AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Ser på SoMe at enkelte med sykdommer som har en dødelig utgang er tøffe og deler sin "reise" med sykdommen. Synes det er kjempetøft av de, å både håper og tror at de selv får mye ut av dette. Men når man ser at personer blir stadig dårligere, oftere er innlagt på sykehuset med plager som følge av sykdommen, så er det faktisk noen som ønsker de god bedring 😮 De vil jo ikke bli bra, å når vanlig levetid med sykdommen er f,eks 5 år, å personen nærmer seg den tid, så synes jeg nesten det er uhørt å ønske personen god bedring. Jeg synes det er mer passende med andre oppmuntrende ord, å det er mange andre oppmuntringer man kan skrive enn god bedring. Hva synes dere? Jeg regner med endel pepper, for det virker som at det er helt vanlig å ønske døende god bedring idag. Anonymkode: 78491...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Hva foreslår du som alternativ? Anonymkode: ca24d...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva foreslår du som alternativ? Anonymkode: ca24d...cda Heier på deg, du er tøff, ønsker deg det beste, tenker på deg, ønsker deg alt godt, sender deg omtanke, du er et forbilde for mange, ♥️, feks. Må da være mye bedre enn å ønske en dødssyk god bedring - som alle vet ikke vil skje. Anonymkode: 78491...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå