AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Det var hyggelig og helt tilfeldig møte. Virket som han ville ha mer kontakt. Ba meg om å ringe. Jeg kjenner på at jeg ikke vil ha noe mer. Nå har jeg dårlig samvittighet. Var ikke min type sånn sett. Føler ikke jeg vil gi en forklaring heller siden det bare var ett møte og jeg har ikke lovet noe heller. Bare la det dø ut? Anonymkode: 58423...766
AnonymBruker Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Hei Ts, mann 30år her. Han ba deg ringe han? Ikke ring han og se om han tar hintet. Prøver han å komme i kontakt med deg på melding eller snap er det høflig å svare på spørsmål, men du trenger ikke stille noen tilbake for å virke interessert. Burde dabbe ut av seg selv hvis du ikke viser interesse, ber han om en forklaring eller om å møtes igjen sier du at du ikke er interessert i noe mer Kommer langt med høfflighet(så lenge han er høfflig tilbake) Anonymkode: 02435...bd4 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Det aller viktigste er at hvis du møter han igjen, husker å knipe beina igjen. En effektiv måte å se om interessen er vedvarende. M55 Anonymkode: 4b3fd...ea7
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Bare å la være å ringe han det. Dersom han tar kontakt så vær ærlig og si at du ikke vil treffes igjen, høflig men avvisende. Ikke no vits å gi forhåpninger om no mer. Anonymkode: 1ab05...bda
AnonymBruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar Jeg tror jeg hadde sendt en mld og takket for sist, og samtidig skrevet at jeg ikke er interessert i noe mer, og ønsket han lykke til videre. Dette hadde jeg gjort fordi det er ganske kjipt å være den andre som går og lurer på om det kan bli noe mer. Da er det bedre å være ærlig, så kan han også lukke døren😊 Anonymkode: 9d5ac...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå