ikke å forestille seg den man elsker sammen med noen andre. Dette er kun mine synspunkter, og ikke råd. Hun fortjener også å få sin sak belyst. Er ingen som hverken ber eller ønsker sykdom. Og du har et valg som nevnt. Du kan skille deg om dette føles uutholdelig. Det er også forståelig. Jeg vet godt med meg selv at om jeg ikke hadde vært i stand til å gi min bedre halvdel seksuell nytelse, så hadde han fått fripass til å få det andre steder om han ønsket det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #38 Del Skrevet 24. februar Irak skrev (28 minutter siden): Ekteskap er et løfte. Det er helt riktig. Premissene og felles forståelse like så. Jeg synes personlig det er egoistisk av mannen og ikke unne henne dette. Ikke bare skal hun pleie han, men hun skal i tillegg avstå fra sex. Jeg synes han kunne vært rausere enn som så, siden han ikke er istand til å gjøre det. Ja dette mener jeg oppriktig. Så er det engang slik at så lenge dette hverken er snakket om eller avtalt på forhånd før man giftet seg, så kan det være svært vanskelig for noen å akseptere at den andre ektefellen har en elsker. Noe som også er forståelig. Man ønsker ikke å forestille seg den man elsker sammen med noen andre. Dette er kun mine synspunkter, og ikke råd. Hun fortjener også å få sin sak belyst. Er ingen som hverken ber eller ønsker sykdom. Og du har et valg som nevnt. Du kan skille deg om dette føles uutholdelig. Det er også forståelig. Jeg vet godt med meg selv at om jeg ikke hadde vært i stand til å gi min bedre halvdel seksuell nytelse, så hadde han fått fripass til å få det andre steder om han ønsket det. Mener du virkelig at det å forråde sin syke mann, ta fra ham det trygge daglige stell/pleie/omsorg som en ektefelle gir,- at det altså er viktigere å tilfredsstille kjønnet sitt en det er å ha respekt og kjærlighet for sin livspartner i sykdom på slutten av livet? Skal han nå sitte alene kanskje uten tilsyn fra det offentlige heller? Hva tror du naboer og familie sier til en slik svikt,- til fordel for et ligg? Anonymkode: 757c4...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #39 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mener du virkelig at det å forråde sin syke mann, ta fra ham det trygge daglige stell/pleie/omsorg som en ektefelle gir,- at det altså er viktigere å tilfredsstille kjønnet sitt en det er å ha respekt og kjærlighet for sin livspartner i sykdom på slutten av livet? Skal han nå sitte alene kanskje uten tilsyn fra det offentlige heller? Hva tror du naboer og familie sier til en slik svikt,- til fordel for et ligg? Anonymkode: 757c4...6a1 Han er vel ikke sengeliggende! God jobb og god inntekt skriver TS, men tydelig helt uten sexlyst! Du får det til å høres ut som en lindrende avdeling! Anonymkode: 9d576...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #40 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er vel ikke sengeliggende! God jobb og god inntekt skriver TS, men tydelig helt uten sexlyst! Du får det til å høres ut som en lindrende avdeling! Anonymkode: 9d576...52b Hvor står sengeliggende? Anonymkode: 757c4...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå