Coccinelle Skrevet søndag kl 17:32 #1 Del Skrevet søndag kl 17:32 Hei, Er det noen som har greie på infrarøde saunatepper? Jeg har søkt en del på nett, og ser at det er ganske voldsomme prisforskjeller (fra 2500,- til 9000,-). Noen som vet hva som er viktig å se etter? Har de dyre noe de billige ikke har? Er de bedre? Eller er det bare at noen merker er dyrere uten at produktet nødvendigvis er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coccinelle Skrevet 3 timer siden Forfatter #2 Del Skrevet 3 timer siden Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kan ikke si noe om saunateppe, for har ikke det. Men jeg har infrarød sauna fra dette firmaet, og handler helst hos norske bedrifter som jeg vet er seriøse. Har hatt min badstue i årevis, og har vært veldig fornøyd. https://radianthealth.no/produkt/infrarodt-saunateppe-basic/ Anonymkode: a2807...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå