AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Beklager ekkel overskrift🙈 ungen på 2 år har i løpet av dagen hatt tre skikkelig våte fis. Dette er ikke normalt for ungen. Hva tenker folket da om barnehagen i morgen? kan dette være et magevirus? Er jo redd for å eventuelt smitte andre barn. Vet nesten ikke hva som er greit lengre Anonymkode: 5e65b...fd5
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Ikke bæsjet noe ellers? Når bæsjet h*n sist? Vondt i magen? Anonymkode: c30ee...0c5
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Helt normal avføring tidligere i dag. Klager ingenting på vondt i magen og har vært på veldig godt humør hele dagen🤷🏼♀️ Anonymkode: 5e65b...fd5
smurfebuss Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Se an i morgen tidlig. Er formen god og det ikke har kommet løs avføring (eller flere våte fiser) - send i barnehagen. Kan ikke holde hjemme for alle eventualiteter.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar Jeg er hysterisk ang magevirus, men om det ikke kommer flere våte fisk og alt er som normalt, ungen har det fint og er tilsynelatende frisk ville jeg ha gjettet at noe h*n spiste gjorde utslaget. Om du tenker etter: har barnet spist noe nytt? Noe som er kjent for å være avførende? Noe utenom det vanlige? Anonymkode: 74394...1f5
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar Fis, ikke fisk. Og jeg hater autocorrect. Anonymkode: 74394...1f5
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Skrevet 24. februar Tusen takk til dere som tok dere tid til å svare. Det er godt å ha et sted der du kan stille andre alle mulige spørsmål ❤️ Anonymkode: 5e65b...fd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå