AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hvordan er regelverket til lønnsavdelingen med tanke på trekk på lønn? jeg har negativ lønn til neste lønnsutbetaling, så jeg skylder penger til arbeidsgiver, har lønnsavdelingen lov å overtrekke lønn? Jeg snakket med dem som har trekket og de sa arbeidsgiver har ikke lov å trekke så jeg blir skyldig penger..usikker hva jeg kan be av arbeidsgiver..? Anonymkode: 636e4...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hva er grunnen til dette? Anonymkode: 2443e...c94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan er regelverket til lønnsavdelingen med tanke på trekk på lønn? jeg har negativ lønn til neste lønnsutbetaling, så jeg skylder penger til arbeidsgiver, har lønnsavdelingen lov å overtrekke lønn? Jeg snakket med dem som har trekket og de sa arbeidsgiver har ikke lov å trekke så jeg blir skyldig penger..usikker hva jeg kan be av arbeidsgiver..? Anonymkode: 636e4...650 Vi fikk ny arbeidsgiver i foretaket i April. Da fikk vi for mye lønn fra April til Juni. Først skulle de trekke oss for lønn, men det viste seg at det hadde de ikke lov til, så det ble ikke noe trekk i lønn for oss. Det var fagforbundet som sa ifra om det, så du må kanskje ta det opp med fagforeningen din. Anonymkode: ce83f...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er grunnen til dette? Anonymkode: 2443e...c94 Grunnen er at arbeidsgiver har lagt inn et kreditor trekk som er for høyt, som de MÅ gjøre, det forstår jeg.. men har snakket med kreditor og dem sier arbeidsgiver jo kan ikke trekke mer lønn enn jeg har tjent.. så nå står det på lønnslippen skyldig lønn Mars på - 2,500kr.. har sendt klage også på trekket, men lurer på om lønnsavdelingen har lov å gjøre dette? Anonymkode: 636e4...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå