AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Hei har lyst å ta en vår tur til Hellas . Men alt blir jo dyrt med disse charterselskapene ?, Er bedre måter å bestille på?. Har reist engang før til Kreta alene . Å det frister igjen. Ferie uten å ta hensyn til andre☀️😊 Anonymkode: db12b...f96 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei har lyst å ta en vår tur til Hellas . Men alt blir jo dyrt med disse charterselskapene ?, Er bedre måter å bestille på?. Har reist engang før til Kreta alene . Å det frister igjen. Ferie uten å ta hensyn til andre☀️😊 Anonymkode: db12b...f96 Dropp charter og bestill enkeltrom separat. Med charter må du vel gjerne betale for et dobbeltrom. Anonymkode: 215f5...58c 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dropp charter og bestill enkeltrom separat. Med charter må du vel gjerne betale for et dobbeltrom. Anonymkode: 215f5...58c Ja de regner nesten ut mere enn to. Kjedelig de har så lite reiser for oss som vil dra alene. Skal se på Hotel og fly hver for seg?. Anonymkode: db12b...f96 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Synes ikke det er spesielt dyrt. Man betaler mindre for fly, det samme for rom. Utgjør liten forskjell for hotellet om det sover en eller to på et rom. Anonymkode: d8688...c4f 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar Finnes fortsatt noen land med relativt gamle hoteller (men kan være nyoppusset) som har "gammeldagse" enkeltrom - ser på Italia nå, og der er det faktisk en god del hoteller med enkeltrom til en billigere penger enn dobbeltrom. Nyere hoteller og feriesteder har stort sett bare dobbeltrom. Bruk gjerne Booking og Hotels.com og søk på rom for 1 person - da dukker disse tilbudene gjerne opp. Anonymkode: 35472...b03 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes ikke det er spesielt dyrt. Man betaler mindre for fly, det samme for rom. Utgjør liten forskjell for hotellet om det sover en eller to på et rom. Anonymkode: d8688...c4f Mente charterturer Anonymkode: db12b...f96
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei har lyst å ta en vår tur til Hellas . Men alt blir jo dyrt med disse charterselskapene ?, Er bedre måter å bestille på?. Har reist engang før til Kreta alene . Å det frister igjen. Ferie uten å ta hensyn til andre☀️😊 Anonymkode: db12b...f96 Du bestiller fly og hotell hver for seg. Anonymkode: ec567...4de
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Skrevet 24. februar Blantfolk skrev (16 timer siden): Flybillett er bare en tusenlapp til Kreta da, og så kan du leie en leilighet nedi der for en tusenlapp eller to i måneden, hvis du stikker innom et hotell eller noe og spør om de kan hjelpe deg Ikke TS, men lurer. Hvor finner du så billige flybilletter? Søkte når jeg har fri i slutten av juni. Ble rett over 5000 til Chania og nesten 7000 til Heraklion. For en voksen. Brukte finn.no/reise. Anonymkode: 16bc2...10a 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9 Skrevet 25. februar Jeg bestilte en gang charter og enkeltrom. Fant ut at balkongen var omgitt av bygninger/vegger. Altså et dritdårlig rom. Ble nektet å betale meg opp for et bedre rom. Avbestille. Nå bestiller jeg vanlig charter ved behov og må da betale ekstra for å ha et dobbeltrom alene. Sist var til Hellas og jeg måtte betale 4430 ekstra for å disponere et rom alene i 14 dager. Valgte chartwr fordi det er eneste mulighet for direktefly fra Norge. Jeg skjønner at jeg må betale for ett rom. Det gjør man oftest når man bestiller fly og bosted hver for seg. Anonymkode: ea046...c7b
AnonymBruker Skrevet 25. februar #10 Skrevet 25. februar Jeg pleier å booke fly og hotell sammen. Men må gjerne teste ut forskjellige datoer for å finne grei pris. Jeg liker å bestille m/ leilighets-hotell så jeg kan lage noe mat selv. Har ikke opplevd å måtte betale "ekstra" for å reise solo. Datoen har nok mye å si, uansett søkemotor/selskap. Anonymkode: 60b40...f15
AnonymBruker Skrevet 25. februar #11 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 15.41): Ikke TS, men lurer. Hvor finner du så billige flybilletter? Søkte når jeg har fri i slutten av juni. Ble rett over 5000 til Chania og nesten 7000 til Heraklion. For en voksen. Brukte finn.no/reise. Anonymkode: 16bc2...10a Norwegian Anonymkode: 8c1ad...782
AnonymBruker Skrevet 25. februar #12 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 24.2.2025 den 15.41): Ikke TS, men lurer. Hvor finner du så billige flybilletter? Søkte når jeg har fri i slutten av juni. Ble rett over 5000 til Chania og nesten 7000 til Heraklion. For en voksen. Brukte finn.no/reise. Anonymkode: 16bc2...10a I skolferien er det selvsagt dyrere. I starten av juni og slutten av august er det helt andre og rimelige priser. Anonymkode: c1af7...e14
AnonymBruker Skrevet 26. februar #13 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Norwegian Anonymkode: 8c1ad...782 Det ble faktisk enda dyrere. Anonymkode: 16bc2...10a
Brunhilde Skrevet 26. februar #14 Skrevet 26. februar Kan du finne noe hos Tss reiser? Jeg har ikke reist med dem selv, enda, men kjenner folk som har brukt dem mye og de er veldig fornøyde.
AnonymBruker Skrevet 26. februar #15 Skrevet 26. februar Dyrt å reise alene?! Forsøk å reise med fem stk, hvorav to tenåringer. 😵💫 Anonymkode: ee3da...e11 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #16 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 8.06): Det ble faktisk enda dyrere. Anonymkode: 16bc2...10a Ja selvfølgelig er det dyrt når du sjekker sydenturer i skoleferien. Resten av året finner du turer på norwegian til 7-800 per vei. Anonymkode: 8c1ad...782
AnonymBruker Skrevet 27. februar #17 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja selvfølgelig er det dyrt når du sjekker sydenturer i skoleferien. Resten av året finner du turer på norwegian til 7-800 per vei. Anonymkode: 8c1ad...782 Sjekker kun fly etter at en bruker her oppe sa det var så billig. Det at man er singel betyr ikke nødvendigvis at man har fri utenom fellesferien? Jeg har tidlig ferie i år, dvs siste uke i juni og de to første i juli. Jeg er ikke ts btw. Jeg klarer uansett ikke å finne disse billige flybillettene det snakkes om. Anonymkode: 16bc2...10a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå