Gå til innhold

Forslag til kosehjørne i stua?

lady90

Anbefalte innlegg

Har en rektangulær kjellerstue med sovehjørnesofa og lerret og projektor i ene enden og bare noen hyller med diverse barneleker i andre enden. Disse skal vi selge unna så får frigjort en del plass. Er ikke kjempestort, men plass til en sofa eller daybed til e.l. Jeg savner nemlig et sted å trekke meg litt unna ettersom tenåringen okkuperer sovesofa til å game, mens datteren min ofte har venninner på besøk oppe og okkuperer sofaen der. 

Har dere forslag til hva jeg kan gjøre? Ønsker gjerne et lite kosehjørne man kan sitte og ligge i, gjerne plass til to. 

Finner ingen bilder av slike ideer. Er allerede en sofa i andre enden av stua, blir det for mye med enda en? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noe slikt? 

IMG_9056.jpeg

Anonymkode: 0f415...e54

Ja men det skal stå i et hjørne og er ikke gigantisk plass. Tror den muligens hadde blitt litt for stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du paller tilgjengelig så kan du bestemme ganske mye selv. Billig er det også.

Screenshot_20250223-174138.png

Screenshot_20250223-174059.png

Anonymkode: 7fbb7...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du paller tilgjengelig så kan du bestemme ganske mye selv. Billig er det også.

Screenshot_20250223-174138.png

Screenshot_20250223-174059.png

Anonymkode: 7fbb7...a30

Takk, men liker ikke helt stilen + vil gjerne ha noe med kanter på sidene så man er litt beskyttet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...