Gå til innhold

Kvinne, 56, savner god sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har  ikke hatt sex med min mann på 10 år. Vi skilte ikke laget pga barna. Nå er barna store, har flyttet ut, skal vi liksom prøve å få tilbake samlivet vårt.. Men jeg har mistet fullstendig lyst på ham.. Han har heller ikke gjort noe seksuelt tilnærming mot meg.. Han gjør ingen forsøk på å se fint ut, være attraktiv for meg eller noen som helst kvinne for den saks skyld de siste 5-6 årene, kanskje enda lengre.. For ca. 2 år siden ble han syk, sykdom har forandret hans utseende, behandling har ført til at han har blitt stygg i ansiktet.. Jeg føler synd på ham pga sykdommen, han er deprimert pga det… Long story short, jeg har rett og slett ikke noe som helst seksuelle lyst på ham, har ikke hatt det på mange år, men jeg kan ikke gå fram i den fasen han er i nå.. Han er ellers en grei fyr, jobber hardt, har bra inntekt, er en super pappa for barna våre, en snill sønn og god bror .. 

Spørsmålet mitt: Er det veldig galt av meg å skaffe meg en elsker ?  Jeg spurte ham forsiktig dersom jeg skulle ha sex med en annen mann. Han sa han vil ha følt forferdelig, samtidig forstår han at jeg har veldig lyst på sex.. Det er et veldig sensitivt tema, ingen av oss  klarer snakke ordentlig om det. Vår ekteskap er en «lost case».. 

Hva skal jeg gjøre? Hva vil dere ha gjort? Vil gjerne høre fra både menn og kvinner.. 

Takk! ☺️ 

Anonymkode: c5114...d66

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørsmålet mitt: Er det veldig galt av meg å skaffe meg en elsker ?  Jeg spurte ham forsiktig dersom jeg skulle ha sex med en annen mann. Han sa han vil ha følt forferdelig, samtidig forstår han at jeg har veldig lyst på sex.. Det er et veldig sensitivt tema, ingen av oss  klarer snakke ordentlig om det. Vår ekteskap er en «lost case».. 

1: Han forstår ditt ønske.

2: Han har forståelse for at du har dine drifter

3: Han vil ikke vite

4: Skulle det bli oppdaget, vil han bli lei seg, men vil ha forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig hadde jeg gått fra ham. At noen er trivelig nok er ikke et ok grunnlag for et forhold i min bok. 

Om det er uaktuelt, er vel alternativene å ha det seksuelt kjipt for ingen spesiell grunn eller ha sex utenfor det dysfunksjonelle forholdet. 

Anonymkode: 3b415...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke du gjentatt dette emnet flere ganger? Hva er vitsen? Oppmerksomhet eller bekreftelse på noe? Noen ønsker og tanker bør man holde som,- akkurat tanker.

Anonymkode: 757c4...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er forferdelig. Det må i så fall være greit for mannen din

Anonymkode: e0be7...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss sliter veldig med dårlig samvittighet over å forlate en snill og god mann. Men du er 56 år, du har mange år igjen av livet ditt. Vil du ikke oppleve forelskelse og god sex igjen på de årene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke du gjentatt dette emnet flere ganger? Hva er vitsen? Oppmerksomhet eller bekreftelse på noe? Noen ønsker og tanker bør man holde som,- akkurat tanker.

So what? Hvis du ikke har noe fornuftig å si , trenger du ikke å lese innlegget mitt!!! Jeg kan gjenta så mange ganger jeg vil, none of your f… business!! 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TinaChristina skrev (2 minutter siden):

De fleste av oss sliter veldig med dårlig samvittighet over å forlate en snill og god mann. Men du er 56 år, du har mange år igjen av livet ditt. Vil du ikke oppleve forelskelse og god sex igjen på de årene?

Tusen takk for forståelsen! Livet er ikke lett! ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i et forhold som ikke fungerer og som tydeligvis ikke gjør deg lykkelig. Du må tørre å ta den samtalen som gjør at dere får en felles forståelse av hvor dere er, og deretter må dere ta stilling til om dere skal fortsette eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Toppen av råttenskap. Kjøp deg en vibrator og meld deg på en pensjonisttur. M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...