AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har både matbokser og gjenbruksposer av silikon, men uansett hva jeg prøver å merke dem med så går det ikke🤪 Har prøvd ulike merkelapper og permanente tusjer, men alt bare «glir» av. Er det noen som har smarte tips her? Skulle gjerne ha merket både matbokser til bhg og innhold i de ulike posene i fryseren Anonymkode: db142...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Post-it Markeringstape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Rotemor skrev (1 time siden): Post-it Markeringstape For dårlig heft Anonymkode: db142...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Frysetape. Anonymkode: fc20f...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Gaffa Anonymkode: d48fb...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har både matbokser og gjenbruksposer av silikon, men uansett hva jeg prøver å merke dem med så går det ikke🤪 Har prøvd ulike merkelapper og permanente tusjer, men alt bare «glir» av. Er det noen som har smarte tips her? Skulle gjerne ha merket både matbokser til bhg og innhold i de ulike posene i fryseren Anonymkode: db142...6a2 Hvitt plaster som du kjøper på apotek. Har brukt dette i årevis sammen med tusj som er ment til å skrive på glass med. Anonymkode: 4192e...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Jeg vurderer å kjøpe dette selv, og det var en problemstilling jeg ikke har tenkt på. Prøvde å søke det opp, men ble ikke klok på hva som faktisk fungerer. Virker som det er litt forskjell mellom ulike merker silikon. Om du har prøvd det meste, så ville jeg kanskje gått for gummistrikk rundt matboks + evt tape med navn på festet i denne/navnelapp. Finnes litt tykke større strikker som kan gjenbrukes en stund. Jeg hadde alltid gummistrikk rundt matboksen på skolen, da lokket ofte falt av, så det har jo da en dobbel funksjon. Var ikke vanlig med silikon da, men skulle ønske, da det ikke sprekker opp om det faller i bakken ol. Anonymkode: fd6d8...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå